jakto?alp píše:musis vozit to co je v velkym technicaku. Ale vzhledem k tomu, ze velky TP s sebou clovek netaha, muze si dovolit mit jen sprej, protoze se da predpokladat, ze prislusnik PCR ci MP, nebude vedet co muze tohle auto mit v TP. Na druhou stranu si to muze overit pres vysilacku, ale myslim si ze na to se vyprdne.
A jinak sprej vrele nedoporucuji, uz se mi to dvakrat vymstilo
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vlastní zkušenosti s LPG
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
treba do E39 kombi se vejde toroid 75l. mam ho tamAtila píše:Rezervu neres. Porid si dojezdovou soupravu a pokud to nevyjde tak se proste jednou za cas nechas odtahnout. Velikost toroidu do E39 je tusim 50l pri vyuziti celeho prostoru a to je take asi tak nejmensi rozumna velikost.honzicek69 píše:ja sem nekde cetl ze Holandske systemy jsou sice drazsi ale za to "lepsi".
Mam otazku, jak velkej toroid se mi vejde misto rezervy abych na nej jeste mohl dat uzkou dojezdovku, pokud to tak jde? A pokud to tak nekdo ma? vozit kolo v kufru mi moc nevoni
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 136
- Registrován: sob 01.10.2005 00:00
- Bydliště: Praha a stredni Cechy, Brno
Já mám v e39 toroid na 70 litrůHuska píše:já mám v e36 toroidní nádrž 45l ... tj při 80% plnění 37l plynu .... to mi vychází na cca 300km ...... takže do pětky by se měla vejít 50l nádrž. Mě to připadá dostatečné.alp píše:udelat to jde, jest ale otazkou jestli je k necemu 25-30litrova nadrz ....honzicek69 píše:ja sem nekde cetl ze Holandske systemy jsou sice drazsi ale za to "lepsi".
Mam otazku, jak velkej toroid se mi vejde misto rezervy abych na nej jeste mohl dat uzkou dojezdovku, pokud to tak jde? A pokud to tak nekdo ma? vozit kolo v kufru mi moc nevoni
Nevím zda vám můžu do toho vstupovat, ale já si nechal dělat zástavbu v HL propanu v Brně. Jde o BMW E38 740 r.v.1999, mám tam Magic jet, toroid 75 l, cena i s kontrolkou stavu paliva 37 000 kč. Přestavba trvala týden, proti tomu co jsem kdy viděl za zástavby velmi profesionální. Nikde nic nečučí, všechny držáky pogumovaný ( což narážím na to, že kámošovi dala jiná firma jako držáky rezavý kusy plechu) elektrika nikde neplandá atd. Jsem naprosto spokojenej. Seštelovávali mě zatím pouze teplotu při které se plyn sepne, " původně 45 stupňů bylo pozdě, následně 35, ještě nebylo ono a teď mám 25 stupňů, jednotce plynu ani autu to nevadí a jezdím prakticky jen na plyn. Mezi tím jsem seřídil i spotřebu, přes počítač otázka 5 minut. První spotřeba po zástavbě 21l po městě, další seřízení 19 a teď už jezdím po městě za 17l. Těžko říct zda by to šlo ještě níž, ale vzhledem k tomu, že mě to má brát 18,1l po městě na benzín, tak to bude asi finále. Žádná ztráta výkonu, co taky člověk na 300 koních pozná
.
A k tomu jak se to rentuje? Když najezdím tak 15 000 km za rok při průměrné ceně na km. 2,3 kč / LPG a nebo 5 kč za benzín a to ještě nepočítám 98ku ale 95ku "na startování stačí", jsou to jednoduchý počty 34 500 k 75 000. Upozorňuji, že převážně jezdím po městě, mimo město spotřeba dle stylu jízdy do 12 l. a ještě jsem zapomněl, že jednou za čtvrt roku nalijí 20l. benzínu kterej to potřebuje než se přepne plyn. Auto jsem koupil s tím, že ho budu mít tak 10 let "je to srdeční záležitost" tak si myslím, že se mě tam ten plyn snad vyplatí

A k tomu jak se to rentuje? Když najezdím tak 15 000 km za rok při průměrné ceně na km. 2,3 kč / LPG a nebo 5 kč za benzín a to ještě nepočítám 98ku ale 95ku "na startování stačí", jsou to jednoduchý počty 34 500 k 75 000. Upozorňuji, že převážně jezdím po městě, mimo město spotřeba dle stylu jízdy do 12 l. a ještě jsem zapomněl, že jednou za čtvrt roku nalijí 20l. benzínu kterej to potřebuje než se přepne plyn. Auto jsem koupil s tím, že ho budu mít tak 10 let "je to srdeční záležitost" tak si myslím, že se mě tam ten plyn snad vyplatí

alp píše:jen poznamka k tomu "jezdim jen na plyn" ... jednou za cas je dobry projet nadrz benzinu ... jednak kvuli ventilum a take kvuli vstrikum a palivovemu cerpadlu ....
da se obecne rici jednou za 10kk, ci jednou za 2-3 mesice ... celkem to autu prospiva ...
Jak říkáš

Taky to tak provozuji.Když mi dojde LPG,jedu na benzín-občas se stává,že zrovna není po cestě čerpačka,tak toho člověk aspoň využije a na ten benzín to projede.cop píše:alp píše:jen poznamka k tomu "jezdim jen na plyn" ... jednou za cas je dobry projet nadrz benzinu ... jednak kvuli ventilum a take kvuli vstrikum a palivovemu cerpadlu ....
da se obecne rici jednou za 10kk, ci jednou za 2-3 mesice ... celkem to autu prospiva ...
Jak říkášTo je fakt, že jsem neřekl, ale jelikož mám už třetí auto na LPG tak mám také takovou zkušenost, ale přiznám, že spíš čekám, až mě dojde plyn a pak nějakej čas jezdím na benzín, ne zrovna v daných intervalech, ale nechám motor propláchnou benzínem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: pát 11.11.2005 01:00
- Bydliště: Praha..Příbram..
- Klubové ID: 1230
- Kontaktovat uživatele:
Zdar, na Harfě mi dělali LPG minulý týden do 528i..Ty fotky mě taky trochu odrazovaly, ale po první návštěvě u nich a konzultaci s šéfem serisu mě obavy opustily.Všechno v pohodě vysvětlí a dá se s nima dohodnout i na detailech.Já mám plnící ventil vedle benálu(pod dvířkama),hadice vedený za motorem a pak rovnou do sání.S tím že jsem se domluvil, že to ještě dodatečně nacpou pod můstek sání(pokud se to vejde..), samozdřejmě zdarma.Jinak všechny zásahy do kastle jsou řádně ošetřený a nikde neplandaj dráty a hadice..
Jinak jsem s LPG nadšenej, nepoznal jsem žádnej rozdíl a ta nádrž je snad bezedná..
Zajeď tam a poptej se osobně, jednání s nima bylo jedna radost(kupodivu i po přestavbě)
Jinak jsem s LPG nadšenej, nepoznal jsem žádnej rozdíl a ta nádrž je snad bezedná..

Zajeď tam a poptej se osobně, jednání s nima bylo jedna radost(kupodivu i po přestavbě)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00