Nevím zda vám můžu do toho vstupovat, ale já si nechal dělat zástavbu v HL propanu v Brně. Jde o BMW E38 740 r.v.1999, mám tam Magic jet, toroid 75 l, cena i s kontrolkou stavu paliva 37 000 kč. Přestavba trvala týden, proti tomu co jsem kdy viděl za zástavby velmi profesionální. Nikde nic nečučí, všechny držáky pogumovaný ( což narážím na to, že kámošovi dala jiná firma jako držáky rezavý kusy plechu) elektrika nikde neplandá atd. Jsem naprosto spokojenej. Seštelovávali mě zatím pouze teplotu při které se plyn sepne, " původně 45 stupňů bylo pozdě, následně 35, ještě nebylo ono a teď mám 25 stupňů, jednotce plynu ani autu to nevadí a jezdím prakticky jen na plyn. Mezi tím jsem seřídil i spotřebu, přes počítač otázka 5 minut. První spotřeba po zástavbě 21l po městě, další seřízení 19 a teď už jezdím po městě za 17l. Těžko říct zda by to šlo ještě níž, ale vzhledem k tomu, že mě to má brát 18,1l po městě na benzín, tak to bude asi finále. Žádná ztráta výkonu, co taky člověk na 300 koních pozná

.
A k tomu jak se to rentuje? Když najezdím tak 15 000 km za rok při průměrné ceně na km. 2,3 kč / LPG a nebo 5 kč za benzín a to ještě nepočítám 98ku ale 95ku "na startování stačí", jsou to jednoduchý počty 34 500 k 75 000. Upozorňuji, že převážně jezdím po městě, mimo město spotřeba dle stylu jízdy do 12 l. a ještě jsem zapomněl, že jednou za čtvrt roku nalijí 20l. benzínu kterej to potřebuje než se přepne plyn. Auto jsem koupil s tím, že ho budu mít tak 10 let "je to srdeční záležitost" tak si myslím, že se mě tam ten plyn snad vyplatí
