Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vlastní zkušenosti s LPG

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

alp píše:musis vozit to co je v velkym technicaku. Ale vzhledem k tomu, ze velky TP s sebou clovek netaha, muze si dovolit mit jen sprej, protoze se da predpokladat, ze prislusnik PCR ci MP, nebude vedet co muze tohle auto mit v TP. Na druhou stranu si to muze overit pres vysilacku, ale myslim si ze na to se vyprdne.

A jinak sprej vrele nedoporucuji, uz se mi to dvakrat vymstilo :)


jakto?
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od RedBaron »

Pořád se tu řeší problém s nádržemi. Co takhle nahradit původní benzínovou 15L nádržkou a místo ní udělat velkou plynovou jako to dělají u nových aut origo na plyn? :?:
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od landys »

Protože nahradit tu původní plastovou se šíleným tvarem nelze žádnou dostupně vyráběnou pro LPG :-(
roan
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: ned 27.07.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od roan »

Atila píše:
honzicek69 píše:ja sem nekde cetl ze Holandske systemy jsou sice drazsi ale za to "lepsi".
Mam otazku, jak velkej toroid se mi vejde misto rezervy abych na nej jeste mohl dat uzkou dojezdovku, pokud to tak jde? A pokud to tak nekdo ma? vozit kolo v kufru mi moc nevoni :(


Rezervu neres. Porid si dojezdovou soupravu a pokud to nevyjde tak se proste jednou za cas nechas odtahnout. Velikost toroidu do E39 je tusim 50l pri vyuziti celeho prostoru a to je take asi tak nejmensi rozumna velikost.


treba do E39 kombi se vejde toroid 75l. mam ho tam
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Marten »

Já mám toroid i s plovákem na 67L. Natlačím tam kolem 55L plynu,což je asi 80% jak se uvádí v manuálu. 8)
TOMe39
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ostrava

#26 Příspěvek od TOMe39 »

Pánové, do sedanu, pokud chcete vozit rezervu se toroid fakt nehodí, menší zlo je tam dát klasický válec až dozadu. Mám tam 80l, vzalo mi to třetinu kufru a z hlediska rozložení hmotnosti je to taky lepší. :wink:
honzicek69
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: sob 01.10.2005 00:00
Bydliště: Praha a stredni Cechy, Brno

#27 Příspěvek od honzicek69 »

nojo ale tim sis zavrel pristup ke skivaku :( ale to uz je pak otazkou priorit.
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#28 Příspěvek od rades »

Huska píše:
alp píše:
honzicek69 píše:ja sem nekde cetl ze Holandske systemy jsou sice drazsi ale za to "lepsi".
Mam otazku, jak velkej toroid se mi vejde misto rezervy abych na nej jeste mohl dat uzkou dojezdovku, pokud to tak jde? A pokud to tak nekdo ma? vozit kolo v kufru mi moc nevoni :(


udelat to jde, jest ale otazkou jestli je k necemu 25-30litrova nadrz ....


já mám v e36 toroidní nádrž 45l ... tj při 80% plnění 37l plynu .... to mi vychází na cca 300km ...... takže do pětky by se měla vejít 50l nádrž. Mě to připadá dostatečné.


Já mám v e39 toroid na 70 litrů
Twisp
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Brno

#29 Příspěvek od Twisp »

použij fci "hledat" o LPG je tu toho hodně
Jinak HL Propan :mad: :mad: :mad:
[/quote]
Taky se chystam, na prestavbu, ale proc ne HL Propan? Co je tam spatnyho?
joker

#30 Příspěvek od joker »

Zdravim vas borci. cital som o tom LPGku , ale nikde som nevidel, ako sa to vyplati, kedy sa to vrati, a kolko to stoji. prosim poradte, isto ste to kalkulovali. dakujem
cop
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 04.01.2006 01:00
Bydliště: Brno

#31 Příspěvek od cop »

