Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Po přetěsnění čerpadla nereaguje na plyn TDS
Zdravím
mám zvláštní problém, teklo mi čerpadlo tak jsem ho přetěsnil. Před tím trochu kolísali otáčky a za tepla startovalo jen z odpojeným čidlem teploty (na tlačítko), tak jsem tam dal hlavu co měla být dobrá, zkoušel jsem to nastavit, motor šel úplně sametově, ale nereaguje na plyn ve vůbec žádné poloze ani s tou starou hlavou. Když připojím tu samotnou hlavičku na konektor a otočim klíčkem tak neudělá žádnej pohyb, na plyn nereaguje. Proud na prostřední pin jde. Kde může být zakopanej pes? Ví někdo? Dík..
mám zvláštní problém, teklo mi čerpadlo tak jsem ho přetěsnil. Před tím trochu kolísali otáčky a za tepla startovalo jen z odpojeným čidlem teploty (na tlačítko), tak jsem tam dal hlavu co měla být dobrá, zkoušel jsem to nastavit, motor šel úplně sametově, ale nereaguje na plyn ve vůbec žádné poloze ani s tou starou hlavou. Když připojím tu samotnou hlavičku na konektor a otočim klíčkem tak neudělá žádnej pohyb, na plyn nereaguje. Proud na prostřední pin jde. Kde může být zakopanej pes? Ví někdo? Dík..
Na plyn ti reagovat nebude, tak přátelská ta elektronika zrovna není.
Klíčkem jsi otočil do polohy zaplého zapalování, nebo startu? Musíš s ním zkusit zatočit, pak teprve se pokusí nastavit startovací dávku a ten přesuvník se hne. To jsi zkoušel? Pokud tohle bude fungovat, napadá mě leda že ses tím přesuvníkem netrefil do díry. Ale to by byl zase asi zázrak, žes to vůbec nastartoval...

A co se týče seřizování čerpadla-dejme tomu ,že už ho mám nasazený,vše připravený na start,zkusim nastartovat,ale nenastartuju,neni nic zavzdušněný,do vstřikovačů nafta teče,ale nenastartuju problém je zřejmě v čerpadle,co s tim?
čerpadlo se dá seřídit pohybem od hlavy nebo k hlavě tím se seřizuje co?
čerpadlo se seřizuje posunem hlavy čerpadla směrem do předu po směru nebo do zadu proti směru,tím se seřizuje co?
když nastartuju a mám příliš vysoké otáčky-
když nastartuju a mám nízké ootáčky a tendenci chcípnout-
nenastartuju-
nastartuju otáčky houpou-
díky moc za pomoc.
čerpadlo se dá seřídit pohybem od hlavy nebo k hlavě tím se seřizuje co?
čerpadlo se seřizuje posunem hlavy čerpadla směrem do předu po směru nebo do zadu proti směru,tím se seřizuje co?
když nastartuju a mám příliš vysoké otáčky-
když nastartuju a mám nízké ootáčky a tendenci chcípnout-
nenastartuju-
nastartuju otáčky houpou-
díky moc za pomoc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
http://www.youtube.com/watch?v=EMbgxfjm-RE
tady ladí dávku? měl vysoký otáčky...
nevim ,ale co všechno povolit aby se ta hlava pohla.jsou tam na víčku tři torxy a jeden nevim co,,pak hlava to samý 3 torxy a jeden nevim co..takže se povolí toto a ladí a pak doathne či jak,nebo normálně tak jak je to dotažený se do tý hlavičky klepe z lehka..díky
tady ladí dávku? měl vysoký otáčky...
nevim ,ale co všechno povolit aby se ta hlava pohla.jsou tam na víčku tři torxy a jeden nevim co,,pak hlava to samý 3 torxy a jeden nevim co..takže se povolí toto a ladí a pak doathne či jak,nebo normálně tak jak je to dotažený se do tý hlavičky klepe z lehka..díky
áno tak sa nastavuje, tu to máš popísané pre 318TDs ale pre 525TDs je to rovnaké, akurát sa mení len hodnota predvstreku, je to tam popísané
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... predvstrek
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... predvstrek
Nasazuje se přes redukci místo zátky, co je v rozdělovací hlavě mezi trubkama. Je tam myslím M6x1, ale já jsem to vyřešil závitovou tyčí, která má klasický závit, tj. s větším stoupáním. Ta se zašroubuje tak na 2 závity, což stačí. A do ní jsem vyvrtal podélně díru. Pak potřebuješ nějakou tyčku, která se ti v čerpadle opře o píst a druhý konec našroubuješ do úchylkoměru místo hrotu. Já jsem použil krátkou špici z kola, má odpovídající závit. Na vnější konec závitové tyče jsem našrouboval dlouhou matku, do níž jsem ze stran udělal 3 díry s M3 nebo M4 závity, teď nevím, abych mohl pomocí červíků upevnit úchylkoměr. Ale mám někde i výkres origo redukce, kdyby ti ji měl kdo vyrobit, můžu ti to poslat mailem.
no posílej,je třeba se nachystat kdyby to nebylo ono. radokrno83@seznam.cz
díky ti
díky ti
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
ale pokud budeš mít nastavené čerpadlo ze servisu a jen ho tam budeš chtít namontovat a nastavit předvstřik, tak to dáš i bez budíku, já to udělal taky tak a bez problémů, namontoval jsem si čerpadlo na střed a potom podle sluchu, nesmí mít motor moc měkký chod ale taky né moc tvrdý, je to znát jak s tím začneš hýbat, podle ucha jsem to trefil do tolerance na budík a to jsem dost nahluchlej, umět zacházet s budíkem chce praxi a ucho je ucho, na to nepotřebuješ žádnou redukci a nejsi od nafty.