Ahoj , chci si do mé 540i nechat na jaře namontovat sekvenční vstřikování LPG. Zatim jsem dělal cennové nabídky od firem a nejlepší byli dvě firmy v Praze:
první firma:
levné lpg http://www.levnelpg.cz/ který dělá systém LPG MAGIC 2 (český systém)
cena: 31.000,-
Druhá firma zná neptuna harfu a říkali mi že AC STAG 300 nemá takové nastavení jako LPG MAGIC 2.
Prosím Vás o nějakou radu jaký systém zvolit a který je lepší. Hlavně bych chtěl pouze manuální přepínání pač je prej nejlěpší když se plyn přepíná až do plně prohřátého motoru cca 90°. Tak se tímto ptám jestli řídící jednotka lze nastavit tak abych si jí já sám ovládal přepínačem kdy chci volit LPG a kdy benzín. Pač startovat a ohřívat motor chci na benzín, pak hodit do prohřátého motoru LPG a dojíždět do cíle zase na benzín Děkuji za rady a připomínky k systémům
S tím přepínáním to mám tak, že se automaticky přepne na plyn při asi 40 stupních (konec modrýho pole), máš tam ale tlačítko, kterým to přepneš do benzínu - vypneš vstřikování plynu a dokud to zase nezapneš, tak auto normálně jezdí na benzín.
Ono základ je vybrat kvalitní firmu, zbytek už ti poradí oni, podle svých zkušeností co by pro to auto mohlo bejt nejlepší. Já se měl výhodu v tom, že mi je doporučil kamarád, kterej si tam nechával dělat plyn právě do 540i (stálo ho to ale přes 40 tis - BRC)
Neptun Harfa je pomerne draha firma a jsou na ni takove ruzne reference ne vzdy pozitivni. Kdyz uz drahe LPG v Praze a kolem tak bych sel k Coubalovi, ktery je sice mega drahy, ale umi. A kdybych chtel setrit, tak bych si nechal udelat plyn nekde na Morave a usetril deset tisic. Jenom pocitej s tim, ze obcas musis na serizeni zejmena z pocatku, takze je idealni nechat namontovat plyn nekde okolo kam stejne jednou za cas jezdis.
No právě že musíš jezdit na dolaďování , nemám moc čas abych jezdil na moravu to dolaďovat takže někoho z okolí Prahy hledám. Na stránkách http://www.levnelpg.cz/ před týdnem dělali 540i a dělali už i BMW X5 a mnoho dalšího podle fotogalerie, dohodl jsem se s nima že mi daj plnicí hrdlo na LPG k plnícímu hrdlu benzínu pod krytku
Jen bych chtěl vědět jaký je názor na systém LPG MAGIC 2 a nebo AC STAG 300. přeci bych jen věřil radči českému výrobci než polskému
To levne lpg tady má víc lidí a spokojenost.Taky o tom přemýšlím,ale pořád jsou nějaké výdaje a na přestavbu ne a ne našetřit
A když jim řekneš heslo "tuningforum" dostaneš litr slevu.
hlavne bacha na to, jak to delaji...
neptun harfa at vyhori v zakladech... sou to arogantni zmrdi... ja u nich uz tolikrat nepochodil a ty instalace sou docela dost prasarna... jsou liny davat tankovani vedle benzinu.... vodu berou kdesi z prdelakova... hadice jednotky vsechno naserou na motor jak se jim zlibi a kam to zrovna vrutama drzi... ale funguje to.. veskrze s tim neni problem, protoze ten system je hodne stabilni a staci ho obcas nechat zkontrolovat...
jestli stag nebo magic mas prakticky jedno... oboje jsou to levne zastavby... oboje jezdi v tisicovkach aut a funguji... pokud jedou po namontovani (protoze vetsinou uz vadna komponenta u toho nefunguje od zacatku) tak uz to pak jede...
hlavne si proste vybiras firmu podle toho, jak montujou... system je fuk.. dulezity je aby to taky nejak vypadalo, a nemel si pak provrtanou a prorezanou pulku auta a vsecno na miste, ze kdyz des menit svicky tak si radsi rovnou prostrelis hlavu...
Za mě levnelpg.
