Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

528i malý výkon

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od kubik »

Ahojte všichni. Včera jsem si domů přivezl 528i e39. Vzal jsem si ji protože byla v dobrém stavu za dobrý peníz jen má jeden problém. Přijde mi docela dost tupá, šlápneš na plyn a zrychluje to jako nějaká 1.3ka. Umí se rozjet i na 160km/h ale trvá jí to... Starty v poho - startuje na brnk, nikde nic neklepe, nerezonuje, neháže žádnou chybu, prostě nic. Jen mě zaráží jedna věc, na to jaký je to objem tak vůbec nejde slyšet motor - myslím tím vzadu u výfuku. Předtím jsem měl 525i e34 a tu když jsem nastarotoval tak se třásly i skleněné tabulky v oknech... Tak se chci zeptat jestli někdo víte co by s tím mohlo být. Podle toho co jsem si tady přečetl v tématech bych to asi přisuzoval ucpanému katalizátoru. Asi ho vyřežu ven... Jen než se do toho pustím, chci se o tom poradit. Předem dík za všechy názory.
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#2 Příspěvek od DestinyE34 »

Ahoj,u nově přivezeného auta měním vzduchový,palivový filtr a olej+filtr. Auto úplně ožije a máš do budoucna klid,že nic nepřetáčíš(olej) tak bych zkontroloval tohle. Pak bych to řešil dál. Jinak mám E34 525i jak zmiňuješ a tabulky z oken opravdu nepadají. Asi to chce lepší stav výfuku 8) :lol: a neznám,ale myslím,že E39 bude tišší,je to přeci jen novější auto :wink:
To,jestli auto nemá jinou závadu se ptát ani nechci,stejně nevím,jestli bych ti pomohl,ale nepřibržďuje třeba?
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od kubik »

Tyhle základní věci jsou vyměněny, konkrétně palivový filtr, vzduchový filtr, svíčky, olej. Když při jízdě vytácím jedničku a dvojku do 5000 ot/min tak letí jak střela, ale stejně se mi zdá že ta moje předchozí e34 byla živější, no a jak dám 3, 4 a 5 tak se to skoro nemůže uvézt...
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce
Klubové ID: 1819

#4 Příspěvek od Holly Moderátor »

Mohlo by s tím být milion věcí, například prokluzující spojka, pokud to je manuál... 160 je u 528i běžná cestovní rychlost na kterou se dostane naprosto bezproblémů, takže něco není určitě v pořádku. To že je tichá je určitě dobře, za autem bys motor neměl skoro slyšet...
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od kubik »

Je to manuál, ale spojka to určitě není, toho bych si všiml...
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#6 Příspěvek od ACDC »

Ucpaný katík??
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od kubik »

Tak katíkem to taky není. Dnes jsem rozřízl potrubí před katíkem aby byl volný průchod a šel to zkusit a je to úplně stejný...jen to víc řve. Čidlem na klice to taky není, odmontoval jsem ho z držáku, nechal připojený a nešel vůbec nastrtovat. Namontil jsem ho zpátky a chytl bez problémů... Tak nevím... Ještě mě napadá, nemá vliv na výkon i končící servisní interval na olej??? Známý něco takového vzpomínal.
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Vesa88 »

Co vaha vzduchu, kdysi jsem mel problem ze auto bylo tak nejak liny, netahlo, tak jsem dojel domu odpojil vahu, chod motoru byl uplne strasnej a kdyz jsem ji pripojil, tak chod v pohode, jel jsem to projet a uz jela normalne, takze asi nejakej kontakt ci co :)A jeste me napada palivovy cerpadlo, jestli treba uz malo netlaci...Jinak E39 je u vyfuku uplne mrtva, mam taky 528i a neslysim nic! :D
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od kubik »

No, kdyby to bylo čerpadlem tak si myslím že by vynechával motor ve vysokých otáčkách, předchozí zkušenost z e34, ale když to potahnu 1 a 2 do omezovače tak to jde v poho, žádná známka že by nestíhalo čerpadlo... Váha mě taky napadla, je fakt že jsem ji včera vystříkal kontaktním sprejem a mám poci že je to o malinko lepší, ale ruku do ohně za to nedám. Na druhou stranu se mi nechce vyvalit skoro 10tis. když nevím jestli je to na 100% váhou... Celkově to jede v poho, nevynecháva, startuje, ale je prostě líné...
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od RuDoSh »

Neni levnejsi a jednodusi to dat diagnostikovat do nejakeho BMW servisu, nez kupovat bezhlave dily stylem pokus omyl? ;-)

Spotrebu mas jakou?
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od kubik »

To právě taky nechci a ani dělat nebudu bezhlavě kupovat díly, proto sem taky píšu jestli s tím má někdo nějakou zkušenost... Spotřeba je myslim v poho 10 - 11,6 l/100km
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od RuDoSh »

to je ok.... zkusil bych to nekde napichnout na diagnostiku....
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od kubik »

No, asi to tak nakonec dopadne... Ještě jsem tu někde četl že by to mohl být snímač na vačce. Nevím přesně jakou má funkci, ale myslím si, že kdyby byl vadný tak by nejel vůbec, nebo ne?
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od RuDoSh »

Snima polohu vacky :-) kamos ho mel spatny a nekdy to nechtelo nastartovat, jinak to na jizdu vliv nemelo. Ale asi to muze delat ruzne veci.... diagnostika odhali :)
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#15 Příspěvek od jezour »

Zajeď na diagnostiku. Dáš za to tři kila(ne v BMW) a víš na čem seš. Jinak čidlo vačky mi dělalo, že to bylo líný do 2tis. otáček, nad ně už to jelo normálně.
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od kubik »

Poradíte někoho s diagnostikou na BMW v okolí Hodonína, pořípadě Brno, Zlín...
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce
Klubové ID: 1819

#17 Příspěvek od Holly Moderátor »

Dojeď na regionál v Brně, tam je vždycky někdo s diagnostikou :wink:
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od kubik »

Tak jsem s tím byl dneska na dignostice... Vyplivlo to jen jednu závadu. Snímač polohy vačkového hřídele. Už ho mám objednaný, zítra ho vyměním a pak dám vědět jestli je nějaká změna...
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od kubik »

Vyskytl se problém... Vyměnit snímač polohy vačky není tak jednoduché jak jsem si myslel... Poradí nekdo jak s tím? Je to M52 28
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od kubik »

Nevím jak mám povolit elektromagnet co je na vanosu (na obrázku je to pozice 3). Visel jsem na tom s dvaatřicítkou klíčem a ani se to nehlo. Máte na to někdo nějaký fígl??? Čidlo nevytáhnu aniž bych ten elektromagnet sundal, spíš se nedostanu ke šroubku co to čidlo drží.
Přílohy
hlava.png
hlava.png (12.4 KiB) Zobrazeno 416 x
Odpovědět