Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E34tds - voda kape přepadovou hadicí z expanzky ven z auta..

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#41 Příspěvek od radokrno »

magorcondoria píše:Pokud funguje vodní pumpa,měla by téct za chodu voda tou hadicí No.5 do expanzky.Zkontroluj její průchodnost,několikrát jsem takle tahal kousky plastů z chlazení.Nebo může být "zarostlá" ta trubička v chladiči.
Tu graf jsem kupoval v Kelly ca. před dvěma lety.Mám pocit že ,v It. je snad nejvíc výrobců vodních pump na světě.
jak se to veme když je expanska skoro prázdná tak neteče...
když doleju do plna tak prská???
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#42 Příspěvek od radokrno »

každopádně dnes jde ven....
vůbec se netěšim na povolení viskozní spojky...jde to pěkně na pytel,,poprvé jsem ji musel vyndat i s viskospojkou bez vrtule...nemohl jsem ji na řemenu udržet protáčela se řemenice na řemenu.
nějakej fígl....
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#43 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Fígl je,vrazit velký šroubovák mezi šroubky co drží řemenici vodní pumpy.A až to bude zašprajcované tak povolit,ale pozor je tam obrácený závit na visce.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#44 Příspěvek od radokrno »

jo to jsem tak udělal a zlomil jsem šroubovák...ted už to šlo dobře,páč jsem tušil že ji bude eště třeba sundat tak jsem ji nedotahoval jen jsem ji zasek prudší otočkou....jedu pro levnou pumpu na zkoušku...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#45 Příspěvek od radokrno »

tak ,aaaaaaaa nepohlo ani starej chladič nepomoh...
řekl bych že to ani nebudetěsnění ,ale hlava

po startu jak teplým tak studeným to běří jakoby na 5 válců pak se to chytne..
ale tlakuje to hned po startu a přijde mi ,že cítím výfukové plyny s expansky.
no ted babo rad.
prodat nebo opravit.??
1.prasklá hlava-oprava cca 10 000kč
2.prosakuje čerpadlo-8 000 kč za repas
sumasumárum 20 000kč
a pak odejde todle támhle to.... nevim asi půjde někomu na díly.

:cry: :cry: :cry:
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#46 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Když to prodáš celé dostaneš prd.Když to budeš rozprodávat po dílech,tak dostaneš dost,ale zase to budeš rozprodávat rok.A co si za těch pár šušňů co za to dostaneš koupíš? :?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#47 Příspěvek od radokrno »

nic ,budu chodit pěšky a slintat,,já výměnu hlavy nikdy nedělal,a nevim jestli bych to zvládnul....
ale co vim ,že je když už tak nový čerpadlo a rozvody.
nevim ani kde začít ,ale jedno nebo druhý musí být do zimy,ve stodole to jen tak dělat nepůjde a mít auto jen tak v garáži ... :? :?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#48 Příspěvek od radokrno »

stejně si myslím že to dopadne tak že se do toho budu muset pustit...
páč za tu cenu to stejně nikdo neveme a mě to bude žrát...
jen bych poprosil jestli je to tady někde zhruba popsaný co a jak.jestli jo tak já jsem nic takový nenašel,takže jestli někdo ví ,jsem s tim.děkuji moc,zítra depozit a pomalu začnem.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#49 Příspěvek od radokrno »

Zdravim
potřeboval bych jak a čím zaaretuji spodek i hořejšek,ty bmw přípravky nemám.Postačí mi třeba na zaaretování spodku imbus velikosti 4-5?
A ještě jedna maličkost po nastartování mi po přiložení ruky na výfuk lítali na ruku čeerný srajdy.
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#50 Příspěvek od ThatsMe »

