Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 TDS Prosakuje Cerpadlo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#21 Příspěvek od radokrno »

jenom dotaz kde všude se to přetěsnuje a je sada těsnění komplet se v ším a sčím?dík,, jen pro info
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#22 Příspěvek od radokrno »

tak teče po pořádným prohlédnutí jsem zjistil že čerpadlo je jak cedník...
teče v těch označených bodech a zajímá mne zda li se toto vše dá standartně přetěsnit... čerpadlo 515 jak se která část nazývá
chčije to více při startu,ale pokud jedu třeba delší trasu zastavim a koukám tak to nekape?věděl by někdo důvod.je to dáno tím že se hrne víc nafty do čerpadla ale spotřeba je nižší a při delší už je spotřeba optimální a stačí to spalovat z čerpadla nebo proč?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#23 Příspěvek od radokrno »

:wink:
Přílohy
MjA3M19w.png
MjA3M19w.png (55.06 KiB) Zobrazeno 163 x
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#24 Příspěvek od magorcondoria »

Může tí téct ventil množství paliva.Je zašroubobaný mezi výtlačnými vent.(na nich je našroubovaná vstřikovací trubka).Vede do něho kabel.Který končí pod víkem čerpadla.Servis čerpadla tě nemine. Pokud máš tento typ čerpadla.
http://aa.bosch.cz/download/formule/for ... 004_01.pdf
toto čerpadlo je na 320D 98-01

Na tom starším na obr. nahoře nejčastěji netěsní ,příruba přesuvníku.Uplně dole na ty dva šroubky.
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#25 Příspěvek od ViktorDDD »

sada tesnenia obsahuje to tesnenie pod hlavu čerpadla aj pod vieko také 2obdĺžniky tam ako máš označené že to tečie, malo by tam byť aj to tesnenie tam dole ako si označil, ďalej gufero na hriadeľ čerpadla aby ti netiekla nafta do oleja, a ešte nejaké drobnosti
po pretesnení čerpadla si daj nastaviť vačku podľa prípravku a predvstrek podľa odchýlkomera (nastavovanie od oka nemusí byť presné a škodíš tým čerpadlu), a potom dávku paliva podľa diagnostiky, potom ti bude auto pekne štartovať studené/teplé, bude lepší výkon a lepšia spotreba
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#26 Příspěvek od radokrno »

mám tento typ 515 novější jak pro 34 tak pro 39,a ano tam kde jsem to označil tam to netěsní,takže pod víko,hlavu ,dole u přesuvníku,a 2 obdlžníky
a gufero na hřídeli...tudíž 5x těsnění a 1 gufero?předpokládám ,že gufero ven nepůjde ,ale zbytek asi jo...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#27 Příspěvek od radokrno »

jinak se starty problem nemám to jsem měl minulej rok,za tepla to dlouho točilo a při rychlosti zhruuba 160 to cuklo a pak zase chytlo a jelo...chtěl jsem dát jiný ,ale bylo na nica to pak i druhý-tak se pročistilo to moje a nastavilo mechanicky ale i přes diagnostiku dalo se starší těsnění pod víčko a jelo se rok jsem to překousával že to chčije ale už je mě to sere...starty ok jen to prosakuje za studena při startu za delší trasu nic ????
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#28 Příspěvek od ViktorDDD »

sadu tesnenia som mal v ruke asi pred rokom tak už sa presne nepamätám ale tie 2 obdlžnikove čo idú pod veko hlavy a hlavu čiže presne tam kde to tečie tie tam sú, zbytok ti na 100% neviem povedať
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#29 Příspěvek od ViktorDDD »

nečuduj sa že to presakuje keď bolo hýbané hlavou, vtedy je dobré dať vždy nové tesnenie
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#30 Příspěvek od loyd-krismas »

já mám problém, že mi to teče tady, nevíte co s tím?
Přílohy
.Cerpadlo.png
.Cerpadlo.png (16.98 KiB) Zobrazeno 81 x
Odpovědět