Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Tds zima a nestartuje

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Blahis
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Klubové ID: 2899

#41 Příspěvek od Blahis »

Ještě jsem zapoměl dodat do tématu že jsem měl málo nafty tím nemislím nula tak jsem ted šupl 20 tak snad zítra budem chytřejší
Carpadian
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)

#42 Příspěvek od Carpadian »

Není tam nic, čím se pročišťuje manuálně :?: 8O Fota jsou od Toyoty Hilux 2.4D. Obr.1 v ozn. místě mačkáš, obr.2 v ozn. místě je dutý motýl (schovaný za hadicí), kterým vytýká bordel z filtru, který je uvnitř toho bazmeku.
Přílohy
02.JPG
02.JPG (11.43 KiB) Zobrazeno 354 x
01.JPG
01.JPG (11.38 KiB) Zobrazeno 354 x
Carpadian
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)

#43 Příspěvek od Carpadian »

Blahis píše:Ještě jsem zapoměl dodat do tématu že jsem měl málo nafty tím nemislím nula tak jsem ted šupl 20 tak snad zítra budem chytřejší
Přidej 2 litry benzínu. :wink:
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#44 Příspěvek od Tompo »

Z vás leknu :D, vyhřívání pal. filtru made in czech :D
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#45 Příspěvek od Lucifer »

Hele já mám šikovný ručičky :D a když to bude fungovat proč nééé :lol:
Carpadian
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)

#46 Příspěvek od Carpadian »

Očekávám, že až prodáš patent nějakému výrobci doplňků za pořádnou vatu, obdržím podíl za know-how. :smich:
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#47 Příspěvek od Lucifer »

No uvidíme heleď mám zajímavý info od toho známýho je to můj mistr z učňáku :D ten nedostane ani bramboru :lol:
Blahis
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Klubové ID: 2899

#48 Příspěvek od Blahis »

Tak další zpráva: žhavky jsem zkusil dle all po otočení klíčku tak to je v pořádku. Když jsem odpojil hadičku od filtru tak nafta taky jemně teče. A Auto ani po nabití baterie stejně nanaskočilo.
Jak sem odpojil hadičku tak se mi tam v ní vytvořila cca 5cm vzduchová bublina a teď tam je pořád . Auto točí skvěle ale ne ane naskočit.
Jak ještě bych to mohl zkusit než to dám do servisu. Díky[/b]
Carpadian
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)

#49 Příspěvek od Carpadian »

Hulí to když točíš motorem :?: To dostříkni injekční stíkačkou, když není motor v chodu. :wink: Nebo ji odpoj u prvního vstřiku a opět injekce (ale tady koňská) a "tahej" dokud nenatáhneš bublinu.
Trošku triviální postupy, ale v nouzi jsem vymyslel jen tohle (ve škarpě v lese se zavzdušněným potrubím - urval jsem ho). :lol:
jen technická otázka. To opravdu standartně nemá BMW v domečku na filtr pumpičku :?: Jestli ne, tak to asi dodělám, protože to mě přišlo vždycky, jako vezbytná součást (měl jsem za to, že je to normální).
Blahis
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Klubové ID: 2899

#50 Příspěvek od Blahis »

nehulí nedělá nic prostě nenaskočí
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#51 Příspěvek od Lucifer »

To samý dělá mě, psal jsem si s allem a prej to taky mohlo odnést vstřikovací čerpadlo :cry: Mám uplně stejnej problém jen čekám na tu novou baterku co dorazí zejtra a to už musim kopnout už třetí den mi to auto stojí a né se čapnout
Carpadian
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)

#52 Příspěvek od Carpadian »

Tak do toho nejde nafta. By s toho valil šedej dým. :idea: Zkus oddělat hadičku přivodu k prvním vstřiku, dej jí do petky a ať někdo točí. Uvidíš, jestli motoru jde vůbec nafta a není někde po cestě zatuhá a dělá špunt. :wink: Jsem přesvědčený, že je problém v naftě. Ještě minulej týden bylo nad nulou, teď máš -20C a pochybuji, že navezli ihned arktickou naftu do -33C. :idea:
Domeček na filtr s pumpou a motýlem dole:
Přílohy
1.JPG
1.JPG (25.75 KiB) Zobrazeno 340 x
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#53 Příspěvek od Lucifer »

Tak tohle v bmw nenajdeš :D

No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne :roll:
Blahis
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Klubové ID: 2899

#54 Příspěvek od Blahis »

tak to ještě zkusím, Ten filtr nemám s pumpou je tam plast. Jak sem odpojil hadičku tak to teče z filtru jako když pustíš jemně kohoutek vody
Blahis
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Klubové ID: 2899

#55 Příspěvek od Blahis »

Je mi divný že by se zničeho nic posralo když normál jezdilo. Ještě teď mě napadlo že stím jela žena z práce a docházela jí nafta tak ji to pocukávalo a pak už nejelo tak jsem k ní příjel auto natočil dojel pro naftu pak týden jízdy nic no a v úterý jsem to ráno nenatočil
Carpadian
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)

#56 Příspěvek od Carpadian »

Buď je to zavzdušněný (nemyslím si) a nebo špatná nafta. VIF do toho byl nelil - leda naníchaný v kanystru s naftou při pokojové teplotě. Koupil bych 2litry benzínu a smíchal s naftou v nádrži (max 1:10). Koňskou injekci bych vytáhl zůstatek špatné nafty, pro sichr tak 2litry do petky z vedení, zároveň natáhneš mix až ke vstřiku.
Filtr je velký, tak se to moc neprojeví to stuhnutí na první pohled - kaluž taky zamrzne rychleji než jezero. :wink:
Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš :D

No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne :roll:
Tak to je jediný, co si dodělám - tohle je domeček z Mitsubishi L200 2.5TD, ale ta má jen 73Kw. Případně koupím domeček na Navaru, ta má 125kw. Asi budu první, co bude kupovat palivový filtr do BMW na L200. :lol:
Blahis
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Klubové ID: 2899

#57 Příspěvek od Blahis »

takže zítra kupuji benzín. Rozpojim hadičku za filtrem vytáhnu naftu rozdělám filtr vyleju zaleju jemným poměrem nafta benzín . Naliji benzín do nádrže. vše našrobuji a přidělám zpět a zkusím nastartovat.
Carpadian
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)

#58 Příspěvek od Carpadian »

Vytáhni to až u vstřiku a koncertát vlej do nádrže (benzín nebo mix nafta/vif). Musíš to vytáhnout celý - proto koňká injekce, vytáhneš a natáhneš od nádrže, přes filtr a čerpadlo až k motoru. :idea:
Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš :D

No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne :roll:
Co na to říct. Je divný, že několik lidí má úplně stejný problém a jedinným spojovatelem je mráz. :ja_nic:
Blahis
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Klubové ID: 2899

#59 Příspěvek od Blahis »

takže to má vytahnout po odpojení vysokotlaké trubičky od prvního vstřiku , Chápu to správně. Ten filtr palivový proplachovat nemusím
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#60 Příspěvek od Lucifer »

Hele a nebylo by lepší od každýho vstřiku to vytáhnout ? all mi zase říkal že mám vytáhnout od řídícího je to asi jedno preventivně bych vytáhl všechny :) Ale to musim sehnat tu injekci :lol:
Odpovědět