Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Motor KO sací klapky E39
- Honzek525
- Registrovaný
- Příspěvky: 148
- Registrován: úte 11.10.2011 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3389
Ono ty klapky můžou být na pohled v dobrém stavu, ale, kdo vidí okem mikroprasklinu? Já tedy ne, ta hřídelka na kterou jsou klapky přišroubované, je kalená, to samé i šroubky, všechno tvrdé. To prostě praskne "z ničeho nic", sám se si je nechal také vyndat. Změnu nepozoruji. Krom toho že nemám strach že se mi utrhnou a zničí když ne motor, tak minimálně turbo 
Honzek525
nic osobního, ale plácáš nesmysly. Hřídelka není kalená je to normální ocel, šroubky možná pevnostní, určitě ne kalené a jsou z druhé strany hřídelky rozklepnuté, aby se nepovolily a klapka je nerezový plíšek. Kalený šroub jsem snad ještě neměl v ruce a nevím jestli se vůbec dělají. Kalený šroub je sice tvrdý, ale křehký a ty potřebuješ houževnatost a pevnost. Praská to proto, že karbon se dostane do uložení hřídelek s klapkami a tam se to přidře. Podtlak tahá za hřídelky na jedné straně, na té co vidíš, ale na té druhé je to přidřené. Hřídelka má průněr 4mm je zfrézovaná na polovičku. Zbývá takový půlměsíček s ploškou šíře 4mm a výšky 2mm a na tu plošku jsou přišroubované klapky dvěma šroubkama průměru 2mm. To znamená, že na hřídelce je na každé straně od šroubku tak 1,2mm v té nejširší plošce. A tam se to většinou ukroutí.
Klapky se musí pohybovat bez odporu, jediný odpor dělá ten malinký simerink na každé hřídelce.
Kluci zlatí pište sem jen co znáte, protože občas sem píšete to co jste slyšeli od kamaráda, jeho kamaráda a je to zavádějící.
Zd
nic osobního, ale plácáš nesmysly. Hřídelka není kalená je to normální ocel, šroubky možná pevnostní, určitě ne kalené a jsou z druhé strany hřídelky rozklepnuté, aby se nepovolily a klapka je nerezový plíšek. Kalený šroub jsem snad ještě neměl v ruce a nevím jestli se vůbec dělají. Kalený šroub je sice tvrdý, ale křehký a ty potřebuješ houževnatost a pevnost. Praská to proto, že karbon se dostane do uložení hřídelek s klapkami a tam se to přidře. Podtlak tahá za hřídelky na jedné straně, na té co vidíš, ale na té druhé je to přidřené. Hřídelka má průněr 4mm je zfrézovaná na polovičku. Zbývá takový půlměsíček s ploškou šíře 4mm a výšky 2mm a na tu plošku jsou přišroubované klapky dvěma šroubkama průměru 2mm. To znamená, že na hřídelce je na každé straně od šroubku tak 1,2mm v té nejširší plošce. A tam se to většinou ukroutí.
Klapky se musí pohybovat bez odporu, jediný odpor dělá ten malinký simerink na každé hřídelce.
Kluci zlatí pište sem jen co znáte, protože občas sem píšete to co jste slyšeli od kamaráda, jeho kamaráda a je to zavádějící.
Zd
- Honzek525
- Registrovaný
- Příspěvky: 148
- Registrován: úte 11.10.2011 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3389
Tak to se velice omlouvám za mystifikaci, zdálo se mi to též divné že by byly kalené, ale přesně tohle mi říkal chlapík co dělá servisy automatů, a když jsem u něj byl, nechal jsem si zrovna vyndat klapky. Že to praská v tom zeslabeném místě, s tím naprosto souhlasím, jen jsem měl za to, že z jiného důvodu než přidření hřídelky.
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
Áno. Najlepšie na to pomáha "obyč" čistič/odmašťovač na brzdy, prípadne trochu silnejší je sprej od Valvoline, volá sa to priamo Turbo & EGR Cleaner. Ja som to mal zasrané ako cigánsku hračku, "zožralo" to skoro celé 2 spreje (jeden ten Valvoline a skoro celý odmašťovač). Výsledok za to stojí, ale len na chvíľu, i tak sa to zanesie. Ja som čistil aj sanie (vyndať čidlo zo zadu), na to padli 2 ďalšie spreje a veľa šúchania rôznymi kefkamikim píše:Sundal jsem sání a klapky tam nemám. Jen bych rád věděl jestli můžu vyčistit sání a EGR ventil nějakou chemií bez případného poškození
- Přílohy
-
- Pred
- image.jpg (169.21 KiB) Zobrazeno 245 x
-
- Po
- image.jpg (186.93 KiB) Zobrazeno 243 x
d(- -)b
