Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Kde je ews jednotka v e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
iamone
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: ned 19.09.2010 00:00
Bydliště: Někde u Znojma

#1 Příspěvek od iamone »

Dočetl jsem se že má byt za kastlíkem spolujezdce a že je to jednotka se žlutým 15pin konektorem, ale nic takovýho tam není, nevíte někdo kde by mohla být? nebo jak má přesněji vypadat?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

U levého kolena u řidiče, jak je ten otvírací kastlík, tak za ním. Dva křížové šrouby, vytáhneš kastlík, a pak jedna nebo dvě plastové matky. Typ jednotky je podle roku výroby, nejčastější je už EWS3, a ta má černý konektor.

Žlutý konektor mají EWS2.

Ovšem zajímalo by mě, co s tou jednotkou chceš vymýšlet :wink:
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Brátn Moderátor »

9/96 523i jí mám před spolujezdcem a 5/97 528iA je už před kolenem řidiče a jsem zvědavý, jestli půjde na kabeláž pro EWS 2 (asi ta před spolujezdcem) napojit jednotka EWS3 a nebo budu muset přehazovat i svazek, to doufám ne

a ještě taková drobnost před řidičem bílá krabička a v ní šplouchá nějaká tekutina to je co? neví někdo? až budu u auta tak kdyžtak najdu číslo
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Bratn píše:9/96 523i jí mám před spolujezdcem a 5/97 528iA je už před kolenem řidiče a jsem zvědavý, jestli půjde na kabeláž pro EWS 2 (asi ta před spolujezdcem) napojit jednotka EWS3 a nebo budu muset přehazovat i svazek, to doufám ne

a ještě taková drobnost před řidičem bílá krabička a v ní šplouchá nějaká tekutina to je co? neví někdo? až budu u auta tak kdyžtak najdu číslo
Na kabeláž od EWS2 ti jednotka EWS3 bez úprav nepůjde, protože oproti EWS2 obsahuje T/R modul. Ty hodláš dávat ŘJ motoru z 528iA do 523i, nebo co tě vede k téhle úvaze? EWS3 se dávalo snad od 3/97.

EWS3 také oproti EWS2 funguje jinak, takže to chce prohlédnout schémata, jestli je taky stejný pinout ŘJ motoru s EWS3 a EWS2. Komunikace mezi jednotkami probíhá jinak u EWS2 (pevné ISN) a EWS3 (plovoucí ISN).
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Brátn Moderátor »

měním komplet celý motor z té 528iA do mé 523i, takže se bude muset vyměnit svazek co jde k EWS3 nebo stačí snad nechat jen EWS2 a napojit k tomu jednotku z motoru 528i ? nebo nechat tu 528i běžet na jednotce z motoru 523i
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Na tohle už se budeš muset podívat do WDS.
Odpovědět