Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
dusí se motor 528i HELP !!!!!
při nastartování a asi po minutě se jak kdyby auto hodilo do nouzovího režimu a nechce jet,když vypnu motor nastartuju tak to samí chvilku jede normálně a pak opět bez výkonu jak kdyby se to dusilo když tomu vytnu za jízdy tak to škube jak kdybych měl narvanej někde brambor
cp s tím?lambdy jsem objednal noví ale po odpojení lambd žádná změna a snímač na klice jsem vyměnil
ještě jsem zapoměl váhu vzduchu dal jsem z jiného auta co jede a taky žádfná změna,že by ucpané katy????
-
weNTyll
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
Ucpane katy se vetsinou projevi uplne hned anebo az po poradnem zahrati. Spis to bude mit souvistlost s tim jak motor prechazi do rezimu kdy zacina vnimat lambdasondy, tzn. monitoruje skutecny stav spalovani.
Poradne zdiagnostikovat pricinu viz. moje posledni prispevky. Naslepo nic nekupuj pokud uz nemas hromadu 100% funkcnich dilu za zadkem na vymenu, nasypes do toho a stejne to pravdepodobne nebude ve finale ok.
Poradne zdiagnostikovat pricinu viz. moje posledni prispevky. Naslepo nic nekupuj pokud uz nemas hromadu 100% funkcnich dilu za zadkem na vymenu, nasypes do toho a stejne to pravdepodobne nebude ve finale ok.
-
Player1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 754
- Kontaktovat uživatele:
Minulej týden jsem zůstal stát...dusil se mi motor - bylo cítit, že se nemůže ,,nadechnout" - volnoběh docela držel, ale jakmile jsem se dotkl plynu, okamžitě se začal dusit až chcípnul a nešel nastartovat ani po vychladnutí.
Následoval odtah a pár pokusů o nastartování. Pak jsem sundal výfuk a zjistil jsem, že mám zase ucpaný katy... (univerzál). Prošťouchl jsem je ocelovou tyčí a zkusil jsem nastartovat. Motor chytl krásně a vyflusal ten bordel z katů. Od té doby ok:)
Třeba to bude ono
edit: zapomněl jsem napsat, že se jedná o 54Oi e39
Následoval odtah a pár pokusů o nastartování. Pak jsem sundal výfuk a zjistil jsem, že mám zase ucpaný katy... (univerzál). Prošťouchl jsem je ocelovou tyčí a zkusil jsem nastartovat. Motor chytl krásně a vyflusal ten bordel z katů. Od té doby ok:)
Třeba to bude ono
edit: zapomněl jsem napsat, že se jedná o 54Oi e39
-
bmw750
- Registrovaný
- Příspěvky: 69
- Registrován: úte 05.02.2008 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 3555
Mel jsem podobny problem a auto mi stalo skoro mesic nez na to prisli-diagnostika taky nic neukazala-bylo to palivove cerpadlo-mam sice 535i-u ktereho to cerpadlo ma pry davat 3,5 atm a jak ho zmerili,tak davalo 1,5atm-takze v nizkych otackach to ani tak neblblo,ale jak jsem trosku pridal,tak se to dusilo(o slabsich kopcich ani nemluvim-ti zamnou se museli smat
)
-
weNTyll
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
To ale neni nic co by se diagnostikou nedalo celkem rychle zjistit, vzdyt to jelo tim padem porad na chudou smes. Jenom je potreba se poradne divat i jinde nez jen do registru zapsanych chyb.bmw750 píše:Mel jsem podobny problem a auto mi stalo skoro mesic nez na to prisli-diagnostika taky nic neukazala-bylo to palivove cerpadlo-mam sice 535i-u ktereho to cerpadlo ma pry davat 3,5 atm a jak ho zmerili,tak davalo 1,5atm-takze v nizkych otackach to ani tak neblblo,ale jak jsem trosku pridal,tak se to dusilo(o slabsich kopcich ani nemluvim-ti zamnou se museli smat)
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
u mě ucpaný kat probíhal tak, že najednou při dlouhé cestě auto přestávalo táhnout až jsem nakonec nevyjel kopec, naštěstí jsem měl za sebou vozík a po vyháknutí jsem ještě dokázal vyjet, po schládnutí se to chovalo trochu líp, ale pořád bez výkonu, volnoběh byl v pohodě od 1500 otáček motor mrtvý a nenechal se vytočit
jinak zkus prvně povolit výfuk za svodama, aby jsi opravdu ověřil neprůchodnost výfuku, než vemeš flexu, ale neurvi ty šroubky, půjde to hodně těžce, ale stačí povolit a výfuk potáhnout trochu níž a pokud půjde zase dobře, tak pak řezej stojí to za to už jen kvůli tomu zvuku motoru pouze na svodech
http://www.youtube.com/watch?v=3SMJpT6gKv0
jinak zkus prvně povolit výfuk za svodama, aby jsi opravdu ověřil neprůchodnost výfuku, než vemeš flexu, ale neurvi ty šroubky, půjde to hodně těžce, ale stačí povolit a výfuk potáhnout trochu níž a pokud půjde zase dobře, tak pak řezej stojí to za to už jen kvůli tomu zvuku motoru pouze na svodech
no jsem pevně rozhodnut je dát pryč jsou tam k ničemu a svou funkci už neplní ,přece jenom je to vůz staršího vydáníBratn píše:u mě ucpaný kat probíhal tak, že najednou při dlouhé cestě auto přestávalo táhnout až jsem nakonec nevyjel kopec, naštěstí jsem měl za sebou vozík a po vyháknutí jsem ještě dokázal vyjet, po schládnutí se to chovalo trochu líp, ale pořád bez výkonu, volnoběh byl v pohodě od 1500 otáček motor mrtvý a nenechal se vytočit
jinak zkus prvně povolit výfuk za svodama, aby jsi opravdu ověřil neprůchodnost výfuku, než vemeš flexu, ale neurvi ty šroubky, půjde to hodně těžce, ale stačí povolit a výfuk potáhnout trochu níž a pokud půjde zase dobře, tak pak řezej stojí to za to už jen kvůli tomu zvuku motoru pouze na svodechhttp://www.youtube.com/watch?v=3SMJpT6gKv0
když je to zahřáté tak hned ¨jak se dotknu plynu se to dusí ani na 1tis otáček to nešlo jel jsem max 20km/h abych dojel vůbecweNTyll píše:Nejede to hned nad volnobehem sotva se dotknes plynu nebo az vys, treba nad 2000 ot?iveco26 píše:Na volnoběh motor krásně ševelí jen jak se přidaj otáčky tak je konečná takže svíčky určitě vpohodě


