Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

528i malý výkon

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od kubik »

Přílohy
hlava.png
hlava.png (12.4 KiB) Zobrazeno 454 x
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#22 Příspěvek od jezour »

Já odpojil hadici co je pod magnetem, pak vytočil magnet a vymontoval čidlo. To šlo dobře. Horší bylo dostat ruku pod sání a rozpojit konektor.
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od kubik »

Jo, hadici jsem taky odpojil, ale s tim magnetem jsem ani nehnul. Je tam 6ti hran 32mm (na magnetu) byl jsem do toho zapřený celou svou vahou a že zrovna lehký nejsem a ani jsem stím nehl...
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#24 Příspěvek od jezour »

Je to už asi tři roky zpět co jsem to dělal, ale myslim že mě to šlo povolit celkem dobře.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od xSAFA »

Mě to šlo taktéž povolit v pohodě... Nezbývá než prostě víc zabrat, pomoct si tyčí nebo zkusit do klíče opatrně praštit palicí a třeba se uvolní, ale bacha na poškození hran. Visí to na kousku závitu...

Obrázek
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od kubik »

VYŘEŠENO! Po výměně snímače polohy vačkového hřídele má auto tak o 50% výkonu navíc. Dokonce i starty jsou lepší než byly - i když startovalo dobře... Investice 1700kč, opraveno za 15 minut.
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#27 Příspěvek od jezour »

Jen pro zajímavost, cos tam měl za snímač a co jsi teď dával? Siemens?
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od kubik »

Původní byl SIEMENS a teď jsem tam dal snímač HELLA, doufám že něco vydrží...
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#29 Příspěvek od jezour »

Jen mě to zajimalo. Já objednával taky Hellu a přišel mi Siemens v krabici s nápisem HELLA a ještě měl na sobě logo BMW přeškrtlý pájkou. Mam na něm najeto 16 tis. a zatim v pohodě.
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od kubik »

Něco podobného jsem už taky viděl.... Jednalo se taky o nějaký snímač. Krabice byla SWAG a uvnitř byl snímač FEBI s vybroušeným číslem i značkou - ta byla ještě čitelná.
Mafa
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#31 Příspěvek od Mafa »

Ahoj. Mám podobný problém na 2.8i double vanos, občas musim déle točit, než chytne a pak se mi zdá, že nejede uplně tak jak má (projevuje se tak 2x do týdne) Dvě diagnostiky nehlásili nic, a jedna hlásí pouze snímač otáček. Ale jde mi o to který, já mam podezření na čidlo na klice? Chci se zeptat, při startu si bere motor jako první hodnoty z čidla na klice? a když jsou špatné,tak si bere záložní z vaček? nebo je to obráceně?:-) Asi to budu muset vyměnit jako pokus/omyl. A ještě mě zajímá, double vanos má dvě čidla na vačku, to se mění vždy obě dvě?
Díky
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#32 Příspěvek od jezour »

Snímač otáček to vypadá na kliku. Na vačce diagnostika hlásila snímač ,,polohy" vačkoveho hřídele. Diagnostika by to měla najit, nebo ho odpojit a proměřit ohmetrem.
Mafa
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#33 Příspěvek od Mafa »

Díky za info. Jako první tedy půjdu po čidle kliky :-)
Odpovědět