Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 vytahnuti vstriku a zhavicu
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Tohle jsem hledal ... http://www.youtube.com/watch?v=CUsgJiqOZY0
Tohle je ideální případ http://www.youtube.com/watch?v=EEJxuJr5RkE
a http://www.youtube.com/watch?v=Q-caj2Bk4gI je flaštičkový test, kolik jde do přepadu.
Tohle je ideální případ http://www.youtube.com/watch?v=EEJxuJr5RkE
a http://www.youtube.com/watch?v=Q-caj2Bk4gI je flaštičkový test, kolik jde do přepadu.
Také jsem už vyndaval dva. Oba vyrážecím kladivem asi půl hodiny jeden.
Vcelku dřina.
Nejvíc jsem se bál,aby mi rez a bordel nenadělali neplechu v motoru. Snažil jsem se díru pro vstřik zacpat a vyfoukat atd. ale člověk nikdy neví..
Měděný kroužek jsem srovnal na brousku a těsnící gumičky vyměnil.
Celý vstřik pak namazal měděnou vazelínou. Po 3/4 roce a 20tis Km jsem teď jeden z nich vyndaval znova a šel rukou..
Co přesně zjistím tím testem vstřiků na lahvičkách?
Vcelku dřina.


Nejvíc jsem se bál,aby mi rez a bordel nenadělali neplechu v motoru. Snažil jsem se díru pro vstřik zacpat a vyfoukat atd. ale člověk nikdy neví..
Měděný kroužek jsem srovnal na brousku a těsnící gumičky vyměnil.
Celý vstřik pak namazal měděnou vazelínou. Po 3/4 roce a 20tis Km jsem teď jeden z nich vyndaval znova a šel rukou..
Co přesně zjistím tím testem vstřiků na lahvičkách?

ja mam priprvaek na to ale musis ten vstrik rozdelat jen oddelat magnet nahore a nasroubovat misto nej. ale jak rikam nebyl potreba slo celkem pekne.
jo dirku dole ucpu vyfoukam vzduchem vycistim.
Testem lahvicek na prepadech zjistis kteryej vstrik je horsi a vic prochcava zpet do prepadu.
TEN rozdil mezi vstriky z 142kw a 135kw nikdo nevi???
jo dirku dole ucpu vyfoukam vzduchem vycistim.
Testem lahvicek na prepadech zjistis kteryej vstrik je horsi a vic prochcava zpet do prepadu.
TEN rozdil mezi vstriky z 142kw a 135kw nikdo nevi???

žhavičky vyndavej na ohřátém motoru-taky jsem je nemohl za studena urvat a po ořátí to většinou jde dobře-pokud je teda někdo už měnil
Docela jsem se bál je prvně vyndavat,vlastně jsem ani nemusel ale nedalo mi to a když jsem měl dole sání tak jsem to prubnul,očistil je,namazal a vrhnul zpět-prevence 





-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Vstřiky jsou pro motory 135-142kW stejné. Když budeš hledat v ETK, tak najdeš BMW číslakubito píše:TEN rozdil mezi vstriky z 142kw a 135kw nikdo nevi???
13537785437 pro automat
13537785573 pro manuál,
oba 09/1999 - to proto, aby to nebylo jednoduché. Důležitý je typ motoru 306D1 nebo 306D2 a tedy specifikace Euro 3 nebo Euro4. To už zaměnitelné není. Takže si najdi v ETK typ motoru, tomu by měla odpovídat specifikace čistoty výfukových plynů Euro. Potom si najdi na starém vstřikovači BOSCH číslo. Jenže vstřikovače tohoto čísla se už nevyrábějí - existuje tzv. náhradní produkt. Proto hledej v katalogu BOSCH http://aa.bosch.cz/Autoprislusenstvi/pr ... stemy.html , který náhradní produkt odpovídá BOSCH číslu vstřikovače, který jsi vyndal. Snad tam byl ten správný, když tak porovnej s ostatními válci. Trošku jsem Ti to usnadnil na dalších odkazech jsou díly pro motory 306D1 a 306D2:
http://www.bosch-automotive-catalog.com ... ation=true
http://www.bosch-automotive-catalog.com ... ation=true
Takže když si do http://www.bosch-automotive-catalog.com ... ation=true zadáš Bosch číslo 0 445 110 131 a dáš porovnat, vyplivne Ti odpovídající BMW čísla :
13 53 7 789 661
13 53 7 789 670
13 53 7 787 234
13 53 7 787 187
13 53 7 788 609
A pokud se jedná o gumičku, tak já nejradši bez
