Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

dusí se motor 528i HELP !!!!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
iveco26
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: ned 17.08.2008 00:00
Bydliště: bruntal

#1 Příspěvek od iveco26 »

při nastartování a asi po minutě se jak kdyby auto hodilo do nouzovího režimu a nechce jet,když vypnu motor nastartuju tak to samí chvilku jede normálně a pak opět bez výkonu jak kdyby se to dusilo když tomu vytnu za jízdy tak to škube jak kdybych měl narvanej někde brambor :? cp s tím?lambdy jsem objednal noví ale po odpojení lambd žádná změna a snímač na klice jsem vyměnil :!: ještě jsem zapoměl váhu vzduchu dal jsem z jiného auta co jede a taky žádfná změna,že by ucpané katy????
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 4004

#2 Příspěvek od weNTyll »

Ucpane katy se vetsinou projevi uplne hned anebo az po poradnem zahrati. Spis to bude mit souvistlost s tim jak motor prechazi do rezimu kdy zacina vnimat lambdasondy, tzn. monitoruje skutecny stav spalovani.

Poradne zdiagnostikovat pricinu viz. moje posledni prispevky. Naslepo nic nekupuj pokud uz nemas hromadu 100% funkcnich dilu za zadkem na vymenu, nasypes do toho a stejne to pravdepodobne nebude ve finale ok.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

muze byt klidne i voda v benzinu, stalo se mi to nekolikrat a to tankuju jen u normalnich :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
iveco26
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: ned 17.08.2008 00:00
Bydliště: bruntal

#4 Příspěvek od iveco26 »

lambdy byly právě KO na diagnostice tak proto jsem je objednal :) tak snad to bude celá závada a mám naštěstí z čeho měnit kamarád má spousty dílů takže odskouším vše pokud to nepomůže :)
iveco26
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: ned 17.08.2008 00:00
Bydliště: bruntal

#5 Příspěvek od iveco26 »

dneska dávám lambdy tak uvidím co to bude dělat dál :(
pindak1
Registrovaný
Příspěvky: 382
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Jižní Morava (Goding)

#6 Příspěvek od pindak1 »

Jestli to nebude lambdama tak zkus dát druhé svíčky mohla některá odejít.Řešil jsem dá se říct stejný problém.Auto chvílí jelo supr a z toho se najednou začalo dusit a škubat.
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#7 Příspěvek od E30STORM »

Tohle mi dělá E46 320i , mám tuchu na ten kat , ale zatím jsem to ne¨dělal.
Jak je studené ráno, jede tak na 90% dobře, jakmile se dostanu na normální teplotu, nedá se s tím jet, diagnostika nic neukazuje podotýkám!
Napiš pak, zajímá mě to.
iveco26
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: ned 17.08.2008 00:00
Bydliště: bruntal

#8 Příspěvek od iveco26 »

Dneska noví lambdy a auto K.O.ani jsem nevyjel kopeček udušený na max z motor se zahřál jak blázen ráno jdu řezat katy ven tak doufám že to bude tím nejede to ale studeny to jelo chvilku jak se to zahřálo tak konec :(
iveco26
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: ned 17.08.2008 00:00
Bydliště: bruntal

#9 Příspěvek od iveco26 »

pindak1 píše:Jestli to nebude lambdama tak zkus dát druhé svíčky mohla některá odejít.Řešil jsem dá se říct stejný problém.Auto chvílí jelo supr a z toho se najednou začalo dusit a škubat.
Na volnoběh motor krásně ševelí jen jak se přidaj otáčky tak je konečná takže svíčky určitě vpohodě
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 4004

#10 Příspěvek od weNTyll »

Udelal jsi reset?
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Player1 »

Minulej týden jsem zůstal stát...dusil se mi motor - bylo cítit, že se nemůže ,,nadechnout" - volnoběh docela držel, ale jakmile jsem se dotkl plynu, okamžitě se začal dusit až chcípnul a nešel nastartovat ani po vychladnutí.

Následoval odtah a pár pokusů o nastartování. Pak jsem sundal výfuk a zjistil jsem, že mám zase ucpaný katy... (univerzál). Prošťouchl jsem je ocelovou tyčí a zkusil jsem nastartovat. Motor chytl krásně a vyflusal ten bordel z katů. Od té doby ok:)

Třeba to bude ono :wink:

edit: zapomněl jsem napsat, že se jedná o 54Oi e39
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 4004

#12 Příspěvek od weNTyll »

Jak moc to prdi z koncovky vyfuku, leze tam aspon neco? Priloz napnuty list papiru jestli pulsuje.
bmw750
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 3555

#13 Příspěvek od bmw750 »

