Přetěsnil a složil jsem čerpadlo a to teď netlačí naftu do vstřikovacího potrubí. Ani kapku. Solenoid otvírá, čerpadlo je zalité až po okraj. Říkal jsem si, že jsem asi špatně usadil tu hlavu, tak jsem ji sundal a ten kroužek, co reguluje otáčky, jsem posunul přes oba zpětné kanálky na pístu (prostě aby všechna nafta tekla do potrubí neboli nejvyšší otáčky) a taky ani kapka. Když vyšroubuju tu zátku mezi vývody trubek a zatočím, nafta normálně pulzuje ven. Asi jsem někde něco blbě složil... Napadá vás něco? Díky moc! Lukáš
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 tds - po přetěsnění čerpadla nejede...
Ahoj, přeju krásné svátky a moc vás prosím o pomoc! 
Přetěsnil a složil jsem čerpadlo a to teď netlačí naftu do vstřikovacího potrubí. Ani kapku. Solenoid otvírá, čerpadlo je zalité až po okraj. Říkal jsem si, že jsem asi špatně usadil tu hlavu, tak jsem ji sundal a ten kroužek, co reguluje otáčky, jsem posunul přes oba zpětné kanálky na pístu (prostě aby všechna nafta tekla do potrubí neboli nejvyšší otáčky) a taky ani kapka. Když vyšroubuju tu zátku mezi vývody trubek a zatočím, nafta normálně pulzuje ven. Asi jsem někde něco blbě složil... Napadá vás něco? Díky moc! Lukáš
Přetěsnil a složil jsem čerpadlo a to teď netlačí naftu do vstřikovacího potrubí. Ani kapku. Solenoid otvírá, čerpadlo je zalité až po okraj. Říkal jsem si, že jsem asi špatně usadil tu hlavu, tak jsem ji sundal a ten kroužek, co reguluje otáčky, jsem posunul přes oba zpětné kanálky na pístu (prostě aby všechna nafta tekla do potrubí neboli nejvyšší otáčky) a taky ani kapka. Když vyšroubuju tu zátku mezi vývody trubek a zatočím, nafta normálně pulzuje ven. Asi jsem někde něco blbě složil... Napadá vás něco? Díky moc! Lukáš
To mě napadlo a doufám, že ne... Byla přilepená trochou vazelíny. Já jsem to totiž skládal na autě, ale asi bych si všiml, kdyby vypadla... Hele, ty sis s těma čerpadlama už asi hodně vyhrál, jak to tady už delší dobu pročítám.
Nevíš, v které poloze má být ten vodící kolík ve vačce(nahoru/dolů), když mám 1. válec v HÚ, trn v setrváku? Jestli nemám vačku o 180°... Ale stejně si myslím, že by se jen změnilo pořadí vstřiku, což? Ach jo, záhada...
Tak to mám dobře. Musí tam být ještě něco. Řeším to i tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 707#533707 a jak jsem tam psal, mám pocit, že se nafta při zdvihu pístku natlačí zpátky tam, odkud se nasála, a nechápu, co by jí v tom mělo zabránit. Měl jsem za to, že to je dáno uspořádáním těch kanálů, ale abych se přiznal, úplně nevím, jak to funguje. Vždycky jsem měl jen benzíny...
nevím jestli Ti to nějak pomůže ale řešil jsem to taky,nemohl jsem odvzdušnit 325tds.Měl jsem čerpadlo na repasi a po nandání ani kapka v čerpadle-má to i podávací čerpadlo a ani po překlemování relátka se to neodvzdušnilo!!Musel jsem nejdřív odvzdušnit filtr-vyndal jsem trubku za filtrem,když šla nafta tak jsem nacvakl zpět,pak jsem povolil hadičku od filtru do čerpadla-vstup nafty a při puštěném čerpadle když se ztratila bublina v plast.hadičce jsem matku utáhl,pak jsem povolil středovej odvzdušnovák na čerpadle-mezi trubkama tuším je to třináctka klíč a když vytékala nafta jsem to dotáhl,pak jsem povolil všechny trubky u vstřiků a když ze všech šla nafta tak jsem je dotáhl a teprve pak se to odvzdušnilo.Nevím proč to tak je ale nešlo mi to jinak-pořád jsem měl poloprázdnej ten vstup do čerpadla..Doufám že Ti to třeba pomůže..Jestli jsi měl venku celé čerpadlo tak se přesvědči jestli máš dobře klínek v řemenici-pohon čerpadla..mě se třeba ten klínek střihnul a čerpadlo jsem měl o čtvrt otáčky mimo..
