takovou opravu ze servisu už mám za sebou a vrže to stálevanco píše:Tak ze nieco co som vycital na receziach:
Riadenie päťky je skvelé, ale hlavne pri prvých ročníkoch bolo možné zaznamenať pri zatáčaní nepríjemné vŕzganie vychádzajúce z priestoru pod volantom. Problém bol v zle mazaných silonových komponentoch riadenia a náprava je možná iba v autorizovanom servise, kde sa mazivo zahreje na presne stanovenú teplotu a tým prenikne do potrebných miest.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vrzání volantu E61
také v klubu E61 2004 525iA 185tis(jsem první majitel) předface volant a neeMko, ale vrže jen při zatočení doleva, nemuže to být nějaká manžeta? zajímalo by mě jestli je to i u Xdrivu, mám to pro německej trh je to dovoz z premium selection, jak tady jeden psal jsestli je to pro českej trh tak vržou , píču vržou všechny:-D, máme ještě E61 2005 530d 110tis, a zatím nevrže:-D
měnil jsem na 140tis přední ložiska,starter,antenku k dálce,třetí brzdové,(teče tam,je tam i ta antenka k dalce)motorek zad, stěače,zámek zadního okna, altík,a hafo spotřebytelskej dílu, svíčky,brzdy,naplně a podobný sračky...ale nic moc zlatá E39(o 50% levnější na udržbu)-ve většině dílu.
měnil jsem na 140tis přední ložiska,starter,antenku k dálce,třetí brzdové,(teče tam,je tam i ta antenka k dalce)motorek zad, stěače,zámek zadního okna, altík,a hafo spotřebytelskej dílu, svíčky,brzdy,naplně a podobný sračky...ale nic moc zlatá E39(o 50% levnější na udržbu)-ve většině dílu.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Každej model když je novej má nějaké své bolesti. Pak přijde po nejake době inovace a pár problémů vyřeší.
Auta od září 2005 už měli nějaké drobnosti opravené ve fabrice.
Proto je bohužel u aut všech typů nejlepší kupovat až po pár letech kdy je model na světě a je již po technických inovacich, jsou tam vychytány drobné chyby co jsou při výrobě auta nevychytané.
Někdy se to projeví hned u jiných až třeba po pár letech...
At je to promazání volantu, vrzající palubní deska či okna nebo vrzající pedály či jinej typ klapky, která nepraská a nejde do sání či praskající svody a další drobnosti, které pak tady lidi štvou.
Každej model BMW má nějaké bolesti které se postupně odstraňovali po určitých letech. Takže E60/61 po 2005/9 má zase o něco méně problémů které se vyřešili ve výrobě. a po 2007 a faceliftu zase přibylo něco.
Byl jsem nějakej čas ve výrobním procesu a viděl jsem toto postupné zlepšování aplikovat nejen na auta, elektroniku atd.
Auta od září 2005 už měli nějaké drobnosti opravené ve fabrice.
Proto je bohužel u aut všech typů nejlepší kupovat až po pár letech kdy je model na světě a je již po technických inovacich, jsou tam vychytány drobné chyby co jsou při výrobě auta nevychytané.
Někdy se to projeví hned u jiných až třeba po pár letech...
At je to promazání volantu, vrzající palubní deska či okna nebo vrzající pedály či jinej typ klapky, která nepraská a nejde do sání či praskající svody a další drobnosti, které pak tady lidi štvou.
Každej model BMW má nějaké bolesti které se postupně odstraňovali po určitých letech. Takže E60/61 po 2005/9 má zase o něco méně problémů které se vyřešili ve výrobě. a po 2007 a faceliftu zase přibylo něco.
Byl jsem nějakej čas ve výrobním procesu a viděl jsem toto postupné zlepšování aplikovat nejen na auta, elektroniku atd.
-
justinbiker
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: úte 17.08.2010 00:00
-
justinbiker
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: úte 17.08.2010 00:00
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
já bych řek, že u mě jsou to asi ty silonový kroužky.. je to takový spíš vrzání... a evidentně to souvisí s vlhkostí.. někdy to vůbec nedělá.. a když je hodně suchej vzduch a hodně topím v interieru, tak to začne po určité době malinko povrzávat..milius píše:tak k vrzani, resil sem to u x5 pro zataceni bylo slyset vrzani takovy soupani jako plast o plast delal to volantovej krouzek, kdyz se sunda volant tak ten plastovy krouzek jak se to v nem toci, mel sem doma jinej resil sem to vymenout ale nemohu vam rict jestli to je ten samy problem
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
teď jsem se ještě dočetl na jednom německym foru, že to může být způsobeno olejem... jestli jsem to správně pochopil, má to dvě řešení:
1. Přidání speciálního aditiva pro servoolej
2. Zahřát servoolej nad 100°C (tam to popisovali tak, např. zatočit na doraz a vytočit motor např. na 3000 ot a držet tak než oleji stoupne teplota)
pokud to chápu správně, pravděpodobně jde o to, že jsou servoolejem mazány i kluzná pozdra řízení, je k tomu ale čas od času třeba vyšší teplota oleje.. až vyjde čas, tento postup vyzkouším...
i tak budu rád, za každé další tipy..
