Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Tds zima a nestartuje
Tak další zpráva: žhavky jsem zkusil dle all  po otočení klíčku tak to je v pořádku. Když jsem odpojil hadičku od filtru tak nafta taky jemně teče. A Auto ani po nabití baterie stejně nanaskočilo. 
Jak sem odpojil hadičku tak se mi tam v ní vytvořila cca 5cm vzduchová bublina a teď tam je pořád . Auto točí skvěle ale ne ane naskočit.
Jak ještě bych to mohl zkusit než to dám do servisu. Díky[/b]
			
			
									
						
										
						Jak sem odpojil hadičku tak se mi tam v ní vytvořila cca 5cm vzduchová bublina a teď tam je pořád . Auto točí skvěle ale ne ane naskočit.
Jak ještě bych to mohl zkusit než to dám do servisu. Díky[/b]
- 
				Carpadian
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pon 30.01.2012 01:00
 - Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
 
Hulí to když točíš motorem 
 To dostříkni injekční stíkačkou, když není motor v chodu. 
 Nebo ji odpoj u prvního vstřiku a opět injekce (ale tady koňská) a "tahej" dokud nenatáhneš bublinu.
Trošku triviální postupy, ale v nouzi jsem vymyslel jen tohle (ve škarpě v lese se zavzdušněným potrubím - urval jsem ho).
jen technická otázka. To opravdu standartně nemá BMW v domečku na filtr pumpičku
  Jestli ne, tak to asi dodělám, protože to mě přišlo vždycky, jako vezbytná součást (měl jsem za to, že je to normální).
			
			
									
						
										
						Trošku triviální postupy, ale v nouzi jsem vymyslel jen tohle (ve škarpě v lese se zavzdušněným potrubím - urval jsem ho).
jen technická otázka. To opravdu standartně nemá BMW v domečku na filtr pumpičku
- 
				Carpadian
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pon 30.01.2012 01:00
 - Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
 
Tak do toho nejde nafta. By s toho valil šedej dým. 
 Zkus oddělat hadičku přivodu k prvním vstřiku, dej jí do petky a ať někdo točí. Uvidíš, jestli motoru jde vůbec nafta a není někde po cestě zatuhá a dělá špunt. 
 Jsem přesvědčený, že je problém v naftě. Ještě minulej týden bylo nad nulou, teď máš -20C a pochybuji, že navezli ihned arktickou naftu do -33C. 
 
Domeček na filtr s pumpou a motýlem dole:
			
							Domeček na filtr s pumpou a motýlem dole:
- Přílohy
 - 
			
		
				
- 1.JPG (25.75 KiB) Zobrazeno 424 x
 
 
- 
				Carpadian
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pon 30.01.2012 01:00
 - Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
 
Buď je to zavzdušněný (nemyslím si) a nebo špatná nafta. VIF do toho byl nelil - leda naníchaný v kanystru s naftou při pokojové teplotě. Koupil bych 2litry benzínu a smíchal s naftou v nádrži (max 1:10). Koňskou injekci bych vytáhl zůstatek špatné nafty, pro sichr tak 2litry do petky z vedení, zároveň natáhneš mix až ke vstřiku. 
Filtr je velký, tak se to moc neprojeví to stuhnutí na první pohled - kaluž taky zamrzne rychleji než jezero.

			
			
									
						
										
						Filtr je velký, tak se to moc neprojeví to stuhnutí na první pohled - kaluž taky zamrzne rychleji než jezero.
Tak to je jediný, co si dodělám - tohle je domeček z Mitsubishi L200 2.5TD, ale ta má jen 73Kw. Případně koupím domeček na Navaru, ta má 125kw. Asi budu první, co bude kupovat palivový filtr do BMW na L200.Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš![]()
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne
- 
				Carpadian
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pon 30.01.2012 01:00
 - Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
 
Vytáhni to až u vstřiku a koncertát vlej do nádrže (benzín nebo mix nafta/vif). Musíš to vytáhnout celý - proto koňká injekce, vytáhneš a natáhneš od nádrže, přes filtr a čerpadlo až k motoru. 

			
			
									
						
										
						Co na to říct. Je divný, že několik lidí má úplně stejný problém a jedinným spojovatelem je mráz.Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš![]()
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne
