Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Setrvák na tds.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#1 Příspěvek od HIDEN »

Ahoj pánové.Známý mi říka že si myslí že mám v hájí dvouhm. setrvák jak se takováhle věc projevuje?Jedná se o TDS E34
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#2 Příspěvek od Kail »

Klepání na volnoběh,rány při řazení,cukání při řazení...Občas z něj vyteče vazelína,namaže lamelu a neodjedeš.Jak kdy... :D

Co ti to dělá?
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#3 Příspěvek od HIDEN »

Je to takový pošemetný no, prostě když třeba zmáčknu spojku že vyřadím tak slyším a cítím takovou ránu ale nic extra ale vyřadit tak aby to neudělalo prostě nejde pak třeba když řadím zlehka v nižších rychlostech tak to dělá to samé (když jedu zvostra a řadím rychle tak pohoda ve vyšších rychlostech a tak) A nakonec když zhasínám motor tak se zaklepe něco u převodvky nebo se klepe kardan, těžko říct ale když mám spojku zmáčklou a zhasnu motor tak nic.
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#4 Příspěvek od HIDEN »

:?
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#5 Příspěvek od HIDEN »

Nikdo neví co mám asi špatně?
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#6 Příspěvek od Kail »

Co se týká klepání při řazení,šel bych po ložisku na kardanu a prověřil vůle v diferáku.
To rachocení při chcípnutý bude nejspíš v převodovce - horší ložisko(a).

Ale může to být i ten setrvák.Těžko radit takhle od boku.Vzít to na zdviž,a zkusit to tam,když budeš pod autem vyposloucháš víc...
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#7 Příspěvek od ViktorDDD »

a napr. aj zlý tlmič vibracií na napináku remeňa môže robiť rachot na voľnobehu a nízkych otáčkach a zaklepanie pri zhasnutí motora, nechaj naštartovaný motor a skontroluj či sa netrasie ten tlmič
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#8 Příspěvek od HIDEN »

Ne ne ne tohle jde od převodovky:( Komplet sem to předělával a zdálo se mi vše ok.
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#9 Příspěvek od HIDEN »

Jo málem bych zapoměl spojka bere dost nahoře takže se asi blíží její smrt, nemůže to dělat třeba ona?Že když třeba jedu na dvojku chci řadit za tři tak zmačknu spojku a ono to ještě trochu cukne? Jako by byla přilepená, že se neodtáhne úplně.
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#10 Příspěvek od HIDEN »

Tak jsem dal nové středové uložení a stále to trochu klepe a ted to ještě ke všemu když dám dvojku a plnej plyn tak to vzádu celé vibruje :(. Není tady někdo kdo by mi to dal do kupy a třeba i zrepasoval převodovku? chci to mít vše ok a jsem ochotný i za to zaplatit . Třeba i udělat komplet zadní nápravu.
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#11 Příspěvek od HIDEN »

lidi nevíte o někom? nejlíp z vysočiny.
Odpovědět