Mel jsem podobny problem a auto mi stalo skoro mesic nez na to prisli-diagnostika taky nic neukazala-bylo to palivove cerpadlo-mam sice 535i-u ktereho to cerpadlo ma pry davat 3,5 atm a jak ho zmerili,tak davalo 1,5atm-takze v nizkych otackach to ani tak neblblo,ale jak jsem trosku pridal,tak se to dusilo(o slabsich kopcich ani nemluvim-ti zamnou se museli smat :-))
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 4004

#14 Příspěvek od weNTyll »

bmw750 píše:Mel jsem podobny problem a auto mi stalo skoro mesic nez na to prisli-diagnostika taky nic neukazala-bylo to palivove cerpadlo-mam sice 535i-u ktereho to cerpadlo ma pry davat 3,5 atm a jak ho zmerili,tak davalo 1,5atm-takze v nizkych otackach to ani tak neblblo,ale jak jsem trosku pridal,tak se to dusilo(o slabsich kopcich ani nemluvim-ti zamnou se museli smat :-))
To ale neni nic co by se diagnostikou nedalo celkem rychle zjistit, vzdyt to jelo tim padem porad na chudou smes. Jenom je potreba se poradne divat i jinde nez jen do registru zapsanych chyb.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Brátn Moderátor »

u mě ucpaný kat probíhal tak, že najednou při dlouhé cestě auto přestávalo táhnout až jsem nakonec nevyjel kopec, naštěstí jsem měl za sebou vozík a po vyháknutí jsem ještě dokázal vyjet, po schládnutí se to chovalo trochu líp, ale pořád bez výkonu, volnoběh byl v pohodě od 1500 otáček motor mrtvý a nenechal se vytočit

jinak zkus prvně povolit výfuk za svodama, aby jsi opravdu ověřil neprůchodnost výfuku, než vemeš flexu, ale neurvi ty šroubky, půjde to hodně těžce, ale stačí povolit a výfuk potáhnout trochu níž a pokud půjde zase dobře, tak pak řezej stojí to za to už jen kvůli tomu zvuku motoru pouze na svodech :wink: http://www.youtube.com/watch?v=3SMJpT6gKv0
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 4004

#16 Příspěvek od weNTyll »

iveco26 píše:Na volnoběh motor krásně ševelí jen jak se přidaj otáčky tak je konečná takže svíčky určitě vpohodě
Nejede to hned nad volnobehem sotva se dotknes plynu nebo az vys, treba nad 2000 ot?
iveco26
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: ned 17.08.2008 00:00
Bydliště: bruntal

#17 Příspěvek od iveco26 »

weNTyll píše:Jak moc to prdi z koncovky vyfuku, leze tam aspon neco? Priloz napnuty list papiru jestli pulsuje.
v to doufám :)
iveco26
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: ned 17.08.2008 00:00
Bydliště: bruntal

#18 Příspěvek od iveco26 »

Bratn píše:u mě ucpaný kat probíhal tak, že najednou při dlouhé cestě auto přestávalo táhnout až jsem nakonec nevyjel kopec, naštěstí jsem měl za sebou vozík a po vyháknutí jsem ještě dokázal vyjet, po schládnutí se to chovalo trochu líp, ale pořád bez výkonu, volnoběh byl v pohodě od 1500 otáček motor mrtvý a nenechal se vytočit

jinak zkus prvně povolit výfuk za svodama, aby jsi opravdu ověřil neprůchodnost výfuku, než vemeš flexu, ale neurvi ty šroubky, půjde to hodně těžce, ale stačí povolit a výfuk potáhnout trochu níž a pokud půjde zase dobře, tak pak řezej stojí to za to už jen kvůli tomu zvuku motoru pouze na svodech :wink: http://www.youtube.com/watch?v=3SMJpT6gKv0
no jsem pevně rozhodnut je dát pryč jsou tam k ničemu a svou funkci už neplní ,přece jenom je to vůz staršího vydání :lol:
iveco26
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: ned 17.08.2008 00:00
Bydliště: bruntal

#19 Příspěvek od iveco26 »

weNTyll píše:
iveco26 píše:Na volnoběh motor krásně ševelí jen jak se přidaj otáčky tak je konečná takže svíčky určitě vpohodě
Nejede to hned nad volnobehem sotva se dotknes plynu nebo az vys, treba nad 2000 ot?
když je to zahřáté tak hned ¨jak se dotknu plynu se to dusí ani na 1tis otáček to nešlo jel jsem max 20km/h abych dojel vůbec 8)
iveco26
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: ned 17.08.2008 00:00
Bydliště: bruntal

#20 Příspěvek od iveco26 »

weNTyll píše:Udelal jsi reset?
Reset čeho?
Odpovědět