Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 TDS Prosakuje Cerpadlo
tak teče po pořádným prohlédnutí jsem zjistil že čerpadlo je jak cedník...
teče v těch označených bodech a zajímá mne zda li se toto vše dá standartně přetěsnit... čerpadlo 515 jak se která část nazývá
chčije to více při startu,ale pokud jedu třeba delší trasu zastavim a koukám tak to nekape?věděl by někdo důvod.je to dáno tím že se hrne víc nafty do čerpadla ale spotřeba je nižší a při delší už je spotřeba optimální a stačí to spalovat z čerpadla nebo proč?
teče v těch označených bodech a zajímá mne zda li se toto vše dá standartně přetěsnit... čerpadlo 515 jak se která část nazývá
chčije to více při startu,ale pokud jedu třeba delší trasu zastavim a koukám tak to nekape?věděl by někdo důvod.je to dáno tím že se hrne víc nafty do čerpadla ale spotřeba je nižší a při delší už je spotřeba optimální a stačí to spalovat z čerpadla nebo proč?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
Může tí téct ventil množství paliva.Je zašroubobaný mezi výtlačnými vent.(na nich je našroubovaná vstřikovací trubka).Vede do něho kabel.Který končí pod víkem čerpadla.Servis čerpadla tě nemine. Pokud máš tento typ čerpadla.
http://aa.bosch.cz/download/formule/for ... 004_01.pdf
toto čerpadlo je na 320D 98-01
Na tom starším na obr. nahoře nejčastěji netěsní ,příruba přesuvníku.Uplně dole na ty dva šroubky.
http://aa.bosch.cz/download/formule/for ... 004_01.pdf
toto čerpadlo je na 320D 98-01
Na tom starším na obr. nahoře nejčastěji netěsní ,příruba přesuvníku.Uplně dole na ty dva šroubky.
sada tesnenia obsahuje to tesnenie pod hlavu čerpadla aj pod vieko také 2obdĺžniky tam ako máš označené že to tečie, malo by tam byť aj to tesnenie tam dole ako si označil, ďalej gufero na hriadeľ čerpadla aby ti netiekla nafta do oleja, a ešte nejaké drobnosti
po pretesnení čerpadla si daj nastaviť vačku podľa prípravku a predvstrek podľa odchýlkomera (nastavovanie od oka nemusí byť presné a škodíš tým čerpadlu), a potom dávku paliva podľa diagnostiky, potom ti bude auto pekne štartovať studené/teplé, bude lepší výkon a lepšia spotreba
po pretesnení čerpadla si daj nastaviť vačku podľa prípravku a predvstrek podľa odchýlkomera (nastavovanie od oka nemusí byť presné a škodíš tým čerpadlu), a potom dávku paliva podľa diagnostiky, potom ti bude auto pekne štartovať studené/teplé, bude lepší výkon a lepšia spotreba
jinak se starty problem nemám to jsem měl minulej rok,za tepla to dlouho točilo a při rychlosti zhruuba 160 to cuklo a pak zase chytlo a jelo...chtěl jsem dát jiný ,ale bylo na nica to pak i druhý-tak se pročistilo to moje a nastavilo mechanicky ale i přes diagnostiku dalo se starší těsnění pod víčko a jelo se rok jsem to překousával že to chčije ale už je mě to sere...starty ok jen to prosakuje za studena při startu za delší trasu nic ????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové