Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ohřeje,nejede
Přišel jsi na něco? Nám to tedy za tepla JEDE, ale měli jsme také vyzkratované dráty na váhu, po opravě a vymazání závady se motor po POŘÁDNÉM prohřátí, musí být hic ,stejně na volnoběh klepe jako kdyby půlka válců nešla. Akorát to ještě okazuje chybu snímače tlaku turba, v otáčkách to ale jede dobře, plynule.Za tepla chytá také, takže na čerpadlo to nevypadá, ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
Není to spíš snímač zdvihu jehly,je to zpětná vazba pro řízení počátku vstřiku.Bez toho signálu ř.j.motoru neví v jaké poloze je přesuvník a nemůže regulovat počátek vstřiku.Snímač je ve vstřiku.Pokud odpojíš konektor ,motor by měl změnit zvuk.Na hrubší chod.
Pokud by byl snímač v pořádku a bude ho přesto diag. hlásit. Může byt vytahaný řetěz a rozsah regulace přesuvníku už bude nadoraz a nedojde k dosažení požadované polohy počátku vstřiku.
Na dálku těžko určit.Jinak to může to být i mechanický problém,fouknuté těsnění mezi sousedními válci.Změř komprese za tepla.U kovových těsnění někdy hodně dlouho trvá, než se závada projeví na plno.
Pokud by byl snímač v pořádku a bude ho přesto diag. hlásit. Může byt vytahaný řetěz a rozsah regulace přesuvníku už bude nadoraz a nedojde k dosažení požadované polohy počátku vstřiku.
Na dálku těžko určit.Jinak to může to být i mechanický problém,fouknuté těsnění mezi sousedními válci.Změř komprese za tepla.U kovových těsnění někdy hodně dlouho trvá, než se závada projeví na plno.