Rozprašovací ostřikovač na E39?
-
Raadii
- Registrovaný
- Příspěvky: 616
- Registrován: úte 09.11.2010 01:00
- Bydliště: Sokolov
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
-
Raadii
- Registrovaný
- Příspěvky: 616
- Registrován: úte 09.11.2010 01:00
- Bydliště: Sokolov
-
Vesa88
- Registrovaný
- Příspěvky: 728
- Registrován: pon 03.05.2010 00:00
- Bydliště: Praha
-
Raadii
- Registrovaný
- Příspěvky: 616
- Registrován: úte 09.11.2010 01:00
- Bydliště: Sokolov
Vesa88 píše:Nedavno sme to resili s kamosema, taky me to zajmaTy curky co to dela jsou desny...zlatej Golf
Jsou no, zrovna včera mě jedna ta tryska začla vytáček, protože jsem si je nastavoval a ona se svině vrátila zpátky kde byla před tim... Psal jsem si s týpkem na druhym foru a říkal že to rozprašování na svojí E39 normálně má. Má FL. Tak nevim jestli to u něj předchozí majitel bastlil, nebo to má z výroby, ale chtěl bych to taky
-
E30STORM
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
- Bydliště: Ostrava CITY
-
wat69
- Registrovaný
- Příspěvky: 140
- Registrován: pon 08.11.2010 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2696
-
Raadii
- Registrovaný
- Příspěvky: 616
- Registrován: úte 09.11.2010 01:00
- Bydliště: Sokolov
-
PearlJam
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: stř 16.01.2008 01:00
-
Pyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Klubové ID: 367
-
Dandy33
- Člen Klubu
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob 04.09.2010 00:00
- Klubové ID: 2588
-
E30STORM
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
- Bydliště: Ostrava CITY
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Dnes jsem to zkoumal ve škodováckém servisu, z Octavie tam nepasuje, musela by se zvětšovat díra do kapoty. Z Fobie-II tam rozprašovací tryska jde, ale je trošku volnější - dalo by se upevnit kouskem gumy nebo silikonu. Konektor přepájet problém není. Ale jak je to, když tam jsou dvě hadičky ke každé trysce ==> normální + intenzivní ostřik. Původní tryska má dvě trubičky, škodovácká jen jednu. Spojit dvě hadičky T-kusem zase problém není, ale nemusí se dát do každé hadičky zpětný ventil, aby se jen nepřečerpávala kapalina mezi normálním a intenzivním čištěním a trysky by stříkat nemuseli. Postoupil už někdo dál?
-
Milaano
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned 07.01.2007 01:00
- Bydliště: SR/Trnava
-
Milaano
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned 07.01.2007 01:00
- Bydliště: SR/Trnava
-
Vesa88
- Registrovaný
- Příspěvky: 728
- Registrován: pon 03.05.2010 00:00
- Bydliště: Praha
2 starML: Ja kdyz jsem auto koupil, tak jsem musel menit hadicky u ostriku, protoze byli vyhraty a jelikoz se mi na jednom ostriku ulomila jedna ta vetev, tak jsem vyradil intenzivni ostrik a pouzivam jen jednu trysku na kazdem ostriku...Ten intenzivni ostrik mi prijde zbytecnost, jedino co proste chyby je to rozprasovani 
-
caknakis
- Registrovaný
- Příspěvky: 868
- Registrován: ned 13.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha - západ
- Klubové ID: 3068

