E39 530d nejede přes 3500 otáček a teď už přes 2000
-
Couloo
- Registrovaný
- Příspěvky: 417
- Registrován: stř 21.01.2009 01:00
- Bydliště: Ostrava
Tak jsem si koupil E60 a e39 musí pryč a když jsem se tak rozhodl tak e39 najednou nejede. Začalo to když jsem jel z Hradce kde jsem koupil E60 po pár KM to nešlo přes 3500 otáček pak 3000,2500 a nakonec přes 2000 ale domů jsem dojel zaparkoval a po 2 dnech jsem s tím chtěl jet a konec.Nejde už ani natočit. Mohl by to být třeba zasranej pal.filtr ?? Mám na něm najeto 40 000km. Vždy když jsem dosáhl těch otáček tak to začalo vynechávat a škubat.
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
Couloo
- Registrovaný
- Příspěvky: 417
- Registrován: stř 21.01.2009 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
brumlae34
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
-
Couloo
- Registrovaný
- Příspěvky: 417
- Registrován: stř 21.01.2009 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
Couloo
- Registrovaný
- Příspěvky: 417
- Registrován: stř 21.01.2009 01:00
- Bydliště: Ostrava
Rekli mi, že ten vysokotlak má malý tlak nebo co tak proto mi tvrdí že je v čudu. Mám možnost mít půjčené to čerpadlo pod řidičem a tam jsem jim řekl aby ho zkusily vyměnit abych věděl že je to opravdu ten vysokotlak a oni nechcou že prý nebudou experimentovat že je to 100pro vysokotlak ale já tomu nevěřím.V poslední době to čerpadlo vážně šíleně hučelo už při otočeném klíči a teď už není slyšet nic! Prostě melou stále tu svoji písničku o vysokotlaku a že mám sehnat druhé nebo mi ho sehnali za 8 000 oni a že ho pouze vymění kus za kus.Že prej je na tu výměnu potřeba nějaký přípravek který nemají a musí si ho někde půjčit a proto ho musí rychle vrátit tak proto to musí proběhnout rychle a na experimenty není čas.
-
huncak
- Registrovaný
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv 19.06.2008 00:00
-
Axel
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
-
cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
-
Couloo
- Registrovaný
- Příspěvky: 417
- Registrován: stř 21.01.2009 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
Axel
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
Couloo
- Registrovaný
- Příspěvky: 417
- Registrován: stř 21.01.2009 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
Matrix
- Člen Klubu
- Příspěvky: 128
- Registrován: čtv 17.03.2005 01:00
- Bydliště: Heřmanův Městec
- Klubové ID: 1550
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
několik e39 jak 135 a 142 kW sem s tímhle problémem opravoval, většinou to bylo čerpadlem pod řidičem! jednou čerpadlo tlačilo dost ale nebyl tlak, bylo to snímačem na palivovém filtru a jednou bylo čerpadlo v nádrži v háji a pokud nebylo víc než 15l v nádrži, tak čerpadlo pod řidičem bralo vzduch a nemělo to zase tlak.....
asi tak.
asi tak.
-
Matrix
- Člen Klubu
- Příspěvky: 128
- Registrován: čtv 17.03.2005 01:00
- Bydliště: Heřmanův Městec
- Klubové ID: 1550
