Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tds zima a nestartuje
Tak další zpráva: žhavky jsem zkusil dle all po otočení klíčku tak to je v pořádku. Když jsem odpojil hadičku od filtru tak nafta taky jemně teče. A Auto ani po nabití baterie stejně nanaskočilo.
Jak sem odpojil hadičku tak se mi tam v ní vytvořila cca 5cm vzduchová bublina a teď tam je pořád . Auto točí skvěle ale ne ane naskočit.
Jak ještě bych to mohl zkusit než to dám do servisu. Díky[/b]
Jak sem odpojil hadičku tak se mi tam v ní vytvořila cca 5cm vzduchová bublina a teď tam je pořád . Auto točí skvěle ale ne ane naskočit.
Jak ještě bych to mohl zkusit než to dám do servisu. Díky[/b]
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Hulí to když točíš motorem
To dostříkni injekční stíkačkou, když není motor v chodu.
Nebo ji odpoj u prvního vstřiku a opět injekce (ale tady koňská) a "tahej" dokud nenatáhneš bublinu.
Trošku triviální postupy, ale v nouzi jsem vymyslel jen tohle (ve škarpě v lese se zavzdušněným potrubím - urval jsem ho).
jen technická otázka. To opravdu standartně nemá BMW v domečku na filtr pumpičku
Jestli ne, tak to asi dodělám, protože to mě přišlo vždycky, jako vezbytná součást (měl jsem za to, že je to normální).


Trošku triviální postupy, ale v nouzi jsem vymyslel jen tohle (ve škarpě v lese se zavzdušněným potrubím - urval jsem ho).

jen technická otázka. To opravdu standartně nemá BMW v domečku na filtr pumpičku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Tak do toho nejde nafta. By s toho valil šedej dým.
Zkus oddělat hadičku přivodu k prvním vstřiku, dej jí do petky a ať někdo točí. Uvidíš, jestli motoru jde vůbec nafta a není někde po cestě zatuhá a dělá špunt.
Jsem přesvědčený, že je problém v naftě. Ještě minulej týden bylo nad nulou, teď máš -20C a pochybuji, že navezli ihned arktickou naftu do -33C.
Domeček na filtr s pumpou a motýlem dole:



Domeček na filtr s pumpou a motýlem dole:
- Přílohy
-
- 1.JPG (25.75 KiB) Zobrazeno 350 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Buď je to zavzdušněný (nemyslím si) a nebo špatná nafta. VIF do toho byl nelil - leda naníchaný v kanystru s naftou při pokojové teplotě. Koupil bych 2litry benzínu a smíchal s naftou v nádrži (max 1:10). Koňskou injekci bych vytáhl zůstatek špatné nafty, pro sichr tak 2litry do petky z vedení, zároveň natáhneš mix až ke vstřiku.
Filtr je velký, tak se to moc neprojeví to stuhnutí na první pohled - kaluž taky zamrzne rychleji než jezero.

Filtr je velký, tak se to moc neprojeví to stuhnutí na první pohled - kaluž taky zamrzne rychleji než jezero.

Tak to je jediný, co si dodělám - tohle je domeček z Mitsubishi L200 2.5TD, ale ta má jen 73Kw. Případně koupím domeček na Navaru, ta má 125kw. Asi budu první, co bude kupovat palivový filtr do BMW na L200.Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš![]()
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Vytáhni to až u vstřiku a koncertát vlej do nádrže (benzín nebo mix nafta/vif). Musíš to vytáhnout celý - proto koňká injekce, vytáhneš a natáhneš od nádrže, přes filtr a čerpadlo až k motoru.


Co na to říct. Je divný, že několik lidí má úplně stejný problém a jedinným spojovatelem je mráz.Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš![]()
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne
