Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problém - přední pružina e39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
Zdar chlapi,
mam takovy mensi problemek s e39 523i r.v. 97, tak se chci zeptat na par veci...
Rano prijdu k autu, sednu do nej, rozjedu, citim smrad z palenych gum, predemnou jela 105S, takze jsem si zamumlal neco o pekacich, zapnul vnitrni okruh a jel vesele dal... Jenze kdyz ten smrad neustaval ani po chvili co ta 105S odbocila, tak jsem si rikal ze by to mozna mohlo byt ze me, zastavil jsem, vystoupil a nikde nic na aute nevidel, jenom od predniho leveho kola slaby namodraly dym, rikam co to k...a je, a kdyz se na to kolo zadivam bliz, tak vidim ze je nejak podezrele zapadle do podbehu - praskla pruzina, a kola mi asi nekde drhne o podbeh, hlavne kdyz zatacim. Vubec me nenapadlo ze by to mohla byt pruzina, muselo to prasknout v noci kdyz jsem prijel.
Takze jsem auto vratil na parkoviste a sel pesky.
Zacal jsem shanet novou pruzinu, a znamy ma podle jeho slov "jen" na e39 525 td(s), takze by me zajimalo budou mi tam tyhle pruziny pasovat nebo jsou jine? Ja jsem myslel ze na vsech e39 (s vyjimkou M5 a mozna 540i) by mely byt stejne...
Dale, pokud budu menit pruzinu, meni se jeste neco jineho krome pruziny samotne?
A do tretice, mam radsi vymenit obe predni, cetl jsem ze je to lepsi, pac ta nemenena stejnak po case rupne...
Diky za rady a odpovedi!!!
tt
mam takovy mensi problemek s e39 523i r.v. 97, tak se chci zeptat na par veci...
Rano prijdu k autu, sednu do nej, rozjedu, citim smrad z palenych gum, predemnou jela 105S, takze jsem si zamumlal neco o pekacich, zapnul vnitrni okruh a jel vesele dal... Jenze kdyz ten smrad neustaval ani po chvili co ta 105S odbocila, tak jsem si rikal ze by to mozna mohlo byt ze me, zastavil jsem, vystoupil a nikde nic na aute nevidel, jenom od predniho leveho kola slaby namodraly dym, rikam co to k...a je, a kdyz se na to kolo zadivam bliz, tak vidim ze je nejak podezrele zapadle do podbehu - praskla pruzina, a kola mi asi nekde drhne o podbeh, hlavne kdyz zatacim. Vubec me nenapadlo ze by to mohla byt pruzina, muselo to prasknout v noci kdyz jsem prijel.
Takze jsem auto vratil na parkoviste a sel pesky.
Zacal jsem shanet novou pruzinu, a znamy ma podle jeho slov "jen" na e39 525 td(s), takze by me zajimalo budou mi tam tyhle pruziny pasovat nebo jsou jine? Ja jsem myslel ze na vsech e39 (s vyjimkou M5 a mozna 540i) by mely byt stejne...
Dale, pokud budu menit pruzinu, meni se jeste neco jineho krome pruziny samotne?
A do tretice, mam radsi vymenit obe predni, cetl jsem ze je to lepsi, pac ta nemenena stejnak po case rupne...
Diky za rady a odpovedi!!!
tt
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
To asi ne... Kdyz jsem s tim autem v noci v pondeli prijel tak bylo asi -5 stupnu, pak to stalo celou dobu na parkovisti, a dnes dopoledne bylo asi +7 stupnu...
Jak to tam vypada je videt tu:
http://img87.imageshack.us/i/05022011318.jpg/
http://img153.imageshack.us/i/05022011320.jpg/
http://img232.imageshack.us/i/05022011319.jpg/
Jak to tam vypada je videt tu:
http://img87.imageshack.us/i/05022011318.jpg/
http://img153.imageshack.us/i/05022011320.jpg/
http://img232.imageshack.us/i/05022011319.jpg/
- Přílohy
-
- 05022011318.jpg (199.02 KiB) Zobrazeno 428 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv 01.07.2010 00:00
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv 01.07.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
Cekal bych ze mi treba odejdou ramena, cepy, loziska atd... To je bezna vec na nasich super silnicich v/po zime. Ale ze mi rupne pruzina, to by me teda nenapadlo.
Popravde tohle je prvni auto kde mi praskla.
Kdybych treba vymetl nejakou diru nebo vzal do podbehu kamen tak ok, ale takhle z niceho nic... Jasny, auto stary, najeto hodne kilometru a jestli to nebylo nikdy meneny...

Kdybych treba vymetl nejakou diru nebo vzal do podbehu kamen tak ok, ale takhle z niceho nic... Jasny, auto stary, najeto hodne kilometru a jestli to nebylo nikdy meneny...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv 01.07.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv 01.07.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
Ja jsem ti poznal ze je neco spatne jeste driv nez jsem ucitil ten kour palici se gumy, prislo mi ze to auto trosku tahne do strany, ale to asi bylo zpusobeny prave tim trenim na gumu, az pak kdyz jsem se rozjel 50km/h+ tak to bylo citit. Jinak bych asi taky poznal kulovy... Doufam ze nebude i ten tlumic v haji, to by me celkem nakrklo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv 01.07.2010 00:00
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv 01.07.2010 00:00
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Ja kupoval origo sportovni tlumice SACHS z Polska, prisly zabalene i s navodem v cestine na montaz. Dal jsem za vsechny 4 tlumice 10 litru. Supr cena, sice jsem na ne cekal asi mesic, ale oplatilo se to. Jinak pruzina mi praskla taky, pisu tady v podobnem topiku o tom problemu. Nejlepsi je ten tlumic vytahnout cca hodka prace a nechat ho nekde poskladat a zase poskladat zpet. Tahat to auto nekam do servisu se prodrazi.