vanco píše:Tak ze nieco co som vycital na receziach:
Riadenie päťky je skvelé, ale hlavne pri prvých ročníkoch bolo možné zaznamenať pri zatáčaní nepríjemné vŕzganie vychádzajúce z priestoru pod volantom. Problém bol v zle mazaných silonových komponentoch riadenia a náprava je možná iba v autorizovanom servise, kde sa mazivo zahreje na presne stanovenú teplotu a tým prenikne do potrebných miest.
takovou opravu ze servisu už mám za sebou a vrže to stále
také v klubu E61 2004 525iA 185tis(jsem první majitel) předface volant a neeMko, ale vrže jen při zatočení doleva, nemuže to být nějaká manžeta? zajímalo by mě jestli je to i u Xdrivu, mám to pro německej trh je to dovoz z premium selection, jak tady jeden psal jsestli je to pro českej trh tak vržou , píču vržou všechny:-D, máme ještě E61 2005 530d 110tis, a zatím nevrže:-D
měnil jsem na 140tis přední ložiska,starter,antenku k dálce,třetí brzdové,(teče tam,je tam i ta antenka k dalce)motorek zad, stěače,zámek zadního okna, altík,a hafo spotřebytelskej dílu, svíčky,brzdy,naplně a podobný sračky...ale nic moc zlatá E39(o 50% levnější na udržbu)-ve většině dílu.
Každej model když je novej má nějaké své bolesti. Pak přijde po nejake době inovace a pár problémů vyřeší.
Auta od září 2005 už měli nějaké drobnosti opravené ve fabrice.
Proto je bohužel u aut všech typů nejlepší kupovat až po pár letech kdy je model na světě a je již po technických inovacich, jsou tam vychytány drobné chyby co jsou při výrobě auta nevychytané.
Někdy se to projeví hned u jiných až třeba po pár letech...
At je to promazání volantu, vrzající palubní deska či okna nebo vrzající pedály či jinej typ klapky, která nepraská a nejde do sání či praskající svody a další drobnosti, které pak tady lidi štvou.
Každej model BMW má nějaké bolesti které se postupně odstraňovali po určitých letech. Takže E60/61 po 2005/9 má zase o něco méně problémů které se vyřešili ve výrobě. a po 2007 a faceliftu zase přibylo něco.
Byl jsem nějakej čas ve výrobním procesu a viděl jsem toto postupné zlepšování aplikovat nejen na auta, elektroniku atd.
mám stejnej problém vrže mi volant a dveře všechny 4 a zjistil sem že jsou to i okna v okenicích když je jen maličško přiotevřu tak to přestane je to na e46
justinbiker píše:mám stejnej problém vrže mi volant a dveře všechny 4 a zjistil sem že jsou to i okna v okenicích když je jen maličško přiotevřu tak to přestane je to na e46
Stačí namazat nějakým lubrikantem horní těsnění na dvěří...
ahoj, chtěl jsem se zeptat k tomu vrzání volantu.. u mě to ještě není tak hrozný, projevuje se to hlavně při delší jízdě a častém zatáčení.. řekl bych že to závislé od vlhkosti...
zjistil již někdo kde a jak to promazat.. připadně čím?
tak k vrzani, resil sem to u x5 pro zataceni bylo slyset vrzani takovy soupani jako plast o plast delal to volantovej krouzek, kdyz se sunda volant tak ten plastovy krouzek jak se to v nem toci, mel sem doma jinej resil sem to vymenout ale nemohu vam rict jestli to je ten samy problem
milius píše:tak k vrzani, resil sem to u x5 pro zataceni bylo slyset vrzani takovy soupani jako plast o plast delal to volantovej krouzek, kdyz se sunda volant tak ten plastovy krouzek jak se to v nem toci, mel sem doma jinej resil sem to vymenout ale nemohu vam rict jestli to je ten samy problem
já bych řek, že u mě jsou to asi ty silonový kroužky.. je to takový spíš vrzání... a evidentně to souvisí s vlhkostí.. někdy to vůbec nedělá.. a když je hodně suchej vzduch a hodně topím v interieru, tak to začne po určité době malinko povrzávat..
