Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna zadního ložiska E39 sedan
- Cossie
- Registrovaný
- Příspěvky: 673
- Registrován: ned 27.07.2008 00:00
- Bydliště: Odolena Voda
- Klubové ID: 2336
- Kontaktovat uživatele:
není to práce na půl hoďky - je potřeba : sundat brzdič, unašeč, kotouč, vyndat poloosu pak štít brzdy, povolit 4 šrouby ložiska a jelikož je "zahnilý" tak "vypáčit" z těhlice, potom stáhnout z ložiska náboj kola a přelisovat na nové ložisko (kdyby to prodávali vcelku, dost práce by to ulehčilo ....) a pak už jen dát vše zpět ..... dělal jsem to cca 5 hodin 

ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
- Klubové ID: 1558
- Kontaktovat uživatele:
No tak to je masakr motorovu pilou
myslel jsem že za hoďku nebudu mít co dělat hmm tak ta abych si vzal dovolenou.


Cossie píše:není to práce na půl hoďky - je potřeba : sundat brzdič, unašeč, kotouč, vyndat poloosu pak štít brzdy, povolit 4 šrouby ložiska a jelikož je "zahnilý" tak "vypáčit" z těhlice, potom stáhnout z ložiska náboj kola a přelisovat na nové ložisko (kdyby to prodávali vcelku, dost práce by to ulehčilo ....) a pak už jen dát vše zpět ..... dělal jsem to cca 5 hodin
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
Ohledne prelisovani, bud dobrej sverak nebo lis. Jinak zalazi jakou mas motoriazaci, protoze podle toho je velkej nebo malej prumer kloubu polosy a podle toho taky pristup na ty srouby co ten naboj drzej. Pokud mas slabsi benzin, tak to jde v pohode, jestli naftu nebo neco silnejsiho, se bez cstecneho udelani mista neobejdes.