Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výměna zadního ložiska E39 sedan

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pupik33
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od pupik33 »

Je to mrskačka? Nebo to jde v pohodě? Kámoš to dělal na Combi a musel toho docela rozebrat dost šrouby zezadu... co sedan je to to stejné?
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Cossie »

není to práce na půl hoďky - je potřeba : sundat brzdič, unašeč, kotouč, vyndat poloosu pak štít brzdy, povolit 4 šrouby ložiska a jelikož je "zahnilý" tak "vypáčit" z těhlice, potom stáhnout z ložiska náboj kola a přelisovat na nové ložisko (kdyby to prodávali vcelku, dost práce by to ulehčilo ....) a pak už jen dát vše zpět ..... dělal jsem to cca 5 hodin :wink:
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
pupik33
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od pupik33 »

No tak to je masakr motorovu pilou :D myslel jsem že za hoďku nebudu mít co dělat hmm tak ta abych si vzal dovolenou. :(
Cossie píše:není to práce na půl hoďky - je potřeba : sundat brzdič, unašeč, kotouč, vyndat poloosu pak štít brzdy, povolit 4 šrouby ložiska a jelikož je "zahnilý" tak "vypáčit" z těhlice, potom stáhnout z ložiska náboj kola a přelisovat na nové ložisko (kdyby to prodávali vcelku, dost práce by to ulehčilo ....) a pak už jen dát vše zpět ..... dělal jsem to cca 5 hodin :wink:
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#4 Příspěvek od Birkoff »

Taky jsem jedno měnil a nemyslím si že jsme toho rezebírali tolik. Největší problém byl dlouhý nástavec na povolení těch čtyřech šroubů zezadu ložiska. I se sháněním cca 1h práce a to ho stejně nikde neměli, takže to nakonec byla "nějaká" improvizace.
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od wEnC »

a co to přelisování ? je na to potřeba speciální přípravek nebo to jde i jinak ?
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#6 Příspěvek od brumlae34 »

Ohledne prelisovani, bud dobrej sverak nebo lis. Jinak zalazi jakou mas motoriazaci, protoze podle toho je velkej nebo malej prumer kloubu polosy a podle toho taky pristup na ty srouby co ten naboj drzej. Pokud mas slabsi benzin, tak to jde v pohode, jestli naftu nebo neco silnejsiho, se bez cstecneho udelani mista neobejdes.
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#7 Příspěvek od cabatomas »

Myslel sem že se to prodává celý i stym nábojem na 4 šrouby?Ono se to musí přelisovat jo?Taky mě to ted čeka todle mě teda sere :)
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Cossie »

prodává se to včetně "domku" na 4 šrouby, ale přelisovat se musí náboj kola :wink:
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#9 Příspěvek od cabatomas »

Jo takže jestli to dobře chápu tak se musí náboj kola vylisovat a nalisovat do nového domku s ložiskem?A může to kvůli ložisku i plavat?Mě se to jakoby vlní...a samozřejmně hučí jedna strana...
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Cossie »

Jj, je to přesně tak - náboj kola musíš přelisovat do nového domku s ložiskem. Plavat to nejspíš trošku může taky, ale ne nějak výrazně.
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
Odpovědět