Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

DPF - vymontování

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#61 Příspěvek od rooc »

a když se podíváte na ty fotky od mariho...je to jen bazmekt co má v sobě sítko....když se to dá do hajzlu...proč to mazat někde na pc však v tom nejsou žádné čidla...co to asi pokazí??? každej filtr zpouští regeneraci po tom co se ucpe nebo je přicpanej a to řidlo u našich aut je před filtrem...já tomu nevěřím, že to je nutné dělat to i na pc..., navíc mi to tady psal v sz i nějakej člověk, že to je uplně zbytečnýé že to je jen dobrej kšeft zas pro někoho jak jsem psal už v předešlém příspěvku, vstřikování ad blue jak u francků nebo kamionů to nemá...tak co tam chcete rušit...??? podle mě..a začínám tomu věřit, že to je rozšířená fáma..ono kdyby vám někdo poradil, vem kladivo a a vymlať si to..., tak dost lidí přijde o velmi kvalitní kšeftík :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#62 Příspěvek od Teddy »

Možná, že máš pravdu.
Já mam v současný době totálně v pr.... vlnovec. Výfukový plyny tedy odchází nejkratší cestou ven tim vlnovcem. kdyby tam byly nějaký čidla minimálního tlaku tak už mi to řve, že je něco špatně s vejfukem.

Jinak si taky myslim, že když prostě nepřeroste tlak přes nějakou mez (plnej DPF) tak se procedura čištění prostě nepustí a hotovo.

Motor si prostě myslí, že DPF je čistej jak novej. :-)
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#63 Příspěvek od rooc »

souhlas
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#64 Příspěvek od mari »

Jestli je to tak jak říkáte tak to jednoho dne praskne a i bych tomu věřil, ale málokdo nemá pud sebezáchovy a na to přeprogramování se vyflákne. Kdyby to bylo závislý jen na tom čidle co je před filtrem tak by to mělo být ok, možná by se dalo i odpojit, ale nejsem si jist jestli se nespouští regenerace i v závislosti na jiných věcech.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#65 Příspěvek od Teddy »

Jediný čeho bych se bál je to, že řídící jednotka může vyhodnotit jako chybu to, že už se dlouho nespustila regenerace (i když není potřeba).

jednotka si řekne: "pozor, už jsem najela 20 tis. a pořád neproběhla regenerace. raději to odstavim ať se majitel trochu potrápí. :-))))"
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#66 Příspěvek od Misanek »

jn, třeba u stavebních strojů to funguje hlavně na počtu natočených mth co jsem četl, nějak to nezávisí na hlídání aktuálního stavu zanešení dpf.
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#67 Příspěvek od rooc »

stavební stroj bude asi něco jiného
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#68 Příspěvek od Misanek »

To máš asi fakt pravdu no :twisted: Nicméně si stejně myslím, že to možná bude jištěno i stavem ujetých km. Jsou to ale všechno doměnky, to je jasné :wink:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#69 Příspěvek od Teddy »

Je tu někdo kdo ho má vymontovanej bez úpravy ŘJ?
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#70 Příspěvek od speedfred »

ja to mám ,cca od 4 mesiaca 2012
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#71 Příspěvek od Teddy »

Spíš napiš kolik km jsi zatím najel a co to dělá.
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#72 Příspěvek od speedfred »

no ,jasné blblo som odpovedal.za ten čas som namotal cca 35.000km a zatial to vypadá OK.
spotreba podla BC od min.6,6L priemerná 7,2-7,6L realita troška viac.
kontrolky zatial nevyskakujú žiadne,koncovka výfucku trochu čierna
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od Jendix »

speedfred píše:no ,jasné blblo som odpovedal.za ten čas som namotal cca 35.000km a zatial to vypadá OK.
spotreba podla BC od min.6,6L priemerná 7,2-7,6L realita troška viac.
kontrolky zatial nevyskakujú žiadne,koncovka výfucku trochu čierna