Nevím zda vám můžu do toho vstupovat, ale já si nechal dělat zástavbu v HL propanu v Brně. Jde o BMW E38 740 r.v.1999, mám tam Magic jet, toroid 75 l, cena i s kontrolkou stavu paliva 37 000 kč. Přestavba trvala týden, proti tomu co jsem kdy viděl za zástavby velmi profesionální. Nikde nic nečučí, všechny držáky pogumovaný ( což narážím na to, že kámošovi dala jiná firma jako držáky rezavý kusy plechu) elektrika nikde neplandá atd. Jsem naprosto spokojenej. Seštelovávali mě zatím pouze teplotu při které se plyn sepne, " původně 45 stupňů bylo pozdě, následně 35, ještě nebylo ono a teď mám 25 stupňů, jednotce plynu ani autu to nevadí a jezdím prakticky jen na plyn. Mezi tím jsem seřídil i spotřebu, přes počítač otázka 5 minut. První spotřeba po zástavbě 21l po městě, další seřízení 19 a teď už jezdím po městě za 17l. Těžko říct zda by to šlo ještě níž, ale vzhledem k tomu, že mě to má brát 18,1l po městě na benzín, tak to bude asi finále. Žádná ztráta výkonu, co taky člověk na 300 koních pozná :lol: .
A k tomu jak se to rentuje? Když najezdím tak 15 000 km za rok při průměrné ceně na km. 2,3 kč / LPG a nebo 5 kč za benzín a to ještě nepočítám 98ku ale 95ku "na startování stačí", jsou to jednoduchý počty 34 500 k 75 000. Upozorňuji, že převážně jezdím po městě, mimo město spotřeba dle stylu jízdy do 12 l. a ještě jsem zapomněl, že jednou za čtvrt roku nalijí 20l. benzínu kterej to potřebuje než se přepne plyn. Auto jsem koupil s tím, že ho budu mít tak 10 let "je to srdeční záležitost" tak si myslím, že se mě tam ten plyn snad vyplatí :D
cop
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 04.01.2006 01:00
Bydliště: Brno

#32 Příspěvek od cop »

alp píše:jen poznamka k tomu "jezdim jen na plyn" ... jednou za cas je dobry projet nadrz benzinu ... jednak kvuli ventilum a take kvuli vstrikum a palivovemu cerpadlu ....

da se obecne rici jednou za 10kk, ci jednou za 2-3 mesice ... celkem to autu prospiva ...



Jak říkáš :idea: To je fakt, že jsem neřekl, ale jelikož mám už třetí auto na LPG tak mám také takovou zkušenost, ale přiznám, že spíš čekám, až mě dojde plyn a pak nějakej čas jezdím na benzín, ne zrovna v daných intervalech, ale nechám motor propláchnou benzínem.
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#33 Příspěvek od rades »

cop píše:
alp píše:jen poznamka k tomu "jezdim jen na plyn" ... jednou za cas je dobry projet nadrz benzinu ... jednak kvuli ventilum a take kvuli vstrikum a palivovemu cerpadlu ....

da se obecne rici jednou za 10kk, ci jednou za 2-3 mesice ... celkem to autu prospiva ...



Jak říkáš :idea: To je fakt, že jsem neřekl, ale jelikož mám už třetí auto na LPG tak mám také takovou zkušenost, ale přiznám, že spíš čekám, až mě dojde plyn a pak nějakej čas jezdím na benzín, ne zrovna v daných intervalech, ale nechám motor propláchnou benzínem.


Taky to tak provozuji.Když mi dojde LPG,jedu na benzín-občas se stává,že zrovna není po cestě čerpačka,tak toho člověk aspoň využije a na ten benzín to projede.
miculash
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: pon 15.05.2006 00:00
Bydliště: Brno/HK
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od miculash »

Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od paveld »

Nemate nekdo fotky, jak jste dopadly s instalaci LPG na Harfe? Uvazuju o tom, ale fotky na jejich strankach me docela odradily, takhle si nechat zprasit auto nehodlam...je s nima aspon nejaka domluva, ze jako co a jak maji udelat?
Boldor
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pát 11.11.2005 01:00
Bydliště: Praha..Příbram..
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Boldor »

Zdar, na Harfě mi dělali LPG minulý týden do 528i..Ty fotky mě taky trochu odrazovaly, ale po první návštěvě u nich a konzultaci s šéfem serisu mě obavy opustily.Všechno v pohodě vysvětlí a dá se s nima dohodnout i na detailech.Já mám plnící ventil vedle benálu(pod dvířkama),hadice vedený za motorem a pak rovnou do sání.S tím že jsem se domluvil, že to ještě dodatečně nacpou pod můstek sání(pokud se to vejde..), samozdřejmě zdarma.Jinak všechny zásahy do kastle jsou řádně ošetřený a nikde neplandaj dráty a hadice..
Jinak jsem s LPG nadšenej, nepoznal jsem žádnej rozdíl a ta nádrž je snad bezedná.. :D
Zajeď tam a poptej se osobně, jednání s nima bylo jedna radost(kupodivu i po přestavbě) :wink:
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od paveld »

Dik...tos me docela uklidnil :-). Zajedu tam...
IIIpivo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
Bydliště: Moravský Krumlov

#38 Příspěvek od IIIpivo »

Ahoj, kluci ani za boha nemůžu najít někoho v okolí brna, kdo by montoval Prince system, nevíte o někom ?
jimmyhendrix
Registrovaný
Příspěvky: 132
Registrován: stř 30.06.2010 00:00

#39 Příspěvek od jimmyhendrix »

Zdravim,

V Brne na Prins system firma greenfuel.cz
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#40 Příspěvek od E30STORM »

A nějaká Ostravská firma či v okolí, se kterou máte dobr=é zkušenosti by nebyla ?
Odpovědět