teď jsem se ještě dočetl na jednom německym foru, že to může být způsobeno olejem... jestli jsem to správně pochopil, má to dvě řešení:
1. Přidání speciálního aditiva pro servoolej
2. Zahřát servoolej nad 100°C (tam to popisovali tak, např. zatočit na doraz a vytočit motor např. na 3000 ot a držet tak než oleji stoupne teplota)
pokud to chápu správně, pravděpodobně jde o to, že jsou servoolejem mazány i kluzná pozdra řízení, je k tomu ale čas od času třeba vyšší teplota oleje.. až vyjde čas, tento postup vyzkouším...
milius píše:a sakra to jsou zvuky no tak zkoumejte hold dal no
no u mě to není tak hrozný, ale časem by se to asi zhoršovalo.. uvidíme co se s tím nechá dělat.. co jsem vyčetl vyzkouším a pak sem napíšu jestli to fungovalo..
[quote="Jendix"]u mě je to v podstatě identické s tímto:
Tak to je přesné.Mě to vrže úplně stejně.Mám E60 530d rok 2004 a mám ho teprve měsíc a docela jsem si na to zvykl a nevadí mi to. Trochu mě ale sere to, že mám ještě E39 tour rok 2001 a ten je naprosto potichu.Ani jeden zvuk.
Člověk si pak pořídí novější model a pak zjistí, že tam něco vrže a o to více je pak člověk nasranej.
Jendix píše:u mě je to v podstatě identické s tímto:
Tak to je přesné.Mě to vrže úplně stejně.Mám E60 530d rok 2004 a mám ho teprve měsíc a docela jsem si na to zvykl a nevadí mi to. Trochu mě ale sere to, že mám ještě E39 tour rok 2001 a ten je naprosto potichu.Ani jeden zvuk. Člověk si pak pořídí novější model a pak zjistí, že tam něco vrže a o to více je pak člověk nasranej.
Tak to je přesné.Mě to vrže úplně stejně.Mám E60 530d rok 2004 a mám ho teprve měsíc a docela jsem si na to zvykl a nevadí mi to. Trochu mě ale sere to, že mám ještě E39 tour rok 2001 a ten je naprosto potichu.Ani jeden zvuk. Člověk si pak pořídí novější model a pak zjistí, že tam něco vrže a o to více je pak člověk nasranej.
no já uvidím, dneska jsem chvíli zkoušel to s tím ohřátím oleje, nevím na kolik jsem ho ohřál.. nebylo moc času.. pokud se to časem nezlepší, zkusím to ještě jednou..
na německém bmw foru psali něco i o nějakm original bmw aditivu pro servo olej a jeho následném ohřátí na 110°C..
Tak to je přesné.Mě to vrže úplně stejně.Mám E60 530d rok 2004 a mám ho teprve měsíc a docela jsem si na to zvykl a nevadí mi to. Trochu mě ale sere to, že mám ještě E39 tour rok 2001 a ten je naprosto potichu.Ani jeden zvuk. Člověk si pak pořídí novější model a pak zjistí, že tam něco vrže a o to více je pak člověk nasranej.
no já uvidím, dneska jsem chvíli zkoušel to s tím ohřátím oleje, nevím na kolik jsem ho ohřál.. nebylo moc času.. pokud se to časem nezlepší, zkusím to ještě jednou..
na německém bmw foru psali něco i o nějakm original bmw aditivu pro servo olej a jeho následném ohřátí na 110°C..
Jendix: To co jsi si přečetl na německym serveru je ale řešení pro vrzání serva jako takovýho, to nemá s vrzánim volantu o kterým je tu řeč nic společnýho. Na tohle kvičení pomůže jen výměna toho silonovýho bazmeku. Zahřejvání servooleje otáčením volantu z rejdu do rejdu do zblbnutí nejlépe na zvedlym autě aby se neservaly gumy, aby se dosáhlo určitý teploty která se měří přímo v nádobce je proti vrzání serva, a k oleji se může přidat aditivum. Němci maj jako nejosvědčenější to od Wynn's. Bohužel toto ale tento problém nevyřeší.