Jakou spotřebu jsi měl před tím? Jinak 35tkm je podle mě dostatečný na to aby se dalo říct že to je bez problému. Předpokládám že máš starší motor, kdy je dpf ještě pod autem. Jestli se nepletu, novější motory pak měli i čidlo za a to si myslím že už se tak ojebat nedá.
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#74 Příspěvek od speedfred »

ja som kuchnul DPF skoro hned po kúpe,lebo to nechcelo íst (mal som,ale preskočené rozvody) ,preto neviem kolko to bralo predtým.
spotreba je ale myslím podobná ako majú ostatný užívatelia.
teraz mám posledných 4.000km 6,8L taká normal jazda.
525d /2004
danny17
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 17.10.2010 00:00

#75 Příspěvek od danny17 »

premyslim nad vykuchanim dpf, jeste nekdo nejake zkusenosti s kuchlym dpf bez soft upravy?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od matiz »

Ja bych byl s tim DPF pomerne opatrny, hlavne z toho duvodu ze je mozne poznat ze tri metru zda tam filtr je a nebo neni a na technickych to budou za chvili resit jako folie na oknech. Taky to nikomu nevadilo az nekdo zjistil ze se z toho daji vytriskat nejake ty prachy. Jak je dneska moda DPF OFF, za chvili budou vsude inzeraty shanim DPF... Cistit, cistit, cistit, ale nekuchat.
drfting
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 12.05.2010 00:00
Bydliště: CZ

#77 Příspěvek od drfting »

http://www.dpfe.cz/

Má s touto firmou někdo praktickou zkušenost ?
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#78 Příspěvek od rooc »

Velkou picu, priznam se, taky jsem to neupravoval na rj, akorat jsem nechtel poslouchat ze jsem magor, najeto cca 3000km, rychloujizdou dlouhodobe 7,1.....a velky hovno budou resit, pro info, mame stk...proto jsem psal, ze jsem to hned rano strcil na emise, psal jsem ze s filtrem ma limit, 1,5...ja 0,63 a to jsem klukum rekl at to potyraj poradne tahali to snad do 5200 ot...a tento vysledek, a zadne takove kontroly se nechystaj snazili jsme se prosadit nove merici stanice ve stylu D. At se na technicke muzou delat auta se 4x4 a cerne skrinky(centralni system at se technicka neomrdava) vubec o tom na ministerstvu nechcou slyset a zadne takove kontroly se nechystaj tak nepiste picoviny :-) ja to dal do ......protoze s e61 bude jezdit zena, ted budem mit male a ona bude jezdit kadla kadla odmitam to furt cistit. Navic zkuste jak to jede bez a pak mluvte, pokud tu ma nekdo manual tak si zkuste jak vam to vystreli od 1500 ot treba na 5tku, pak vam sem dam video. KdZ tam nekdo vyvrta dirku tak by bylo tak zle. Ja mel dpf pod autem je v tom jen kus debilniho tvrzeneho plastu a cislo pred....= odstraneni zadara
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#79 Příspěvek od rooc »

drfting píše:http://www.dpfe.cz/

Má s touto firmou někdo praktickou zkušenost ?




Vycistit filtr za 10??? :-)))) jed tam a toho debila rovnou strel pistoli na prasata!!!!
danny17
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 17.10.2010 00:00

#80 Příspěvek od danny17 »

zitra do toho pujdu, taky si myslim ze konkretne u meho modelu problem nebude, to cidlo reaguje pouze na zvyseny tlak kdyz ucpany filtr a hromadi se pred nim splodiny vyfuku pod vetsim tlakem nez obvykle. na emise kaslu nikdy nebyly problem a popravde ani nevim co tam vlastne meri kdyz projdes i bez katu vlastni zkusenost s vectrou b 2.0 16v a 1,3mpi felda. takze dpf off bych se na emisich nebal to je to posledni.
Odpovědět