Černé srajdy jsou saze neboli pevné částice, které produkuje každý diesel v důsledku nedokonalého spalování (bohatá směs, špatné vstřiky - překrytí paprsků nafty při vstřiku do spal. prostoru atd.), něco se usadí ve výfuku a při startu se to vlivem teplotního skoku uvolní. To je normální.
Kliku zaaretuješ trnem, který má průměry myslím 8mm v setrvačníku a 12mm v bloku, nebo tak nějak. Mně posloužil dlouhý torxový bit, jehož šestihrany skoro odpovídaly těmi průměry, ale kolikátka to byla, to si nevzpomenu, musel bys to vyzkoušet. Pamatuj, že čím líp trn sedne, tím to bude přesnější. A bezpodmínečně se musí rozšiřovat, když tam vrazíš něco, co se ti bude v bloku hongat s vůlí několik mm, jako bys tam neměl nic... Polohu 1. pístu v HU si ověříš značkou na setrváku, kterou najdeš pod gumovou zátkou naspodu zvonu na převodovce.
Aretační přípravek vačky si vyrob z plocháče, do kterého vyfrézuješ či vybrousíš "zářez" o šířce tloušťky té kontrolní plošky na vačkové hřídeli. Ta je mezi prvním ložiskem a 1. válcem, myslím. Další dotaz? :)
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#51 Příspěvek od radokrno »

Nazdar
kde mi to asi tak zhruba může fičet,až povezu škécu do akvárka abych se na něco zaměřil.?
jak poznám ,že hlava už nebyla jednou broušená?
Jak vybrat správnou tloušku těsnění.?
Na co se při tý příležitosti eště kouknout.a co rovnou preventivně vyměnit.?
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#52 Příspěvek od ThatsMe »

Hlava bývá popraskaná mezi ventilama, ale to obvykle neplechu nedělá. A určitě dej nové šrouby. Zbytek nevím...
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#53 Příspěvek od beny-maser »

hlava bude prasklá mezi předkomůrkou a ventilem a nejčastěji to bude na 5. a 6. válci(mezi ventily to není potřeba moc řešit), kolikrát to bylo broušený neřeš, šířku těsnění ti pomůžou vybrat v krámě určujou to dírky v těsnění, tuším že jsou většinou tři. Pokud jsi vrt-kolínko tak ani šrouby nemusíš jednoznačně měnit, jen je zkontroluj jestli nejsou zkorodovaný nebo natáhlý. Já jezdím taky na starý.(taky vrt-koleno :D )
Hlavně musí být díry pro šrouby dokonale čisté bez trošky vody!!!!(odsát a pak vyfoukat)
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#54 Příspěvek od radokrno »

tak a kde sehnat za dobrý peníz dobrý těsnění?
a pokud to bude prasklý tam kde píšete tak co s tim?nic,..?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#55 Příspěvek od beny-maser »

těsnění kup třeba v kelly victor reinz (není to favorit, takže je dost mastný),jinak origo těsnění vyjde na 100€ plus daň, prasklou hlavu nechat zavařit
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#56 Příspěvek od radokrno »

tak je dole,hlava bude zřejmě prasklá mezi ventilama na prvním pístu.
zítra jde na zkoušku..tak uvidíme moc šancí na nepopraskání ale nedávám. :cry:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#57 Příspěvek od beny-maser »

máš foto?ti to řeknu hned,tak na 90%
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#58 Příspěvek od radokrno »

ne nemám ale jestli chceš tak zítra dopoledne,,,
Prosim tě mám sundaný hydraulický zdvihátka,dají se nějak v tom to stavu ověřit správná funkčnost?
dále bych rád věděl zda-li je možná nějaká náhrada za hadičky které jsou u vstřikovačů ,myslím ty co jsou mezi sebou,šli dolu hrozně špatně tudíž výměna nutná.
Dále jedna ta lišta ,na horní straně řetězu je uchycena jedním nebo dvěma štefty,nemohl jsem ji sundat tudíž jsem ji tam nechal,držela mi na spodku a nevím jak ji z toho čepu vyndat,je tam malinko prasklá,ta napínací je pro mne v dobrým stavu.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#59 Příspěvek od radokrno »

a tlouštku těsnění podle čeho?těsnění mělo 3 malinký dírka vedle sebe?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#60 Příspěvek od beny-maser »

tak bod 1. zdvihátka zkontorlovat nejdou nebo hodně těžko,pokud je vrátíš přesně tam kde byly tak nemusíš nic řešit,pokud jsi je zamíchal a nebo budou hlavu vařit tak je musíš vypráznit, kvůli vymezení vůle na ventilu,protože to zdvihátko umí pouze olej přisávat
2. hadičky kup jednoznačně nové cena cca 20kč za metr
3.lištu musíš posoudit sám jak moc jsi ji poškodil
4. těsní je značený těma třema dírkama, kup to stejný
Odpovědět