Dělali mi to před týdnem, zatím jsem najel 700 km. Spotřeba o cca 1,5 - 2 litry vyšší než na benzín, přepnutí na plyn hned co ručička přeskočí modré pole a ani to není poznat. Na výkonu to taky moc znát není, jen v jednom okamžiku mi to při cca 5000 otáčkách jakoby zpomalilo, ale podruhé už mi to neudělalo, asi si to musí sednout a potřebuju tam zajet na doladění. Na autě není vidět nic, práci musím pochválit. Plnící hrdlo u hrdla benzínové nádrže, nádrž místo rezervy. Lze se s nimi domluvit na čemkoli.
taky se přiklánim k levnelpg...jezdí nám od nich passat 2.8 v6 a práce dobře dovedená navíc se snima dá domluvit na všem a naprosto v pohodě...a i cena je super...po 1000 km doseříděj pokud je potřeba a pak už jen jezdíš teda myslim že to bylo po 1000 km...jo a navíc byla montáž do 2 dnů,což je taky super
levnelpg melo cekacku 1 mesic v mem pripade vcera jsem si od nich vyzvedl jednu prestavbu. po 1kkm to jde na doserizeni, zastavba rozumna, i kdyz kdybych si to uvedomil a domluvil, mohli lepe vyuzit nektere uchyty misto vrtani (individualni pozadavky). jen at si priste zkontroluji, ze utahli vse, nastesti byl problem detekovan uz pri prevzeti a v jednom servise neutazena matice ci sroub objevena.
Muzou ti nastavit prepinani na LPG pri temer jakekoliv teplote, ja to mam na hodne nizkou, nechavam to ohrat na volnobeh, brzy se to prepina..
Kdyz ti to skubne, nebo se to ve vysokych otackach prepne na benzin, budes mit spatny tlak na reduktoru, to jsou ale veci, ktere si musi sednout a prave po ujeti alespon 500km seridit..
vanekCZ píše:No právě že musíš jezdit na dolaďování , nemám moc čas abych jezdil na moravu to dolaďovat takže někoho z okolí Prahy hledám. Na stránkách http://www.levnelpg.cz/ před týdnem dělali 540i a dělali už i BMW X5 a mnoho dalšího podle fotogalerie, dohodl jsem se s nima že mi daj plnicí hrdlo na LPG k plnícímu hrdlu benzínu pod krytku
Jen bych chtěl vědět jaký je názor na systém LPG MAGIC 2 a nebo AC STAG 300. přeci bych jen věřil radči českému výrobci než polskému
Já mám na svý 540-tce cca 3 měsíce LPG Stage 300 a nemůžu si to taky vynachválit.Stálo to komplet 40t,toroidka 70l a víčko hned vedle víčka benzínu,takže nic nejde poznat.S tím Magicem je to takový trochu pro i proti,je to nejčastěji používaný systém,protože je nejlevnější,ale často se musí dolaďovat,než to šlape,názory na něj jsou 50 na 50.Já jsem po montáží nemusel už na žádný seřizování,v tom Stagu je prej te´d nová řidící jednotka,líp reaguje,ze začátku se mi při kick downu párkrát rozsvítila kontrolka LPG,tak jsem se zastavil v servisu a bylo mně řečeno,že se jednotka LPG učí od jednotky benzínový a po čase to už neudělá a fakt že jo,teď už se nerozbliká.Jinak bacha s tím nastavováním teploty kdy ti má sepnout LPG,neměla by se nastavovat na míň jak 30 stupňu,protože ti pak daleko dřív odchází lambdy a katalyzátor.Jde jen o spotřebu benzínu při zahřívání,ale jak už tady někdo napsal,je lepší napřed nastartovat a nechat chvíli běžet motor a pak se ti to za jízdy daleko dříve zahřeje a dřív spíná LPG.Mě to dělali v Rokycanech,ale člen Meeda má bohaté zkušenosti se zástavbami LPG,takže bych dal na jeho doporučení,přeci jen taxi na LPG musí fungovat
V neptunu mě a kolegovi před pár lety taky montovali plyn a mám podobnou zkušenost - radši tam nelez. U Matyase z levnelpg jsem byl letos na seřízení plynu a byl jsem maximálně spokojený a vypadá že se dost vyzná.
Já osobně doporučuju Matyase (levnelpg),perfektní cena,nikde nic dokurvenýho a plyn šlape jak má. Při kickdownu mi nikdy nepřepnul plyn na benzín. Já jsem s Magicem spokojenej. Přestavbu mam cca rok,najeto okolo 10 tis,jednou na seřízení po 1000km a jinak nic. Auto E34 540iA