Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34tds - voda kape přepadovou hadicí z expanzky ven z auta..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
- voda kape přepadovou hadicí z expanzky ven z auta, postupně vykape za pár dní celá expanska , asi i víc..
- nestalo se nikdy že by se přehřál, topí jak ďas, voda v oleji není, olej v expanzce taky ne, ani auto nekouří..vodní pumpa je fugnl nová...chladič trochu prolíná na kraji klasicky...
1.) Jaký jsou možnosti čím to nejspíš je?
2.) Pokud je to těsnění pod hlavou, je absolutní blbost měnit jen to těsnění, když ste přesvědčeni,že to hlava prasklá být nemůže?
- nestalo se nikdy že by se přehřál, topí jak ďas, voda v oleji není, olej v expanzce taky ne, ani auto nekouří..vodní pumpa je fugnl nová...chladič trochu prolíná na kraji klasicky...
1.) Jaký jsou možnosti čím to nejspíš je?
2.) Pokud je to těsnění pod hlavou, je absolutní blbost měnit jen to těsnění, když ste přesvědčeni,že to hlava prasklá být nemůže?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
No protože mi to jeden kluk radil, že to je těsnění pod hlavou...Z expanzky přímo mi neutíká, když otevřeš motor tak nic nevidíš , ale pod spolujezdcovým blatníkem trčí hadička od expanzky a z té, když dojedu někam a nechám to ještě vychladnout minutku, tak pod blatníkem se udělá pár kapek, takže nejspíš to teče i za jízdy..a postupně např behem 14 dní už nejde vidět hladina v expaznce...Axel píše:Kdyz ti voda utika z expanzky, tak proc beres v uvahu tesneni pod hlavou? Jestli vyteka po nastartovani, tak krome vika expanzky me nenapada nic
takže myslíš nový víčko expanzky by něco vyřešilo ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
No pokud voda vyteka pres prepad, znamena to bud prehrivani, anebo nefunkcnost vicka, ikdyz je to docela divna zavada (otvira tusim pri 1,4 BAR ). Jestli chces zjistit kolik toho vytece tim prepadem, tak tam dej pet lahev a uvidis. Pak poznas, jestli voda unika jenom pres ten prepad.
Kdyby netesnilo tesneni pod hlavou, tak by sis mel vsimnout emulze pod vickem oleje.

Kdyby netesnilo tesneni pod hlavou, tak by sis mel vsimnout emulze pod vickem oleje.

