Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

524TD E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#21 Příspěvek od Hansian »

a saze budou lítat...dík za rady :) :D
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Johaaan »

:D hehe, to teda saze litaj :D to bys koukal, kor kdyz ho posroubujes, minuly tyden jsem s tim byl na stk a emisich, tak jsem to zase hodne uskrtil, aby se jim ta sonda ve vyfuku neudusila a kluk ze me mel prdel, slap na to a tlemil jsem jakyho jsem z toho udelal ekologa, ze to ani nezakouri :D mel jsem uplne luxusni vysledek, ale ten motor mel v tu chvili mozna tak 30 koni :D
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#23 Příspěvek od Hansian »

jo ješte otázka..nevýte jestli na ten motor nacpu převodovku z TDS
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#24 Příspěvek od oldaf »

524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.

To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Johaaan »

:D to uz mam taky za sebou, nacpes, ale priprav se ze ti aouto pojede tak 120 :D musel bys dat jeste diferak, proc to chces udelat?
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#26 Příspěvek od Hansian »

fakt 120?.. :D ta moje hučí na neutrál...spojkový ložisko to není to sem měnil....mám celý TDS tak sem to tam chtel mrsknout a když tam dám i ten diferák tak kardan můžu nechat?...ten už z tds nemám... :D
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Johaaan »

jj ten jsem taky nechal starej, ale uz to tady par lidi resilo, dnes jsem jednomu psal, kterej se do toho pustil, tak cekam jak dopadl. po dlouhejch debatach to vypada, ze by motor mohl mit opotrebenim velkou axialni vuli kliky a tim odchazi rychle lozosko prevodovky, najdu to a poslu ti to. mne to rachtalo jak rikas, koupil jsem spajz z tds-bouracka, pry prevodovka ticha, dal ji tam a taky, navic v ty svy puvodni td jsem vymenil loziska hlavni hridele a dela to stejne, takze i ja to typuju spis na tu kliku motoru, navic ja to tam taky citim, kdyz nohu jen zlehka polozim na spojkovejh pedal, nezacnu ho mackat, jen polozim, citim do pedalu jemny vybrace, coz by odpovidalo tomu, ze jezdi klika a klepe ti tak do spojkovyho loziska tudiz az do pedalu..
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Johaaan »

Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#29 Příspěvek od Hansian »

dík..:)
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Johaaan »

hele tds rozprodavas? :)
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#31 Příspěvek od Hansian »

jo jo neco z toho ješte mám..na netu mám celej motor nastrojenej chybí turbo a vstřiky
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#32 Příspěvek od Hansian »

Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Johaaan »

mas intercooler?
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#34 Příspěvek od Hansian »

minulej tejden mi prasknul když sem ho měl na svým.. :D
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Johaaan »

to de.. :D
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#36 Příspěvek od 524td »

Jestli sháníte něco z TDS mám celé auto kromě motoru. Auto je jinak v bezvadném stavu, je to automat.
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#37 Příspěvek od 524td »

oldaf píše:
524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.

To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop. 8)
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#38 Příspěvek od oldaf »

524td píše:
oldaf píše:
524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.

To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop. 8)

Pokud ale máš špatnou rozdělovací hlavu v čerpadle, která je příčinou toho že auto nechytá teplé, tak s tím nic jiného než výměna hlavy za novou nepomůže. A jen tu novou rozdělovací hlavu za 4000.-nekoupíš ani z číny. Jinak čerpadla si dělám jak pro sebe tak pro známé sám :D
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#39 Příspěvek od 524td »

oldaf píše:
524td píše:
oldaf píše:
To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop. 8)

Pokud ale máš špatnou rozdělovací hlavu v čerpadle, která je příčinou toho že auto nechytá teplé, tak s tím nic jiného než výměna hlavy za novou nepomůže. A jen tu novou rozdělovací hlavu za 4000.-nekoupíš ani z číny. Jinak čerpadla si dělám jak pro sebe tak pro známé sám :D
To rozhodně nekoupíš, to s tebou souhlasím, ale nikdy by mě nenapadlo to kupovat nové. Osobně jsem to nikdy nedělal, ale kamarád tu hlavu párkrát měnil a vím, že je to celkem duchařina nastavit to spravně.
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#40 Příspěvek od 524td »

Johaaan píše:mas intercooler?
Pokud sháníš intercooler, tak ho mám kompletní i s hadicema.
Odpovědět