1. Přidání speciálního aditiva pro servoolej
2. Zahřát servoolej nad 100°C (tam to popisovali tak, např. zatočit na doraz a vytočit motor např. na 3000 ot a držet tak než oleji stoupne teplota)
pokud to chápu správně, pravděpodobně jde o to, že jsou servoolejem mazány i kluzná pozdra řízení, je k tomu ale čas od času třeba vyšší teplota oleje.. až vyjde čas, tento postup vyzkouším...
i tak budu rád, za každé další tipy..
[quote="Jendix"]u mě je to v podstatě identické s tímto:
Tak to je přesné.Mě to vrže úplně stejně.Mám E60 530d rok 2004 a mám ho teprve měsíc a docela jsem si na to zvykl a nevadí mi to. Trochu mě ale sere to, že mám ještě E39 tour rok 2001 a ten je naprosto potichu.Ani jeden zvuk.
Člověk si pak pořídí novější model a pak zjistí, že tam něco vrže a o to více je pak člověk nasranej.
Tak to je přesné.Mě to vrže úplně stejně.Mám E60 530d rok 2004 a mám ho teprve měsíc a docela jsem si na to zvykl a nevadí mi to. Trochu mě ale sere to, že mám ještě E39 tour rok 2001 a ten je naprosto potichu.Ani jeden zvuk.
Člověk si pak pořídí novější model a pak zjistí, že tam něco vrže a o to více je pak člověk nasranej.
Couloo píše:Jendix píše:u mě je to v podstatě identické s tímto:
Tak to je přesné.Mě to vrže úplně stejně.Mám E60 530d rok 2004 a mám ho teprve měsíc a docela jsem si na to zvykl a nevadí mi to. Trochu mě ale sere to, že mám ještě E39 tour rok 2001 a ten je naprosto potichu.Ani jeden zvuk.
Člověk si pak pořídí novější model a pak zjistí, že tam něco vrže a o to více je pak člověk nasranej.
to s tebou musím souhlasit...to by mě sralo taky
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no já uvidím, dneska jsem chvíli zkoušel to s tím ohřátím oleje, nevím na kolik jsem ho ohřál.. nebylo moc času.. pokud se to časem nezlepší, zkusím to ještě jednou..Couloo píše:
Tak to je přesné.Mě to vrže úplně stejně.Mám E60 530d rok 2004 a mám ho teprve měsíc a docela jsem si na to zvykl a nevadí mi to. Trochu mě ale sere to, že mám ještě E39 tour rok 2001 a ten je naprosto potichu.Ani jeden zvuk.
Člověk si pak pořídí novější model a pak zjistí, že tam něco vrže a o to více je pak člověk nasranej.
na německém bmw foru psali něco i o nějakm original bmw aditivu pro servo olej a jeho následném ohřátí na 110°C..
Jendix: To co jsi si přečetl na německym serveru je ale řešení pro vrzání serva jako takovýho, to nemá s vrzánim volantu o kterým je tu řeč nic společnýho. Na tohle kvičení pomůže jen výměna toho silonovýho bazmeku. Zahřejvání servooleje otáčením volantu z rejdu do rejdu do zblbnutí nejlépe na zvedlym autě aby se neservaly gumy, aby se dosáhlo určitý teploty která se měří přímo v nádobce je proti vrzání serva, a k oleji se může přidat aditivum. Němci maj jako nejosvědčenější to od Wynn's. Bohužel toto ale tento problém nevyřeší.Jendix píše:no já uvidím, dneska jsem chvíli zkoušel to s tím ohřátím oleje, nevím na kolik jsem ho ohřál.. nebylo moc času.. pokud se to časem nezlepší, zkusím to ještě jednou..Couloo píše:
Tak to je přesné.Mě to vrže úplně stejně.Mám E60 530d rok 2004 a mám ho teprve měsíc a docela jsem si na to zvykl a nevadí mi to. Trochu mě ale sere to, že mám ještě E39 tour rok 2001 a ten je naprosto potichu.Ani jeden zvuk.
Člověk si pak pořídí novější model a pak zjistí, že tam něco vrže a o to více je pak člověk nasranej.
na německém bmw foru psali něco i o nějakm original bmw aditivu pro servo olej a jeho následném ohřátí na 110°C..
