Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60 airbagy - restraint system fault

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od VRsix »

Cau kluci,

na idrive mi vcera vyskocila tahle hlaska "Restraint system faulty". Dneska jsem to napichl a byla tam chyba viz priloha. Po jejim smazani aitbagy zhasly, ale jakmile jsem vypnul a zapnul zapalovani opet stejna chyba. Nastartoval jsem, chybu smazal a rovnou vyrazil. Dojedu do prace vypnu zapnu zapalovani a airbagy sviti znovu.

Hledal jsem tady na foru, ale nasel jsem jen dve temata, kde byl podobny problem nedoresen.

Osobne mam pocit, ze se jedna o nejaky globalnejsi problem s palubni siti. Obcas mi nechce naskocit idrive, to jsem resil v jinem tematu, kdy jsem pred cca mesicem a pul koupil novou baterku (nakodoval) a mel jsem skoro mesic pokoj. Ted to zase obcas zazlobi (neustaly reboot s logem BMW). Dal mi diag pise AFS (aktivni rizeni) - neaktivní a ARS (dynamic drive) - neaktivní. Docetl jsem se na zahranicnich forech, ze zavady AFS a ARS byvaji dost cast zpusobeny vlivem nefunkcnosti jine elektronicke komponenty. (napr IBS). Dale se mi stava, ze kdyz necham napr 10min pri zhasnutem motoru klice v zapalovani, zahlasi to oranzovou baterku. Kdyz to mam napichle, pri zhasnutem motoru kolisa napeti od 10,7V do treba 11,5V. Me prijde, ze to muze mit spolecneho jmenovatele.

Diky za radu
Přílohy
20130121_092228.jpg
20130121_092228.jpg (174.59 KiB) Zobrazeno 726 x
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#2 Příspěvek od rooc »

to máš e61?
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#3 Příspěvek od rooc »

hele já to mám třebas rozkódované.., takže mi to sem tam vyhdí stejnou chybu...nicméně poukud máš kombi..., nech si udělat dráty v zadních dveřích.., já už mám po opravě.., nicméně jsem měl eště skřípnutý drátek co j v mikrospínači na zadním okně...takže auto neusínalo.., a do rána jsem měl baterku ale úplně dead!!! Pokud ti to tak lítá.., něco ti řere proud tak, jako mě
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od VRsix »

Hele to auto usina urcite, pres vanoce stalo cca 6 dni a bez problemu. I kdyz pojedu 200km, po chcipnuti to napichnu na diag a baterka bude mit kolem 11V.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matiz »

Hlavne si zajed na poradnou diagnostiku... Jednu naaahodou mam -)) Ted vyzne, ta hracka co mas je nahovno...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

todle vypada na IBS.
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od VRsix »

zatim se priklanim taky k IBS, nicmene uz jsem vyrostl z metody reseni problemu pokus omyl :) ale je mi divny, ze pri chcipnutym motoru je tam vzdy maximalne 11,5V. A pravdou je, ze cca 3 tydny od toho co jsem dal novou baterku byl s idrivem pokoj, az zase ted + airbagy.

S diag samozrejme nemam problem, ale do opavy to mam z prahy z ruky :)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od matiz »

Do opavy to je samozrejme kokotina, ale zajed nekam dke maji ista. Treba do autorizaku. Nedelam si az tolik prdel, nedobiji ti to, mas nekde problem a pokus omyl je tragedie jak casova, tak financni.

To ze jsem napsal ze ji mam bylo tak trochu spis z legrace :roll:
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od VRsix »

A nemuzes nekoho poradit v Pha a okoli? Autorizak nechci, to jsou menici dilu a stejne vetsinou vedi prd. :)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od matiz »

Nemuzu, nevim... Je to ode mne straslive daleko.
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#11 Příspěvek od rooc »

v praze je´d ke snejkovi nebo k mentulimu...to jsou hlavně snejk všeobecně machři na bmw
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

v praze určitě snejk. mentuli už v praze není
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od VRsix »

mentuli neni? byl jsem za nim o vanocich a rikal mi, ze je normalne porad v praze
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#14 Příspěvek od rooc »

bude zase někdy v únoru má se mu te´d narodit chlapeček.., takže je te´d doma
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od VRsix »

Aha, jinak jsem zapomnel rict, ze s nastartovanym motore je napeti cca 14V. Co kdybych zkusil odpojit IBS jak se to bude chovat?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

zkus to
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od VRsix »

Odpojeno, pytle smazany a zatim dobry - necham to tak par dni. Na altiku zmereno dobijeni 13,9V.

Jinak kdyz jsem to mel na diag dneska rano, auto ukazovalo 10,3V! Ale startovalo jak vino.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od matiz »

co ukazovalo 10,3 a na jake diagnostice? Ono to je strasne obecny pojem. Pokud to bylo napeti na 30 nebo 15, tak to res. Pokud na baterce tak taky. Ovsem s tim napetim naprazdno na baterce bys uz nejspis nenastartoval...
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od VRsix »

Psal to Bosch KTS540, ukazuje to palubni napeti a na baterce to asi nebylo, to mas pravdu ze bych nenestartoval, minimalne by to tocilo spatne.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od matiz »

kdo chce kam...
Odpovědět