

524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.
Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop.oldaf píše:524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.
To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
524td píše:Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop.oldaf píše:524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.
To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
To rozhodně nekoupíš, to s tebou souhlasím, ale nikdy by mě nenapadlo to kupovat nové. Osobně jsem to nikdy nedělal, ale kamarád tu hlavu párkrát měnil a vím, že je to celkem duchařina nastavit to spravně.oldaf píše:524td píše:Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop.oldaf píše:
To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
Pokud ale máš špatnou rozdělovací hlavu v čerpadle, která je příčinou toho že auto nechytá teplé, tak s tím nic jiného než výměna hlavy za novou nepomůže. A jen tu novou rozdělovací hlavu za 4000.-nekoupíš ani z číny. Jinak čerpadla si dělám jak pro sebe tak pro známé sám