Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Snímač barometrického tlaku vzduchu 530d E39
Ještě jedna věc.Píšeš že to nemá vliv na jízdu.Mechanik mi řekl,že to vyhodnocuje,že to je to dávo málo nějakého tlaku(600 místo 900),když se auto pořádně vytočí nebo se auto zastaví na křižovatce a pak rozjede)a prý to odstavuje turbo a hodí to do nouzového režimu.Tím pádem to netáhne a hodíSnejk píše:v ridici jednotce... musis ji vymenit... nema ale prakticky vliv na jizdu...
V nadpisu píšu 530dSnejk píše:aha. zasadni chyba. vymejslim po ranu veci a ani se neptam na motor. ty mas na mysli dieselovej motor. tak to je jina tam je snimac bar. tlaku velmi dulezitej. ten snimac je pripajenej jako soucastka v tistaku RJ... pokud ho dokazes lokalizovat/opravit/nechat opravit, tak proc ne...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
The atmospheric pressure sensor is integrated in the DDE control unit and cannot be replaced separately.
The atmospheric pressure serves as a measurement variable for following functions:
Injection rate control
Rail pressure control
Exhaust gas recirculation
Boost pressure control
Boost pressure sensor monitoring
Troubleshooting
Fault code 0105 "Atmospheric pressure sensor" is stored if the atmospheric pressure sensor is found to be defective. In this case, a substitute value calculated from the boost pressure is used or, if the boost pressure sensor is defective, a substitute value of 800 mbar is output
a vysledek TISU je : Replace control unit
ale jak rikam, pokud vyhodi defaultne hodnotu 800mbar tak to prakticky na jizde nepoznas...
muzes si to na diagnostice ze zivych dat krasne overit tu funkci senzoru jestli dela co ma, nebo ne...
The atmospheric pressure serves as a measurement variable for following functions:
Injection rate control
Rail pressure control
Exhaust gas recirculation
Boost pressure control
Boost pressure sensor monitoring
Troubleshooting
Fault code 0105 "Atmospheric pressure sensor" is stored if the atmospheric pressure sensor is found to be defective. In this case, a substitute value calculated from the boost pressure is used or, if the boost pressure sensor is defective, a substitute value of 800 mbar is output
a vysledek TISU je : Replace control unit

ale jak rikam, pokud vyhodi defaultne hodnotu 800mbar tak to prakticky na jizde nepoznas...
muzes si to na diagnostice ze zivych dat krasne overit tu funkci senzoru jestli dela co ma, nebo ne...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
The atmospheric pressure sensor is integrated in the DDE control unit and cannot be replaced separately.
The atmospheric pressure serves as a measurement variable for following functions:
Injection rate control
Rail pressure control
Exhaust gas recirculation
Boost pressure control
Boost pressure sensor monitoring
Troubleshooting
Fault code 0105 "Atmospheric pressure sensor" is stored if the atmospheric pressure sensor is found to be defective. In this case, a substitute value calculated from the boost pressure is used or, if the boost pressure sensor is defective, a substitute value of 800 mbar is output
a vysledek TISU je : Replace control unit
ale jak rikam, pokud vyhodi defaultne hodnotu 800mbar tak to prakticky na jizde nepoznas...
muzes si to na diagnostice ze zivych dat krasne overit tu funkci senzoru jestli dela co ma, nebo ne...
The atmospheric pressure serves as a measurement variable for following functions:
Injection rate control
Rail pressure control
Exhaust gas recirculation
Boost pressure control
Boost pressure sensor monitoring
Troubleshooting
Fault code 0105 "Atmospheric pressure sensor" is stored if the atmospheric pressure sensor is found to be defective. In this case, a substitute value calculated from the boost pressure is used or, if the boost pressure sensor is defective, a substitute value of 800 mbar is output
a vysledek TISU je : Replace control unit

ale jak rikam, pokud vyhodi defaultne hodnotu 800mbar tak to prakticky na jizde nepoznas...
muzes si to na diagnostice ze zivych dat krasne overit tu funkci senzoru jestli dela co ma, nebo ne...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Ak je v prdeli tak system kalkuluje hodnotu tlaku vypoctom z plniaceho tlaku. Ten snimac je tam kvoli tomu, ze auto sa moze ocitnut v nadmorskej vyske trebarz 300m, ale aj 3000m, kde je hustota vzduchu podstatne ina.... Ja som mal ten snimac odideny, menil som celu rj, kvoli tomu ze niekto sa hral a pajkoval v rj. Opravit ani zohnat sa neda nikde, musi sa menit cela rj alebo sa nato vykaslat. V ziadnom pripade nemoze sposobovat vyssie popisane chyby ako hovoris, ziadne vypinanie turba, nudzove rezimy. To ti musi robit nieco ine.