Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E 39 530d - 135kw,nebo 142kw?
gunner píše:j3ykobim píše:135kw výroba 1998–2000
141kw výroba 2000-2003
no,to vím taky,že 142 byla v fc,měl jsem namysli třeba nějaké technické parametry...
The BMW M57 is a straight-6 diesel engine produced from 1998. It won the "2.5–3 L" category of the International Engine of the Year award for 1999 through 2002.
M57D30 2,926 cc (2.926 L; 178.6 cu in)
530d I6 24V 2926 84/88 1:18.0 Common rail turbodiesel 135 kW (184 PS; 181 bhp) @ 4000 390 N·m (290 ft·lbf) @ 1750 8.1 (man) / 8.4 (aut) 1998–2000
530d I6 24V 2926 84/88 1:18.0 Common rail turbodiesel 142 kW (193 PS; 190 bhp) @ 4000 410 N·m (300 ft·lbf) @ 1750 7.8 (man) / 8.0 (aut) 2000–2003
- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
135kw a 142kw jsou motory fyzicky (konstrukcne) stejne, vykonove a spotrebou srovnatelne. hlavni rozdil je v jednotce. Např. o co je slabší starší verze o to víc se da "nachipovat". Podle me je pri porovnani nakupnich cen lepsi koupit zdravou 135kw nez horsi 142kw. I použitých dílů je na předfacelifta výrazně víc a za lepší peníze...ale zas kuř vypadá a je starší no 

voTon píše:135kw a 142kw jsou motory fyzicky (konstrukcne) stejne, vykonove a spotrebou srovnatelne. hlavni rozdil je v jednotce. Např. o co je slabší starší verze o to víc se da "nachipovat". Podle me je pri porovnani nakupnich cen lepsi koupit zdravou 135kw nez horsi 142kw. I použitých dílů je na předfacelifta výrazně víc a za lepší peníze...ale zas kuř vypadá a je starší no
Díky,svezení bude asi taky dost podobný,ne...nebo myslíš,že by ten rozdíl 20Nm mohl být nějak znát... ?
Radoch píše:Mám 135 kw motor je naprosto v pohodě.Spotřeba je 7.3 město bude asi kolem 10l. Jenom pečlivě vybírat!Zaměřit se na podvozek aby nikde nic nemlátilo klimatizace aby byla funkční atd.Hlavně pořádně projet.Sám mám zkušenost že 3 auta z 5 neměly ten zprávný výkon.Jinak 135 nebo 142 kw je asi jedno.
Ptal jsem se na tu spotřebu kvůli tomu,že kamarád má 142kw a jezdí s tím po měste za 7.5l...a venku po okrskách za 6l. (lehká noha)
10l ve městě se mi zdá docela dost ...to musíš mít asi nohu na podlaze

Za 10l po městě jezdí motor tds a to nemusíš mít nohu na podlaze .-)
Já koupil v Německu toura v manuálu původně asi 142kw ale pochopil jsem s Německý papírů že je tam nějaký chip a mám 155kw a u nás mi to normálně napsali do velkého TP takže tam mám psáno 155kw.A myslím že spotřeba je např o proti audi 2,5 nebo 3.0tdi uplně super.Jsem z Ostravy a jezdím úplně běžně za 7 - 7.5l. Když jsem nedávno jel z Olomouce a nespěchal jsem, tak jsem jel 130 a dostal jsem se na 5,9 a to vážně nekecám.Ale za to jsem jednou jel z Brna rychlostí i 230km/h a to už jsem jel za 11l. Ale i tak je to bomba.Když vidím jak se můj kolega po městě plouží Golfem 5 1,9TDi PD v DSG(automat) s téměř žádným výkonem a nemůže se dostat pod 7,3l , tak je mi celkem do smíchu. A třeba nedávno Ostrava - Zadar(HR) rychlost stále mezi 150 - 180km/h tak spotřeba 7,1l. Takže asi tak nějak.
No,je to fakt mazec....já jezdím s 520d za 7.3l-7.8l at se snažím sebevíc,tak mín to prostě nejde...
Venku je to něco jiného,když jedu na Orlík,po okrskách tak tam mam pokaždý 5.2l - 5.6l podle toho jak jedu,dalnice do 140km/h 5.5l ale nejvíc toho najezdím po městě...a právě tech 7.5 mi dostává..když vidim,jak kamarád jezdí se 530d 142kw za to samé co já...prostě mi nejde do hlavy,jak motor kterej má o dva válce víc a 1l obsah navíc může jezdit stejně
Chtěl bych koupit 135kw...ale to právě nemůzu porovnat,jestli je tam ta spotřeba podobná,nebo stejná jako u 142kw.
Venku je to něco jiného,když jedu na Orlík,po okrskách tak tam mam pokaždý 5.2l - 5.6l podle toho jak jedu,dalnice do 140km/h 5.5l ale nejvíc toho najezdím po městě...a právě tech 7.5 mi dostává..když vidim,jak kamarád jezdí se 530d 142kw za to samé co já...prostě mi nejde do hlavy,jak motor kterej má o dva válce víc a 1l obsah navíc může jezdit stejně

Chtěl bych koupit 135kw...ale to právě nemůzu porovnat,jestli je tam ta spotřeba podobná,nebo stejná jako u 142kw.
slabé stránky: klapky sania - môžu spadnúť do motora a spôsobiť veľké problémy - 135kW manuál verzia ich nemá, ale na všetkých motoroch sa dajú odstrániť a nahradiť záslepkami
vstreky - od tej superkvalitnej nafty čo je v čr a sr dosť trpia tak po cca 200-250tis. km sú zrelé na výmenu a nie sú zrovna najlacnejšie
inak je to spoľahlivý motor
vstreky - od tej superkvalitnej nafty čo je v čr a sr dosť trpia tak po cca 200-250tis. km sú zrelé na výmenu a nie sú zrovna najlacnejšie
inak je to spoľahlivý motor
Perunwit píše:Kdybych nebyl zapřisáhlej benziňák, tak bych řekl, že mě ten motor už nějakej čas zajímá... tohle vlákno taky vyznívá těžce pro něj... kde jsou jeho slabiny? Jak je na tom s životností turba a jak ho kupovat (tuto motorizaci)? Šilhám po E39 touringu.
Jestli si zapřísáhlej benzínák...tak tě možná bude zajímat,že 530d 135kw má od 70km/h lepší parametry zrychlení,než 528i


Mám 520d,nijak moc si na ten motor nemůžu stěžovat,ale ve srovnání s 3.0l je to taková felície a co mě fakt "rozčiluje" je to,že když jsem si to kupoval,tak jsem si říkal...3.0l nepotřebuju...pojede to jen o trochu líp a hlavně mi to sežere

