Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Snímač barometrického tlaku vzduchu 530d E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Nunisek
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 20.07.2011 00:00

#1 Příspěvek od Nunisek »

Dobrý den,
lidičky mám na vás prosbu.Nevíte někdo kde se nachází u daného modelu "SNÍMAČ BAROMETRICKÉHO TLAKU VZDUCHU"?
Předem děkuji za pomoc.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Snejk »

v ridici jednotce... musis ji vymenit... nema ale prakticky vliv na jizdu...
Nunisek
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 20.07.2011 00:00

#3 Příspěvek od Nunisek »

Snejk píše:v ridici jednotce... musis ji vymenit... nema ale prakticky vliv na jizdu...
Ahoj díky za ohlas.Chci se zeptat proč měnit celou jednotku když jde koupit samostatný snímač barometrického tlaku vzduchu?
Nunisek
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 20.07.2011 00:00

#4 Příspěvek od Nunisek »

Snejk píše:v ridici jednotce... musis ji vymenit... nema ale prakticky vliv na jizdu...
Ještě jedna věc.Píšeš že to nemá vliv na jízdu.Mechanik mi řekl,že to vyhodnocuje,že to je to dávo málo nějakého tlaku(600 místo 900),když se auto pořádně vytočí nebo se auto zastaví na křižovatce a pak rozjede)a prý to odstavuje turbo a hodí to do nouzového režimu.Tím pádem to netáhne a hodí
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Snejk »

aha. zasadni chyba. vymejslim po ranu veci a ani se neptam na motor. ty mas na mysli dieselovej motor. tak to je jina tam je snimac bar. tlaku velmi dulezitej. ten snimac je pripajenej jako soucastka v tistaku RJ... pokud ho dokazes lokalizovat/opravit/nechat opravit, tak proc ne...
Nunisek
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 20.07.2011 00:00

#6 Příspěvek od Nunisek »

Snejk píše:aha. zasadni chyba. vymejslim po ranu veci a ani se neptam na motor. ty mas na mysli dieselovej motor. tak to je jina tam je snimac bar. tlaku velmi dulezitej. ten snimac je pripajenej jako soucastka v tistaku RJ... pokud ho dokazes lokalizovat/opravit/nechat opravit, tak proc ne...
V nadpisu píšu 530d :),jinak jak tedy říkaš ten snímač se nachází v ŘJ.A nevíš jak ho lokalizovat,určitě to není popsaný v té jednotce:)
Nunisek
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 20.07.2011 00:00

#7 Příspěvek od Nunisek »

Lidičky nevíte kde by se dalo sehnat schéma ŘJ pro tento typ vozu?
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Snejk »

The atmospheric pressure sensor is integrated in the DDE control unit and cannot be replaced separately.

The atmospheric pressure serves as a measurement variable for following functions:

Injection rate control

Rail pressure control

Exhaust gas recirculation

Boost pressure control

Boost pressure sensor monitoring

Troubleshooting
Fault code 0105 "Atmospheric pressure sensor" is stored if the atmospheric pressure sensor is found to be defective. In this case, a substitute value calculated from the boost pressure is used or, if the boost pressure sensor is defective, a substitute value of 800 mbar is output


a vysledek TISU je : Replace control unit :)

ale jak rikam, pokud vyhodi defaultne hodnotu 800mbar tak to prakticky na jizde nepoznas...

muzes si to na diagnostice ze zivych dat krasne overit tu funkci senzoru jestli dela co ma, nebo ne...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Snejk »

The atmospheric pressure sensor is integrated in the DDE control unit and cannot be replaced separately.

The atmospheric pressure serves as a measurement variable for following functions:

Injection rate control

Rail pressure control

Exhaust gas recirculation

Boost pressure control

Boost pressure sensor monitoring

Troubleshooting
Fault code 0105 "Atmospheric pressure sensor" is stored if the atmospheric pressure sensor is found to be defective. In this case, a substitute value calculated from the boost pressure is used or, if the boost pressure sensor is defective, a substitute value of 800 mbar is output


a vysledek TISU je : Replace control unit :)

ale jak rikam, pokud vyhodi defaultne hodnotu 800mbar tak to prakticky na jizde nepoznas...

muzes si to na diagnostice ze zivych dat krasne overit tu funkci senzoru jestli dela co ma, nebo ne...
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#10 Příspěvek od airbone »

Ak je v prdeli tak system kalkuluje hodnotu tlaku vypoctom z plniaceho tlaku. Ten snimac je tam kvoli tomu, ze auto sa moze ocitnut v nadmorskej vyske trebarz 300m, ale aj 3000m, kde je hustota vzduchu podstatne ina.... Ja som mal ten snimac odideny, menil som celu rj, kvoli tomu ze niekto sa hral a pajkoval v rj. Opravit ani zohnat sa neda nikde, musi sa menit cela rj alebo sa nato vykaslat. V ziadnom pripade nemoze sposobovat vyssie popisane chyby ako hovoris, ziadne vypinanie turba, nudzove rezimy. To ti musi robit nieco ine.
Odpovědět