K čemu je tenhle bazmek co se napojuje na podávací hadičku palivového potrubí? Hadičku jsem vyndaval ale vytrhl jsem omylem tynto mezikus čeho si a chci se zeptat jestli tomu nechybí nějaká objímka protože když jsem to chtěl zacvaknout zpátky už to tak nedrží jako asi před tím a jestli je tam určitej tlak paliva, mohlo by to pak vyletět až to nastartuju.
Auto mám momentálně nepojízdný a čekám až mi přijde podávací čerpadlo abych to mohl už konečně nastartovat a zkusit, nemohl by mi někdo poslat foto jaký to tam máte vy? Jen pro jistotu jestli tomu něco nechybí. Díky.
Určitě je na tom číslo, tak na něj mrkni a potom do ETK
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Je to přetlakový ventil, který umožní :
- odvzdušnění palivového systému až před vysokotlaké čerpadlo CR
- přepustí přebytečný tlak od středotlakého čerpadla (pod řidičem) k vysokotlakému, když neběží motor, nebo nepotřebuje tolik paliva
Ale chybí Ti tam ta pružinka, která brání samovolnému zvednutí toho segmentu. Takže středotlaké čerpadlo nevytvoří potřebný přetlak do vysokotlakého čerpadla, ale všechno půjde do přepadu = asi nenastartuješ.
Pokud tohle nahradíš Y-spojkou a tu větev do přepadu ucpeš, tak nastartuješ a odjedeš, protože tam tlak bude. Ale středotlaké čerpadlo bude hlučné a do vysokotlaku to bude tlačit moc. Takže na nouzové dojetí ANO, běžný provoz NE.
cmelak píše:Myslíš že to je opravdu na dojetí když to ucpu? Potřeboval bych s tim ujet dohromady 30km, to bych ale už asi něco oddělal co?
Přečti si můj příspěvek na http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... okotlak%E9 . Tady pochopíš, že tu hadičku musíš napojit a zajistit tak, aby vydržela tlak 4bary (cca 4atm), kolik dává to středotlaké čerpadlo. To čerpadlo bude trochu hlučnější, ale má taky vlastní redukční ventil do obtoku, takže by to mělo vydržet. Napřed to budeš muset odvzdušnit a potom tu hadici do přepadu uzavřít (kohout, přehnout, zalomit). Já bych se s tím jet nebál, klidně i 300km. A radši větší otáčky, aby byla spotřeba nafty větší.