Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 - teče vysokotlaké čerpadlo
jsem se radoval že tu bude nějaká rada či řešení a nic-opráším teda tohle téma,taky mi teče vysokotlaké pod vrchním víčkem-řešil někdo tenhle problém ?Zajímá mě jak je to s demontáží čerpadla popř.nějaké doporučení,hádám na přetěsnění čerpadla..Mám 530d 135kw-krom delších startů to jezdilo normálně ale po sundání sání-oprava vody-koukám čerpadlo teče pod vrchní zátkou 

BMW E39 530d
Taky mi teklo, a teď samo od sebe zase přestalo. Mě to ale chytá i v těchto mrazech na otočku a motor běží klidně, žádné houpání, kouření či něco jiného. Na vyndání čerpadla potřebuješ přípravek, taky jsem se poptával tady na foru, ale zatím nic. Vlastně ho potřebuješ i na zafixování rozvodového kola čerpadla, aby ti nespadnul řetěž. Potřebuji zjistit jen průměry závitů. Ten největší je M40x1,5 na průměru středového šroubu nezáleží, ale chybí mi průměr závitu na rozvodovém kole. Přetěsnění čerpadla u Křížků potom stojí cca 3 500Kč.
Čus
Taky mi teklo, a teď samo od sebe zase přestalo. Mě to ale chytá i v těchto mrazech na otočku a motor běží klidně, žádné houpání, kouření či něco jiného. Na vyndání čerpadla potřebuješ přípravek, taky jsem se poptával tady na foru, ale zatím nic. Vlastně ho potřebuješ i na zafixování rozvodového kola čerpadla, aby ti nespadnul řetěž. Potřebuji zjistit jen průměry závitů. Ten největší je M40x1,5 na průměru středového šroubu nezáleží, ale chybí mi průměr závitu na rozvodovém kole. Přetěsnění čerpadla u Křížků potom stojí cca 3 500Kč.
Čus
- Přílohy
-
- přípravek BMW čerpadlo.jpg (28.89 KiB) Zobrazeno 714 x
Ještě jsem to čerpadlo nevyndaval a tak jsem rád za info, že řetěz a to kolo nemůže někam spadnout. Máš to z vlastní zkušenosti nebo to říkali kamoši. Jak jsi sundal to kolo z kuželu, doufán že ne kladivem.
Hoj
přípravek pro montáž vstřikovacích čerpadel BMW
http://www.dovavanik.cz/Automobilove-na ... ml?list=90
Hoj
přípravek pro montáž vstřikovacích čerpadel BMW
http://www.dovavanik.cz/Automobilove-na ... ml?list=90
házel jsem na to oko a nic moc teda
nevim jestli maj tyhle motory všechny výměník ale řekl bych že tam docela vadí stejně tak jako ten držák olejového filtru..asi budu pokoušet štěstí a ještě budu drandit s tekoucím-vůbec se mi do toho nechce
každopádně je to asi častej problém-mám 240 tisíc a čerpadlo je označené tak hádám že venku už bylo..


- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Tak jestli se ti do toho fakt nechce tak si to nech udělat třeba u Snejka v Kunraticích, ten prej těhle čerpadel už vyměnil celkem dost takže by mu to ani nemuselo moc dlouho trvat
Mě to trvalo dohromady asi čtyři hodiny než jsem to vyndal a zase namontoval
Celkem boleli záda 



Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
no jo,ten je ale furt zabetonovanejcmelak píše:Tak jestli se ti do toho fakt nechce tak si to nech udělat třeba u Snejka v Kunraticích, ten prej těhle čerpadel už vyměnil celkem dost takže by mu to ani nemuselo moc dlouho trvatMě to trvalo dohromady asi čtyři hodiny než jsem to vyndal a zase namontoval
Celkem boleli záda



to moje je servisovaný a tečecmelak píše:Psát mu nemá smysl, to už jsem taky párkrát zkoušel, jedině volat.
Čerpadlo si sežeň z nějakého servisovaného auta, já ho sehnal za trojku a jezdím na něj do teď



nějak se nemůžu rozhodnout co s tekoucím čerpadlem-zvláštní je že auto normálně jezdí-pravda je že cca 3-4 sekundy točí než chytne ale jinak OK bez problému.To čerpadlo je z nějakého zvláštního materialu,když ho otřu je za moment zas orosený ale vypadá že únik pod víčkem asi bude..Nechce se mi to zbytečně rozebírat a je teda možný že to normál jezdí a protíká to pod víčkama??Myslel jsem že když tam bude únik nepůjde to natočit..nebo se to bude zavzdušnovat-což nedělá.