Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E39 tds - diagnostika
stáhni si ovladač http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
nastav si to tak, aby to bylo na COM1 a latency 1 viz http://www.new-sweden.com/forum/showthread.php?t=959
ten predchozi odkaz byl jen kvuli schematu kabelu.
nastav si to tak, aby to bylo na COM1 a latency 1 viz http://www.new-sweden.com/forum/showthread.php?t=959
ten predchozi odkaz byl jen kvuli schematu kabelu.
Tak uz mam poradnou diagnostiku na svy auto
Takze, kdo by nevedel jestli na svou E39 525tds potrebuje ADS nebo OBD prevodnik na Inpu. Tak staci OBD a dou i Live data. Pro jistotu se kouknete jestli mate v diagnosticke zasuvce (kulata 20 pin pod kapotou) obsazeny pin 15. Jestli namate tak je to v poradku, staci vam OBD prevodnik. Jestli mate, tak pro jistotu zmerte napeti na tom konektoru pri zaplem klicku. Kdyz namerite napeti tak potrebujete ADS prevodnik, kdyz nenamerite tak by mel stacit OBD.
Ja koupil KK-Line interface s Usb. Suprova vec za dobrej peniz
A muj poznatek ohledne TDS motoru a diagnostiky?
Na E34 a E36 s TDS motorem je zapotrebi ADS interface.
Na E38 a E39 s TDS motorem staci OBD interface. (ale je mozne ze prvni E38 kolem roku 94 muzou potrebovat ADS)
Podle me je to ridici jednotkou motoru a zapojenim. Uplne prvni TDS bez vahy vduchu pouzivali DDE 2.0. Pak motry s vahou vzduch DDE 2.1. A do E38 a E39 se pouziva DDE 2.2

Takze, kdo by nevedel jestli na svou E39 525tds potrebuje ADS nebo OBD prevodnik na Inpu. Tak staci OBD a dou i Live data. Pro jistotu se kouknete jestli mate v diagnosticke zasuvce (kulata 20 pin pod kapotou) obsazeny pin 15. Jestli namate tak je to v poradku, staci vam OBD prevodnik. Jestli mate, tak pro jistotu zmerte napeti na tom konektoru pri zaplem klicku. Kdyz namerite napeti tak potrebujete ADS prevodnik, kdyz nenamerite tak by mel stacit OBD.
Ja koupil KK-Line interface s Usb. Suprova vec za dobrej peniz

A muj poznatek ohledne TDS motoru a diagnostiky?
Na E34 a E36 s TDS motorem je zapotrebi ADS interface.
Na E38 a E39 s TDS motorem staci OBD interface. (ale je mozne ze prvni E38 kolem roku 94 muzou potrebovat ADS)
Podle me je to ridici jednotkou motoru a zapojenim. Uplne prvni TDS bez vahy vduchu pouzivali DDE 2.0. Pak motry s vahou vzduch DDE 2.1. A do E38 a E39 se pouziva DDE 2.2