..čao...koukám no klasika...k té dírce na podtlak "ufonu" u EGRu: dírka tam musí být aby naopak nevznikal podtlak či přetlak za membránou když zrovna nastane odevření toho elektropneumatického ventilku (psaného jako rfegulátor tlaku či co)....pokud ti to profukuje..znamená to že je membrána v tahu a funkce je špatná..ovlivní to jak už tu bylo psáno množství vzduchu do motoru...
tak tak cely to zacpi ja sem vyhodil i tu propojovaci trubku od svodu k EGR. zavaril obe strany v softu ho zavrel a vyreseny ale chybu v ECU budes mit porad...
Jasne presne tak to udelam no 2560v je el ovladany,ne?a musel bych ho sehnat se svodama,predelat na podtlakovou regulaci,potom nejlepe prvni dil trubky k IC a prvni dil vyfukove casti a za to dam tolik ze raci zustanu u ty 2556v dam to do cajku,prodam a koupim 535d
golf2vr6 píše:Jasne presne tak to udelam no 2560v je el ovladany,ne?a musel bych ho sehnat se svodama,predelat na podtlakovou regulaci,potom nejlepe prvni dil trubky k IC a prvni dil vyfukove casti a za to dam tolik ze raci zustanu u ty 2556v dam to do cajku,prodam a koupim 535d
HADICA přijímá ..neděkuj pomáhat se má..je to slušnost...a proč by taky ne..když se sejdou fajn lidi...osobně jsem moc rád že jsme se tu na Velkomezříčsku trochu dali dokupy, protože celý boží roky něco řešit s lidima který buďto chcou jen furt na všem strašně vydělat a přitom prt anebo zase vo tom nevědí nic jen bádají a nebo jsou to (teď s prominutím) škodovkáři co se přišli podívat na "vydechlého krále silnic" (sranda jo neberte to osobně)...a s posměšky se jen ušklíbnout nad tím a oním že to mají udělané na hovno.....já si nic takového nedovolím nikomu řici..auto má dělat radost každýmu motoristovi a je jedno jestli je to tamto či toto...