Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E39 tds - diagnostika

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
xor
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 06.05.2012 00:00

#21 Příspěvek od xor »

ne, mám běžný kabel. na netu ale je zapojení pasoftích kabelů http://www.bmwgm5.com/PA_Soft_Intf.htm

podle mě bude nejjednodušší, když si nainstaluješ inpu a zkusíš to.
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#22 Příspěvek od daewoo333 »

Nevim jestli sem to pochopil spravne, anglicky neumi(jen s prekladacem). Ale podle me tam skousi rozchodit SW Bmw scanner 1.4 DEMO na interfesu z BMW scanner 1.36.
Inpu v notasu mam, ale nemam zadny virtual COM port.
xor
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 06.05.2012 00:00

#23 Příspěvek od xor »

stáhni si ovladač http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm

nastav si to tak, aby to bylo na COM1 a latency 1 viz http://www.new-sweden.com/forum/showthread.php?t=959

ten predchozi odkaz byl jen kvuli schematu kabelu.
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#24 Příspěvek od daewoo333 »

Myslim, ze to asi ja nevikoumam, kdyz to nevikoumal nikdo pre de mnou. A co pouzivas ty za interf...? Skousel si na tom TDS?
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#25 Příspěvek od daewoo333 »

Tak mi to nedalo a sel sem to skusit, kdyz pripojim kabel do notasu a auta a chci znova nainstalovat ovladac do windows, ten virtual COM tak ho to ani nenainstaluje. De na to nainstalovat jen ten Driver z CD od Pa Softu.
xor
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 06.05.2012 00:00

#26 Příspěvek od xor »

Zrejme maji zmeneny PID/VID. To by znamenalo editovat .inf soubor ovladace, coz je trivialni, ale takhle vzdalene te nenavedu.
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#27 Příspěvek od daewoo333 »

Neudelal by mi nekdo live data na mi Tds? Zitra pojedu trasu: Veseli nad Mor., Brno, Svitavi, Vysoke Myto.
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#28 Příspěvek od daewoo333 »

Nebo nemate nekdo kontakt na nekoho? Muzu nabydnout i nejaky kodovani BMW Scannerem 1.4 ( neumi u me live data)
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#29 Příspěvek od daewoo333 »

Tak uz mam poradnou diagnostiku na svy auto :D
Takze, kdo by nevedel jestli na svou E39 525tds potrebuje ADS nebo OBD prevodnik na Inpu. Tak staci OBD a dou i Live data. Pro jistotu se kouknete jestli mate v diagnosticke zasuvce (kulata 20 pin pod kapotou) obsazeny pin 15. Jestli namate tak je to v poradku, staci vam OBD prevodnik. Jestli mate, tak pro jistotu zmerte napeti na tom konektoru pri zaplem klicku. Kdyz namerite napeti tak potrebujete ADS prevodnik, kdyz nenamerite tak by mel stacit OBD.
Ja koupil KK-Line interface s Usb. Suprova vec za dobrej peniz :D

A muj poznatek ohledne TDS motoru a diagnostiky?

Na E34 a E36 s TDS motorem je zapotrebi ADS interface.
Na E38 a E39 s TDS motorem staci OBD interface. (ale je mozne ze prvni E38 kolem roku 94 muzou potrebovat ADS)

Podle me je to ridici jednotkou motoru a zapojenim. Uplne prvni TDS bez vahy vduchu pouzivali DDE 2.0. Pak motry s vahou vzduch DDE 2.1. A do E38 a E39 se pouziva DDE 2.2
Odpovědět