vanekCZ píše:No právě že musíš jezdit na dolaďování , nemám moc čas abych jezdil na moravu to dolaďovat takže někoho z okolí Prahy hledám. Na stránkách
http://www.levnelpg.cz/ před týdnem dělali 540i a dělali už i BMW X5 a mnoho dalšího podle fotogalerie, dohodl jsem se s nima že mi daj plnicí hrdlo na LPG k plnícímu hrdlu benzínu pod krytku

Jen bych chtěl vědět jaký je názor na systém LPG MAGIC 2 a nebo AC STAG 300. přeci bych jen věřil radči českému výrobci než polskému

Já mám na svý 540-tce cca 3 měsíce LPG Stage 300 a nemůžu si to taky vynachválit.Stálo to komplet 40t,toroidka 70l a víčko hned vedle víčka benzínu,takže nic nejde poznat.S tím Magicem je to takový trochu pro i proti,je to nejčastěji používaný systém,protože je nejlevnější,ale často se musí dolaďovat,než to šlape,názory na něj jsou 50 na 50.Já jsem po montáží nemusel už na žádný seřizování,v tom Stagu je prej te´d nová řidící jednotka,líp reaguje,ze začátku se mi při kick downu párkrát rozsvítila kontrolka LPG,tak jsem se zastavil v servisu a bylo mně řečeno,že se jednotka LPG učí od jednotky benzínový a po čase to už neudělá a fakt že jo,teď už se nerozbliká.Jinak bacha s tím nastavováním teploty kdy ti má sepnout LPG,neměla by se nastavovat na míň jak 30 stupňu,protože ti pak daleko dřív odchází lambdy a katalyzátor.Jde jen o spotřebu benzínu při zahřívání,ale jak už tady někdo napsal,je lepší napřed nastartovat a nechat chvíli běžet motor a pak se ti to za jízdy daleko dříve zahřeje a dřív spíná LPG.Mě to dělali v Rokycanech,ale člen Meeda má bohaté zkušenosti se zástavbami LPG,takže bych dal na jeho doporučení,přeci jen taxi na LPG musí fungovat
