Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#121 Příspěvek od jiriik »

Maslista píše:zeptám se .. máš EURO 4 s DPF a lambdou..?


hele nevím protože mám model 2004 160kw ... netuším, nevyznám se
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#122 Příspěvek od MUF_IV »

Tak to máš Euro 4 a filtr DPF :)
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#123 Příspěvek od jiriik »

MUF_IV píše:Tak to máš Euro 4 a filtr DPF :)


Tak díky za info :-))
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#124 Příspěvek od Maslista »

a opravdu máš na 100% zaslepenou tu trubku (přívod výfukových plynů díl č. 6 viz odkaz) a nic ti to nehlásí.. :?:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#125 Příspěvek od Eks »

Na E39/2004 mám na EGR ventilu zaslepenou hadičku podtlakového ovládání a zhruba po 1km jízdy se rozsvítila oranžová kontrolka motoru. Abych měl klid, že je to tím odpojením tak jsem ji znovu připojil a kontrolka zhasla. Teď mám hadičku trvale odpojenou a kontrolka mě nevzrušuje. U E61/2007 jsem nenašel odvahu odpojit EGR ventil.
Eks
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#126 Příspěvek od Raadii »

A e39 2004 má jinej motor nebo jiný to hlídání, že se ti rozsvítila kontrolka? Já jsem si ho na svojí taky zaslepil a nic mi nesvítí. Ale mam před FL, proto mě to zajímá.
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#127 Příspěvek od Eks »

Prosím tě, nevím. Je to motor 142kW, jeden z posledních touringů, protože v sedanech se už vyráběly E60. Ta rozsvícená kontrolka je skutečně kvůli EGR. Ještě mě napadá jestli tam není jiný software.
Eks
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#128 Příspěvek od Dettektorr »

Mám 142kW E39 EGR zaslepenej dvacetikorunou + odpojenou hadičku a žádná hláška.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#129 Příspěvek od jiriik »

Maslista píše:a opravdu máš na 100% zaslepenou tu trubku (přívod výfukových plynů díl č. 6 viz odkaz) a nic ti to nehlásí.. :?:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50


Ano přesně tu a odpojené podtlakové ovládání a nic mi to nehlásí
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#130 Příspěvek od Maslista »

Já v sobotu zaslepil přívod výfukových plynů (na přírubě před EGRventilem).. samotný EGR ventil jsem nechal zapojený..
..popojížděl jsem s tím po městě, jel na výlet do KV cca 40km tam kde to stálo cca 2h a 40km zpět, v neděli popojetí po městě zase to stálo venku cca 2h a při odjezdu domů se rozsvítila kontrolka motoru a hláška "Erhöhte emision" nebo tak nějak.. záslepku jsem vyndal.. 2x s tím popojel a zatím stále svítí.. :?

Tímto bych rád poprosil každého kdo má u e60-61 530d 160kW EURO4 zaslepený EGR aby napsal svou skušennost se zalepením případně co jsem udělal špatně.. DĚKUJI..!
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#131 Příspěvek od Maslista »

Tak kontrolka po odstranění záslepky sama zhasla ..

Poprosím ještě jednou majitelé 530d 160kW co mají skušenost se zaslepeným EGR ventilem.. jak to mají udělané a zda jim to něco hlásí ..
DĚKUJI.. :wink:
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#132 Příspěvek od Eks »

Tak mi to nedalo a na zkoušku jsem připojil odpojenou hadičku podtlaku k EGR ventilu a kontrolka zhasla.
Eks
Exclusive
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: sob 21.10.2006 00:00
Bydliště: Břeclav

#133 Příspěvek od Exclusive »

Mám E61 3.0d 6/2004, zaslepený ventyl nemám, před hodinou jsem dal nový EGR a hláška soustavně vyskakuje a mizi jak se jí zlíbí, přesně tak to dělalo i se starým, klapky ani filtr pevných částic nemám(obě odstraněné). Jede to normálně tak jak má, vypadá to že jsem jen tak vyhodil 4400Kč :evil: Řekněte mi někdo, co to dělá???
Speedy530d
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: čtv 14.11.2013 01:00

#134 Příspěvek od Speedy530d »

Ve 212000km se mi na 530d 2003 manuál utrhly dvě klapky
Oprava 165000kc v autorizovanem servisu

Saní mi bylo namontovano s c. 11617800580
Jedna se alespoň o to zesílené?

Nejdražší byla nova hlava motoru a prace v autorizaku, šlo by to jistě opravit za poloviční penize
Přílohy
image.jpg
image.jpg (79.54 KiB) Zobrazeno 422 x
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#135 Příspěvek od kadli »

Kdo chce aby jeho diesel zil dyl, tak zaslepit swirl klapky a zaslepit EGR, proste to auto zbavit vsech emisnich sracek. Nejlepsi kombinace co mam ja na sve 530d 2004: EGR off, swirl off, DPF off, KAT off. Auto nezakouri ani pri plnem plynu, proste v zadny situaci, taky to bude nizkym najezdem km, ale ten vykon, je uplne nekde jinde.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#136 Příspěvek od Filozof »

Přesně jak píše KADLI: tak je to nejlepší.

Ta oprava byla teda brutální raketa. Pomalu jak za jiné auto. Kolik by stál jinej motor 3,0D ? 50tis ?
Za ty prachy se dnes prodávají celé e60/61 .... :?
Speedy530d
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: čtv 14.11.2013 01:00

#137 Příspěvek od Speedy530d »

Ve finále je to defakto novy motor, s novou hlavou,svodama a vsema mozmyma tesnenima, chtěl jsem ji i prodat, na sbazaru mi ještě zůstal inzerát, ale říkám si co za 220tisic pořídim za auto :-)

Podle čísla dílu těch klapek to vypadá na již zesílené, je na tom zatím po té generalce najeto cca 70tisickm a žádný problém (tuk tuk)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#138 Příspěvek od Filozof »

Asi bych si to auto nechal dalších 10let ...nebo nadosmrti po takové obrovské investici.... bych ho jistě neprodal.
Zama
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: ned 27.03.2011 01:00
Bydliště: Zlínský kraj

#139 Příspěvek od Zama »

[quote="Speedy530d"]Ve 212000km se mi na 530d 2003 manuál utrhly dvě klapky
Oprava 165000kc v autorizovanem servisu

Ty jo tak teď jsi mě celkem vystrašil.Mám taky 530d v manuálu r.2003 najeto 211000km.Měl jsem za to že se všude psalo že manuály ty klapky nemají??? Já se i díval pod sání zrcátkem a nic z toho co jsem viděl na fórech o jinde (myslím to ovládací táhlo apod.)jsem tam nezahlédl.Tak asi budu muset to sání zdělat a přesvědčit se na vlastní oči jestli tam jsou nebo ne.
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#140 Příspěvek od VRsix »

Taky jsem se pustil do zaslepeni klapek. Kdyz jsem to rozdelal, zjistil jsem, ze klapky jsou 2008, nicmene jsem je zaslepil. Auto jede uplne stejne jako s nima, zadny rozdil nepocituju, jen v dobrym pocitu :)
Odpovědět