Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
DPF - vymontování
a když se podíváte na ty fotky od mariho...je to jen bazmekt co má v sobě sítko....když se to dá do hajzlu...proč to mazat někde na pc však v tom nejsou žádné čidla...co to asi pokazí??? každej filtr zpouští regeneraci po tom co se ucpe nebo je přicpanej a to řidlo u našich aut je před filtrem...já tomu nevěřím, že to je nutné dělat to i na pc..., navíc mi to tady psal v sz i nějakej člověk, že to je uplně zbytečnýé že to je jen dobrej kšeft zas pro někoho jak jsem psal už v předešlém příspěvku, vstřikování ad blue jak u francků nebo kamionů to nemá...tak co tam chcete rušit...??? podle mě..a začínám tomu věřit, že to je rozšířená fáma..ono kdyby vám někdo poradil, vem kladivo a a vymlať si to..., tak dost lidí přijde o velmi kvalitní kšeftík

Možná, že máš pravdu.
Já mam v současný době totálně v pr.... vlnovec. Výfukový plyny tedy odchází nejkratší cestou ven tim vlnovcem. kdyby tam byly nějaký čidla minimálního tlaku tak už mi to řve, že je něco špatně s vejfukem.
Jinak si taky myslim, že když prostě nepřeroste tlak přes nějakou mez (plnej DPF) tak se procedura čištění prostě nepustí a hotovo.
Motor si prostě myslí, že DPF je čistej jak novej.
Já mam v současný době totálně v pr.... vlnovec. Výfukový plyny tedy odchází nejkratší cestou ven tim vlnovcem. kdyby tam byly nějaký čidla minimálního tlaku tak už mi to řve, že je něco špatně s vejfukem.
Jinak si taky myslim, že když prostě nepřeroste tlak přes nějakou mez (plnej DPF) tak se procedura čištění prostě nepustí a hotovo.
Motor si prostě myslí, že DPF je čistej jak novej.
Jestli je to tak jak říkáte tak to jednoho dne praskne a i bych tomu věřil, ale málokdo nemá pud sebezáchovy a na to přeprogramování se vyflákne. Kdyby to bylo závislý jen na tom čidle co je před filtrem tak by to mělo být ok, možná by se dalo i odpojit, ale nejsem si jist jestli se nespouští regenerace i v závislosti na jiných věcech.
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Jakou spotřebu jsi měl před tím? Jinak 35tkm je podle mě dostatečný na to aby se dalo říct že to je bez problému. Předpokládám že máš starší motor, kdy je dpf ještě pod autem. Jestli se nepletu, novější motory pak měli i čidlo za a to si myslím že už se tak ojebat nedá.speedfred píše:no ,jasné blblo som odpovedal.za ten čas som namotal cca 35.000km a zatial to vypadá OK.
spotreba podla BC od min.6,6L priemerná 7,2-7,6L realita troška viac.
kontrolky zatial nevyskakujú žiadne,koncovka výfucku trochu čierna
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych byl s tim DPF pomerne opatrny, hlavne z toho duvodu ze je mozne poznat ze tri metru zda tam filtr je a nebo neni a na technickych to budou za chvili resit jako folie na oknech. Taky to nikomu nevadilo az nekdo zjistil ze se z toho daji vytriskat nejake ty prachy. Jak je dneska moda DPF OFF, za chvili budou vsude inzeraty shanim DPF... Cistit, cistit, cistit, ale nekuchat.
Velkou picu, priznam se, taky jsem to neupravoval na rj, akorat jsem nechtel poslouchat ze jsem magor, najeto cca 3000km, rychloujizdou dlouhodobe 7,1.....a velky hovno budou resit, pro info, mame stk...proto jsem psal, ze jsem to hned rano strcil na emise, psal jsem ze s filtrem ma limit, 1,5...ja 0,63 a to jsem klukum rekl at to potyraj poradne tahali to snad do 5200 ot...a tento vysledek, a zadne takove kontroly se nechystaj snazili jsme se prosadit nove merici stanice ve stylu D. At se na technicke muzou delat auta se 4x4 a cerne skrinky(centralni system at se technicka neomrdava) vubec o tom na ministerstvu nechcou slyset a zadne takove kontroly se nechystaj tak nepiste picoviny
ja to dal do ......protoze s e61 bude jezdit zena, ted budem mit male a ona bude jezdit kadla kadla odmitam to furt cistit. Navic zkuste jak to jede bez a pak mluvte, pokud tu ma nekdo manual tak si zkuste jak vam to vystreli od 1500 ot treba na 5tku, pak vam sem dam video. KdZ tam nekdo vyvrta dirku tak by bylo tak zle. Ja mel dpf pod autem je v tom jen kus debilniho tvrzeneho plastu a cislo pred....= odstraneni zadara
zitra do toho pujdu, taky si myslim ze konkretne u meho modelu problem nebude, to cidlo reaguje pouze na zvyseny tlak kdyz ucpany filtr a hromadi se pred nim splodiny vyfuku pod vetsim tlakem nez obvykle. na emise kaslu nikdy nebyly problem a popravde ani nevim co tam vlastne meri kdyz projdes i bez katu vlastni zkusenost s vectrou b 2.0 16v a 1,3mpi felda. takze dpf off bych se na emisich nebal to je to posledni.
