Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Po přetěsnění čerpadla nereaguje na plyn TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
odlish
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 16.12.2010 01:00

#1 Příspěvek od odlish »

Zdravím

mám zvláštní problém, teklo mi čerpadlo tak jsem ho přetěsnil. Před tím trochu kolísali otáčky a za tepla startovalo jen z odpojeným čidlem teploty (na tlačítko), tak jsem tam dal hlavu co měla být dobrá, zkoušel jsem to nastavit, motor šel úplně sametově, ale nereaguje na plyn ve vůbec žádné poloze ani s tou starou hlavou. Když připojím tu samotnou hlavičku na konektor a otočim klíčkem tak neudělá žádnej pohyb, na plyn nereaguje. Proud na prostřední pin jde. Kde může být zakopanej pes? Ví někdo? Dík..
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#2 Příspěvek od ThatsMe »

Na plyn ti reagovat nebude, tak přátelská ta elektronika zrovna není. :) Klíčkem jsi otočil do polohy zaplého zapalování, nebo startu? Musíš s ním zkusit zatočit, pak teprve se pokusí nastavit startovací dávku a ten přesuvník se hne. To jsi zkoušel? Pokud tohle bude fungovat, napadá mě leda že ses tím přesuvníkem netrefil do díry. Ale to by byl zase asi zázrak, žes to vůbec nastartoval...
odlish
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 16.12.2010 01:00

#3 Příspěvek od odlish »

Aha, tak zítra skusím, jestli se hne při zatočení motorem..dík
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#4 Příspěvek od radokrno »

A co se týče seřizování čerpadla-dejme tomu ,že už ho mám nasazený,vše připravený na start,zkusim nastartovat,ale nenastartuju,neni nic zavzdušněný,do vstřikovačů nafta teče,ale nenastartuju problém je zřejmě v čerpadle,co s tim?
čerpadlo se dá seřídit pohybem od hlavy nebo k hlavě tím se seřizuje co?
čerpadlo se seřizuje posunem hlavy čerpadla směrem do předu po směru nebo do zadu proti směru,tím se seřizuje co?

když nastartuju a mám příliš vysoké otáčky-

když nastartuju a mám nízké ootáčky a tendenci chcípnout-

nenastartuju-

nastartuju otáčky houpou-
díky moc za pomoc.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#5 Příspěvek od beny-maser »

pohybem hlavy čerpadla se seřizuje dávka, pohybem čerpadla se seřizuje předvstřik
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#6 Příspěvek od radokrno »

z toho vyplívá ,že když to nakopnu a bude to mít vysoký otáčky nebo nízké tak hýbu s předvstřikem nebo dávkou.

aco mi neni jasný jak teda seřídit tu dávku?způsob jak na to jít.díky
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#7 Příspěvek od beny-maser »

pokud to nechytá hýbeš s předvstřikem,pokud to má vysoký otáčky hýbeš s dávkou
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

dávku přidáš směrem do auta
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#9 Příspěvek od radokrno »

a směrem k hlavě motoru přidávám na předvstřik?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#10 Příspěvek od radokrno »

http://www.youtube.com/watch?v=EMbgxfjm-RE

tady ladí dávku? měl vysoký otáčky...


nevim ,ale co všechno povolit aby se ta hlava pohla.jsou tam na víčku tři torxy a jeden nevim co,,pak hlava to samý 3 torxy a jeden nevim co..takže se povolí toto a ladí a pak doathne či jak,nebo normálně tak jak je to dotažený se do tý hlavičky klepe z lehka..díky
odlish
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 16.12.2010 01:00

#11 Příspěvek od odlish »

u me to nakonec bylo opravdu jen spatne nastavenou hlavou cerpadla, ze nereagoval na plyn.

Ten 4tej sroub z divnou hlavou my zaboha nesel klestema povolit, tak jsem vzal 7vorech na delsi tycku a kladivem jsem ho tam namlatil, takze ted to krasne povolim jakoukoli sedmickou
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#12 Příspěvek od ViktorDDD »

predvstrek je dobré nastaviť na presne danú hodnotu pomocou odchýlkomeru, nastavíš, dotiahneš, potom sa už len hráš s hlavou čerpadla nastavuješ to podľa zvuku, otáčok, výkonu a aby to dobre chytalo
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#13 Příspěvek od radokrno »

takže pokud to dobře chápu,,,dávku nastavim tak že si povolim ty šrouby na čerpadle 3 torxi a jeden nevim co-a pak už jen ladim dle zvuku a jakmile to bude ok dotahnu vše na čerpadle .no uvidíme no.


a předvstřik se nastvzje pomocí úchylkoměru,jakým způsobem?díky moc
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#14 Příspěvek od ViktorDDD »

áno tak sa nastavuje, tu to máš popísané pre 318TDs ale pre 525TDs je to rovnaké, akurát sa mení len hodnota predvstreku, je to tam popísané

http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... predvstrek
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#15 Příspěvek od radokrno »

ZHRUBA TAKTO?
Přílohy
MjA3M19w.png
MjA3M19w.png (25.84 KiB) Zobrazeno 272 x
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#16 Příspěvek od ThatsMe »

To nejsou ty šrouby, tyhle drží víčko. Jen jeden (?) je durch, ostatní 3 jsou nějak na kraji té hlavy. Podívej se na to pořádně, já už si to úplně nepamatuju. Každopádně to víčko nepovoluj a hlavičku jen "tak akorát", aby ti zpod ní netekla nafta, uvnitř čerpadla je přetlak.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#17 Příspěvek od radokrno »

Ok ,víš co já to čerpadlo mmt nemám v ruce ,já se na to jen chci připravit abych moc nelaboroval.

jinak jak je to s tim úchylko měrem kam se to přesně nasazuje a co je potřeba za přípravek.úchylkoměr bych měl.?dik
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#18 Příspěvek od ThatsMe »

Nasazuje se přes redukci místo zátky, co je v rozdělovací hlavě mezi trubkama. Je tam myslím M6x1, ale já jsem to vyřešil závitovou tyčí, která má klasický závit, tj. s větším stoupáním. Ta se zašroubuje tak na 2 závity, což stačí. A do ní jsem vyvrtal podélně díru. Pak potřebuješ nějakou tyčku, která se ti v čerpadle opře o píst a druhý konec našroubuješ do úchylkoměru místo hrotu. Já jsem použil krátkou špici z kola, má odpovídající závit. Na vnější konec závitové tyče jsem našrouboval dlouhou matku, do níž jsem ze stran udělal 3 díry s M3 nebo M4 závity, teď nevím, abych mohl pomocí červíků upevnit úchylkoměr. Ale mám někde i výkres origo redukce, kdyby ti ji měl kdo vyrobit, můžu ti to poslat mailem.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#19 Příspěvek od radokrno »

no posílej,je třeba se nachystat kdyby to nebylo ono. radokrno83@seznam.cz
díky ti
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#20 Příspěvek od beny-maser »

ale pokud budeš mít nastavené čerpadlo ze servisu a jen ho tam budeš chtít namontovat a nastavit předvstřik, tak to dáš i bez budíku, já to udělal taky tak a bez problémů, namontoval jsem si čerpadlo na střed a potom podle sluchu, nesmí mít motor moc měkký chod ale taky né moc tvrdý, je to znát jak s tím začneš hýbat, podle ucha jsem to trefil do tolerance na budík a to jsem dost nahluchlej, umět zacházet s budíkem chce praxi a ucho je ucho, na to nepotřebuješ žádnou redukci a nejsi od nafty.
Odpovědět