Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Hmotnosti na kouli, sedan/kombi
Vite nekdo jak je to s hmotnostmi brzdenych privesu u sedanu/kombiku E39? Ja mam ve velkem TP na sedanu zapsano max 1800kg na M5, tazne nemam, tata ma v malem TP zapsano 2000kg na 530i, tazne ma, je to trochu matouci.
Nekde jsem slysel, ze Tour by mel mit na kouli 2200kg, muze mi to nektery majitel potvrdit overenim ve velkem TP?
Jinak predpokladam, ze vice na kouli uz bude mit z produkce BMW asi jen X5, ze?
Diky
Nekde jsem slysel, ze Tour by mel mit na kouli 2200kg, muze mi to nektery majitel potvrdit overenim ve velkem TP?
Jinak predpokladam, ze vice na kouli uz bude mit z produkce BMW asi jen X5, ze?
Diky
-
thundercat
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: úte 10.07.2012 00:00
- Bydliště: BMW 530iA tour
530dT 10/2000
2000kg brzdeny, nebrzdeny 750kg
viac ma tusim e38, ta ma 2200 a to ma zhodne ako x5, potom je nejake ine tazne na x5 a tam mozes dat 2500 ale x5 ma slabe napravy na nieco take a diffy spolu s prevodovkou ti odijdu cochvila
ak potrebujes tahat take naklady, pozrel by som sa po niecom inom
2000kg brzdeny, nebrzdeny 750kg
viac ma tusim e38, ta ma 2200 a to ma zhodne ako x5, potom je nejake ine tazne na x5 a tam mozes dat 2500 ale x5 ma slabe napravy na nieco take a diffy spolu s prevodovkou ti odijdu cochvila
ak potrebujes tahat take naklady, pozrel by som sa po niecom inom
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
To co je v TP je směroplatné leda u naší korumpovatelné policie, v Evropě na západ od nás platí to, co je na štítku v motorovém prostoru. Je tam max. hmotnost vozu a max. hmotnost soupravy, rozdíl těchto dvou čísel je max. hmotnost přívěsu.
Pokud ti nějaký úředník "za flašku" napíše např. 2400 kg a ty v dobré víře vyrazíš s takovýmto údajem v TP s vlekem o max. hmotnosti 2400 kg do DE, může se ti stát, že budeš shánět jiný tahač a nebude ti dovoleno pokračovat v jízdě. Odlehčení o několik set eur proběhne, ale k povolení jízdy stačit nebude
Pokud ti nějaký úředník "za flašku" napíše např. 2400 kg a ty v dobré víře vyrazíš s takovýmto údajem v TP s vlekem o max. hmotnosti 2400 kg do DE, může se ti stát, že budeš shánět jiný tahač a nebude ti dovoleno pokračovat v jízdě. Odlehčení o několik set eur proběhne, ale k povolení jízdy stačit nebude
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Jojo, to jsem se taky docetl, ze se u nas muzou vyskytovat rozdily u dodatecne montovanych taznych zarizeni ohledne zapsanych hodnot v TP..
Nechci tahat zadne "velke" vahy, ale kdyz vyrazim pro auto stredni tridy, jako je E39, tazne na 2,2t je uz na hrane, 2,0t bude malo
E38 to ma urcite na 2,2t? Hodne me zarazi, ze M5, ktera ma pohotovostni 1800kg nema na kouli vice.. Jeste kouknu na stitek..
Nechci tahat zadne "velke" vahy, ale kdyz vyrazim pro auto stredni tridy, jako je E39, tazne na 2,2t je uz na hrane, 2,0t bude malo
E38 to ma urcite na 2,2t? Hodne me zarazi, ze M5, ktera ma pohotovostni 1800kg nema na kouli vice.. Jeste kouknu na stitek..
No já asi taky otázku špatně pochopil, proto jsem napsal co mám v TP.
A TP věřím na 100% otec dělal na STK.

Jinak dobře je to popsané:
http://www.agados.cz/poradna/jaky-prive ... to-zapojit
plus kategorie vozidel:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie_ ... ategorie_M
A další jsou němečtí policajti, jak píše Francis, tam to neukecáš.
A TP věřím na 100% otec dělal na STK.
Jinak dobře je to popsané:
http://www.agados.cz/poradna/jaky-prive ... to-zapojit
plus kategorie vozidel:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie_ ... ategorie_M
A další jsou němečtí policajti, jak píše Francis, tam to neukecáš.
Nevim, jestli se na M5 tazny dela, na aute ho nemam, jen v TP zapsany udaj jako maximalne pripustna hmotnost pripojneho vozidla, mozna je to standartne vyplnene u vsech E39..
Ani mi tak nejde o to, co auto zvladne, 200 kilo sem, 200 kilo tam, to uz na 2 tunach nebude tolik znat, auto jako E39, nebo E38 by nemelo mit velky problem to ukocirovat, jde mi o to, ktere BMW ma ofiko na kouli nejvic. Nechce se mi moc jit do nejake dodavky, nebo osklive X5
Ani mi tak nejde o to, co auto zvladne, 200 kilo sem, 200 kilo tam, to uz na 2 tunach nebude tolik znat, auto jako E39, nebo E38 by nemelo mit velky problem to ukocirovat, jde mi o to, ktere BMW ma ofiko na kouli nejvic. Nechce se mi moc jit do nejake dodavky, nebo osklive X5
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Čistě teoreticky, i jednotlivé 540i se od sebe mohou lišit s údaji na štítku. Hraje v tom roli výbava, tedy hmotnost vozu a hraje v tom roli země, kam bylo auto původně vyrobeno/prodáno a její legislativa.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Rejchy
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
E39 má nejvíc ty dvě tuny na bržděnej přívěs,Pokud má nějaká víc tak je to jak psal Francis-pololegálně.A X5 nebude mít o moc víc.
Na moji E39 si musel známej vzít podval na dvě auta a táhnout to za dodávkou,protože mám hmotnost přes 1700kg.Na auto nad 1.5t už potřebuješ větší vlek a ten zase už neváží 400kg ale víc,takže pokud chceš tahat těžší auta nezbyde než dodávka ( třeba multivan ) nebo ofroud
Na moji E39 si musel známej vzít podval na dvě auta a táhnout to za dodávkou,protože mám hmotnost přes 1700kg.Na auto nad 1.5t už potřebuješ větší vlek a ten zase už neváží 400kg ale víc,takže pokud chceš tahat těžší auta nezbyde než dodávka ( třeba multivan ) nebo ofroud
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Tvé auto je ukázkový případ, co všechno je možné do TP zapsat, že TP není radno věřit a papís snese všechno. Podle platného zákona nesmí být za automobilem M1/N1 tažen přívěs O2 o vyšší hmotnosti než je hmotnost tažného vozidla !!!
Není přípustné, aby 528i s max. hmotností 1975 kg mohla táhnout přívěs o hmotnosti 2050 kg !!!
Vyfoť štítek v motrovém prostoru, na kterém by měl být VIN, max. hmotnost solo auta, max. hmotnost soupravy a hmotnost na jednotlivých nápravách.
Není přípustné, aby 528i s max. hmotností 1975 kg mohla táhnout přívěs o hmotnosti 2050 kg !!!
Vyfoť štítek v motrovém prostoru, na kterém by měl být VIN, max. hmotnost solo auta, max. hmotnost soupravy a hmotnost na jednotlivých nápravách.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
