Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Ohřeje,nejede

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
hiteck
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: sob 01.01.2011 01:00

#1 Příspěvek od hiteck »

Mám problém z bmw 525 tds e39 zkratovaly se mi dva draty od vahy vzduchu a mel sem dve chyby zhaveni to byla pojistka a druha chyba nezveda jahla v cerpadle auto jede jenom studeny a kdyz se ohreje tak padaj otacky a chcipa nevedel bys te nekdo co s tim
Uživatelský avatar
hiteck
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: sob 01.01.2011 01:00

#2 Příspěvek od hiteck »

Nikdo nic? :(
JirkaBMW1
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 16.07.2011 00:00
Bydliště: Vysočina

#3 Příspěvek od JirkaBMW1 »

Přišel jsi na něco? Nám to tedy za tepla JEDE, ale měli jsme také vyzkratované dráty na váhu, po opravě a vymazání závady se motor po POŘÁDNÉM prohřátí, musí být hic ,stejně na volnoběh klepe jako kdyby půlka válců nešla. Akorát to ještě okazuje chybu snímače tlaku turba, v otáčkách to ale jede dobře, plynule.Za tepla chytá také, takže na čerpadlo to nevypadá, ...
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#4 Příspěvek od aristoloser »

čidlo klikovky?
JirkaBMW1
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 16.07.2011 00:00
Bydliště: Vysočina

#5 Příspěvek od JirkaBMW1 »

Také mě to napadlo, že by za větší teploty fixlovalo ..., akorát když má motor normální provozní teplotu a je venku 15 st., je to ok, pak když je venku 30 st. to ten volnoběh neudrží, jestli je motor o něco teplejší, ale podle teploměru ne, akorát větrák má větší točky.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#6 Příspěvek od magorcondoria »

Není to spíš snímač zdvihu jehly,je to zpětná vazba pro řízení počátku vstřiku.Bez toho signálu ř.j.motoru neví v jaké poloze je přesuvník a nemůže regulovat počátek vstřiku.Snímač je ve vstřiku.Pokud odpojíš konektor ,motor by měl změnit zvuk.Na hrubší chod.
Pokud by byl snímač v pořádku a bude ho přesto diag. hlásit. Může byt vytahaný řetěz a rozsah regulace přesuvníku už bude nadoraz a nedojde k dosažení požadované polohy počátku vstřiku.
Na dálku těžko určit.Jinak to může to být i mechanický problém,fouknuté těsnění mezi sousedními válci.Změř komprese za tepla.U kovových těsnění někdy hodně dlouho trvá, než se závada projeví na plno.
Odpovědět