-
Johaaan
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 10.02.2009 01:00
- Bydliště: východni Čechy
- Kontaktovat uživatele:
heled je to jenom mechanika.., osobne bych sindal vicko cerpadla, odsal naftu, vizuelne kouk jestli je vse poskladane jak ma, kouk jestli se mi cerpadlo toci s motorem, odsrouboval ten stredovy sroub mezi vyvody na trubky, zjistil pomoci hodinkovyho indikatoru(nebo opatrne treba druhou stranou asi 3 nebo 4 mm vrtaku jestli se ti zdviha pistek spolecne s otacenim motoru a hlavne, jestli ti pistek i klesa!! kdyz montujes na cerpadlo rozdelovaci hlavu s pistkem a musis tam spravne naladit ty dve silny pruziny co pistek vracej do DÚ, je to docela porod ve sveraku, kdyz si muzes dat vse svisle, natoz na aute, kdyz to mas horizontalne a ty pruziny vcetne voditek prizin ti chtej furt padat.. Kdyz by tohle bylo vsechno dobry, zkus prstem, jestli ti teda ten prostredni otvor(nad pistek mezi trubkama) udela tlak nafty ze ho prstem neudrzis., mak mas castecne vyhrano
pak uz jen jestli jsi nasadil tu vacku spravne a nebudez to mit na rozvodech jakoby o tech jiz zminovanych 180stupnu a jedes
mnoho zdaru a nezapomen, poreferovat.
jinak mimochodem, na starym jednickovym golfu 1.5D jsem mel taky za mlada cerpadlo venku, rozdelal ho do sroubku, skladal a autu davalo naftu a ze nechatne
) opatrne jsem ho roztah, chytlo, bylo liny, takovej divnej zvuk, ale reagovalo na plyn, kdyz chytlo, lano jsem odvazal, dojel s nim normalne domu, zdech a zas nic. nedalo mi to, sel jsem zkoumat rozdelany jiny cerpadlo a zjistil, ze jde ta vacka nasadit o 180:) povolil jsem rozvodak, zakolikoval kolo cerpadla o pulku na druhou starnu, natah remen a auto chytalo na okul. kdyz jsem nad tim premyslel, strikal jsem za chodu motoru naftu ne do HU komprese, ale STRIIHU!! kde asi logicky nemuze byt snad temer zadny tlak stlaceneho vzduchu ale motor se proste tocil, do dneska to nepochopim, kdyz diesel je tak nachylnej na tlaky se spal prostoru..
jinak mimochodem, na starym jednickovym golfu 1.5D jsem mel taky za mlada cerpadlo venku, rozdelal ho do sroubku, skladal a autu davalo naftu a ze nechatne
Problém vyřešen, motor konečně vrčí. Děkuji všem zúčastněným za pomoc!
Po všech cenných radách a překontrolování jsem zjistil, že je vše v pořádku, a že tedy není důvod, proč by to nemělo chytnout.
Tak šlo auto na lano a po pár metrech roztahování chytlo. Ještě jsem hlavu čerpadla nastavil na "nejbohatší" a následně ji za běhu povolil a doladil na volnoběžné otáčky 750/min. Starty jsou delší, ale ještě tam nemám sání, tak se to možná změní, až bude mít ŘJ údaj o teplotě a tlaku nasávaného vzduchu. Ještě se zeptám: kterým směrem pohnout tou hlavou pro zkrácení startů? Nebo to radši nechat tak a být rád, že to jede? Jinak zatím dost kouří, zkoušel jsem posunout hlavu "do chuda", ale to už chcípá. Je fakt, že tam není to sání, a tedy ani tlak od turba, ale ten je stejně na volnoběh nijaký, ne?
A kde byl tedy nejspíš problém?:
Slabá baterka (60 Ah) nejspíš nebyla schopná zatočit motorem tak, aby pístek v čerpadle překonal vzduchovou bublinku, která tam asi byla. Teď už motor chytá vždy, za studena i za tepla. L
Po všech cenných radách a překontrolování jsem zjistil, že je vše v pořádku, a že tedy není důvod, proč by to nemělo chytnout.
A kde byl tedy nejspíš problém?:
Slabá baterka (60 Ah) nejspíš nebyla schopná zatočit motorem tak, aby pístek v čerpadle překonal vzduchovou bublinku, která tam asi byla. Teď už motor chytá vždy, za studena i za tepla. L
Až nandáš sání bude to stejné jako ted,měl jsem to taky nastartované bez sání a po montáži se nic nezměnilo ani kouřivost ani otáčky-jen ten zvuk
Možná než to začneš zase štourat tak bych to projel-jestli jsi to mučil tak budou spalovací prostory plné nespaleného bordelu a jestli máš katalyzátor tak se to tam taky možná nalepilo a když to profoukneš možná to všechno vylítá ven a přestane kouřit 
Ikdyž to sání možná něco změní-já mám váhu vzduchu a tu jsem měl připojenou.Jak čtu tak ty máš ten snímač hm.vzduchu v sání tak až to nandáš třeba se to zlepší :DPodle množství vzduchu se určuje dávka paliva-myslím ale že na volnoběh tam jde minimum paliva a to čidlo má vliv na dávku až při vyšších otáčkách.
