Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
524TD E34
-
Johaaan
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 10.02.2009 01:00
- Bydliště: východni Čechy
- Kontaktovat uživatele:
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.
To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
-
Johaaan
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 10.02.2009 01:00
- Bydliště: východni Čechy
- Kontaktovat uživatele:
jj ten jsem taky nechal starej, ale uz to tady par lidi resilo, dnes jsem jednomu psal, kterej se do toho pustil, tak cekam jak dopadl. po dlouhejch debatach to vypada, ze by motor mohl mit opotrebenim velkou axialni vuli kliky a tim odchazi rychle lozosko prevodovky, najdu to a poslu ti to. mne to rachtalo jak rikas, koupil jsem spajz z tds-bouracka, pry prevodovka ticha, dal ji tam a taky, navic v ty svy puvodni td jsem vymenil loziska hlavni hridele a dela to stejne, takze i ja to typuju spis na tu kliku motoru, navic ja to tam taky citim, kdyz nohu jen zlehka polozim na spojkovejh pedal, nezacnu ho mackat, jen polozim, citim do pedalu jemny vybrace, coz by odpovidalo tomu, ze jezdi klika a klepe ti tak do spojkovyho loziska tudiz az do pedalu..
Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop.oldaf píše:524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.
To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
524td píše:Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop.oldaf píše:524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.
To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
Pokud ale máš špatnou rozdělovací hlavu v čerpadle, která je příčinou toho že auto nechytá teplé, tak s tím nic jiného než výměna hlavy za novou nepomůže. A jen tu novou rozdělovací hlavu za 4000.-nekoupíš ani z číny. Jinak čerpadla si dělám jak pro sebe tak pro známé sám
To rozhodně nekoupíš, to s tebou souhlasím, ale nikdy by mě nenapadlo to kupovat nové. Osobně jsem to nikdy nedělal, ale kamarád tu hlavu párkrát měnil a vím, že je to celkem duchařina nastavit to spravně.oldaf píše:524td píše:Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop.oldaf píše:
To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
Pokud ale máš špatnou rozdělovací hlavu v čerpadle, která je příčinou toho že auto nechytá teplé, tak s tím nic jiného než výměna hlavy za novou nepomůže. A jen tu novou rozdělovací hlavu za 4000.-nekoupíš ani z číny. Jinak čerpadla si dělám jak pro sebe tak pro známé sám