Ahoj. Taky jsem vlastnil TDS ale zadne prolinani vody na chladici nebylo-vodu jsem dolival tak do litru za rok. Vypada to na tlakovani do systemu coz zpusobuje praskla hlava (nekdy bez emulze na vicku-uz jsem to resil) coz je u TDS nezvykle ale sporadicky objevi se. Zalezi kolik te vody se skutecne ztrati. Nicmene TDS malo trpi na prasknuti hlavy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
Ok, to je velice dobrej nápad, upevním tam pet lahev a kolik toho vyteče schválně...přehřívání to být nemuže...stačí ráno přijít k autu, natočit motor, nechat běžet na volnoběh a za 2 minutky už je třeba první kapička na zemi...Axel píše:No pokud voda vyteka pres prepad, znamena to bud prehrivani, anebo nefunkcnost vicka, ikdyz je to docela divna zavada (otvira tusim pri 1,4 BAR ). Jestli chces zjistit kolik toho vytece tim prepadem, tak tam dej pet lahev a uvidis. Pak poznas, jestli voda unika jenom pres ten prepad.
Kdyby netesnilo tesneni pod hlavou, tak by sis mel vsimnout emulze pod vickem oleje.
Prvně teda zkusím koupit fungl nový víčko, protože tohle co jsem koupil už bylo používaný, tak muže být taky špatny, takže tyhle dva kroky a pak uvidím co dál.
Jinak když sem přidaval plynu a kamoš měl oddělaný víčko expanzky tak žádný bubliny do vody to nedělalo a emulze není...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
si to snad přivolal!!!
dnes jsem přijel domu druhým autem a koukám že mám na e34 tds spodek prahu zamaštěný od nemrzky,otevřu víčko a tlak jak sviňa na studeným autě a nemrzka se valí ven, vychrčelo to na rysku kalte-waser-bla-bla a konec.V oleji žádná voda není, teplota ok naposledy jsem za tím vezl naloženej vlek 200km do kopců a taky žádnej problém. Poslední dobou to trochu pokuřuje, ale má to najeto 400tis a turbo je původní, dokud se nebude ztrácet značně olej tak to řešit nebudu,zatím nemusím dolévat až do výměny.
Co se týče vody tak je normální, že je tam tlak když je to teplý. Pokud nemusíš dolévat vodu tak to neřeš. Jezdil jsem léta s prasklou hlavou a nevěděl jsem o tom. Ještě před létem jsem tam žádný tlak neměl, takže jestli to zase prasklo tak to nebudu řešit, protože podobně se to chovalo už pře tím a bez problémů jsem s tím najel 100tis a přišel jsem na to když jsem musel sundat hlavu kvůli vlastní blbosti ne kvůli těsnění pod hlavou.Co ti to dělá, že to řešíš?
dnes jsem přijel domu druhým autem a koukám že mám na e34 tds spodek prahu zamaštěný od nemrzky,otevřu víčko a tlak jak sviňa na studeným autě a nemrzka se valí ven, vychrčelo to na rysku kalte-waser-bla-bla a konec.V oleji žádná voda není, teplota ok naposledy jsem za tím vezl naloženej vlek 200km do kopců a taky žádnej problém. Poslední dobou to trochu pokuřuje, ale má to najeto 400tis a turbo je původní, dokud se nebude ztrácet značně olej tak to řešit nebudu,zatím nemusím dolévat až do výměny.
Co se týče vody tak je normální, že je tam tlak když je to teplý. Pokud nemusíš dolévat vodu tak to neřeš. Jezdil jsem léta s prasklou hlavou a nevěděl jsem o tom. Ještě před létem jsem tam žádný tlak neměl, takže jestli to zase prasklo tak to nebudu řešit, protože podobně se to chovalo už pře tím a bez problémů jsem s tím najel 100tis a přišel jsem na to když jsem musel sundat hlavu kvůli vlastní blbosti ne kvůli těsnění pod hlavou.Co ti to dělá, že to řešíš?
řekl bych že to dost tlakuje už hned po startu .vylil jsem vodu jak od termostatu ,pumpy al.magnetických ventilů,chladič ven....kontrola všehi..pumpa plastová ale celá....termostat funkční,,teplota se drží,,víčko jsem dal nový ,ale bylo to eště horší....a po startu to v expance ted probublává....jsem z toho dost v rozpacích....
teplota se drží celou dobu na 12 tce ale dnes jsem přijel a po 50km voda z nádobky je fuč.
potřebuju nějakej zaručenej postup na odvzdušnění a 100 % info a fouklým těsnění či ruplý škéce....
dělá to od doby děravého chladiče a vyvření vody a jízdy do červeného pole na ukazateli teploty.
žena mi dnes řikala že když jsme přijely a vrtule od klimy valila jak prdlá tak to z tý přepadový hadičky přímo stříkalo....to je špatný
teplota se drží celou dobu na 12 tce ale dnes jsem přijel a po 50km voda z nádobky je fuč.
potřebuju nějakej zaručenej postup na odvzdušnění a 100 % info a fouklým těsnění či ruplý škéce....
dělá to od doby děravého chladiče a vyvření vody a jízdy do červeného pole na ukazateli teploty.

žena mi dnes řikala že když jsme přijely a vrtule od klimy valila jak prdlá tak to z tý přepadový hadičky přímo stříkalo....to je špatný