Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
528i malý výkon
-
kubik
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Ahojte všichni. Včera jsem si domů přivezl 528i e39. Vzal jsem si ji protože byla v dobrém stavu za dobrý peníz jen má jeden problém. Přijde mi docela dost tupá, šlápneš na plyn a zrychluje to jako nějaká 1.3ka. Umí se rozjet i na 160km/h ale trvá jí to... Starty v poho - startuje na brnk, nikde nic neklepe, nerezonuje, neháže žádnou chybu, prostě nic. Jen mě zaráží jedna věc, na to jaký je to objem tak vůbec nejde slyšet motor - myslím tím vzadu u výfuku. Předtím jsem měl 525i e34 a tu když jsem nastarotoval tak se třásly i skleněné tabulky v oknech... Tak se chci zeptat jestli někdo víte co by s tím mohlo být. Podle toho co jsem si tady přečetl v tématech bych to asi přisuzoval ucpanému katalizátoru. Asi ho vyřežu ven... Jen než se do toho pustím, chci se o tom poradit. Předem dík za všechy názory.
-
DestinyE34
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Ahoj,u nově přivezeného auta měním vzduchový,palivový filtr a olej+filtr. Auto úplně ožije a máš do budoucna klid,že nic nepřetáčíš(olej) tak bych zkontroloval tohle. Pak bych to řešil dál. Jinak mám E34 525i jak zmiňuješ a tabulky z oken opravdu nepadají. Asi to chce lepší stav výfuku
a neznám,ale myslím,že E39 bude tišší,je to přeci jen novější auto
To,jestli auto nemá jinou závadu se ptát ani nechci,stejně nevím,jestli bych ti pomohl,ale nepřibržďuje třeba?
To,jestli auto nemá jinou závadu se ptát ani nechci,stejně nevím,jestli bych ti pomohl,ale nepřibržďuje třeba?
-
kubik
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Tak katíkem to taky není. Dnes jsem rozřízl potrubí před katíkem aby byl volný průchod a šel to zkusit a je to úplně stejný...jen to víc řve. Čidlem na klice to taky není, odmontoval jsem ho z držáku, nechal připojený a nešel vůbec nastrtovat. Namontil jsem ho zpátky a chytl bez problémů... Tak nevím... Ještě mě napadá, nemá vliv na výkon i končící servisní interval na olej??? Známý něco takového vzpomínal.
Co vaha vzduchu, kdysi jsem mel problem ze auto bylo tak nejak liny, netahlo, tak jsem dojel domu odpojil vahu, chod motoru byl uplne strasnej a kdyz jsem ji pripojil, tak chod v pohode, jel jsem to projet a uz jela normalne, takze asi nejakej kontakt ci co :)A jeste me napada palivovy cerpadlo, jestli treba uz malo netlaci...Jinak E39 je u vyfuku uplne mrtva, mam taky 528i a neslysim nic! 
-
kubik
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
No, kdyby to bylo čerpadlem tak si myslím že by vynechával motor ve vysokých otáčkách, předchozí zkušenost z e34, ale když to potahnu 1 a 2 do omezovače tak to jde v poho, žádná známka že by nestíhalo čerpadlo... Váha mě taky napadla, je fakt že jsem ji včera vystříkal kontaktním sprejem a mám poci že je to o malinko lepší, ale ruku do ohně za to nedám. Na druhou stranu se mi nechce vyvalit skoro 10tis. když nevím jestli je to na 100% váhou... Celkově to jede v poho, nevynecháva, startuje, ale je prostě líné...
-
kubik
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jak mám povolit elektromagnet co je na vanosu (na obrázku je to pozice 3). Visel jsem na tom s dvaatřicítkou klíčem a ani se to nehlo. Máte na to někdo nějaký fígl??? Čidlo nevytáhnu aniž bych ten elektromagnet sundal, spíš se nedostanu ke šroubku co to čidlo drží.
- Přílohy
-
- hlava.png (12.4 KiB) Zobrazeno 408 x
