tak si zapoj do auta tlakoměr oleje, a změř si tlak na volnoběh a pak na 1500otáčekZdenal píše:a mě to voní .....![]()
a stejně si myslim, že je chvilka nutnost a nemyslim si že motor trpí ba naopak...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
zahřát auto na volnoběh nebo hned vyject?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
a co jako? hhhJaraX píše:tak si zapoj do auta tlakoměr oleje, a změř si tlak na volnoběh a pak na 1500otáček

varis z vody... na volnobeh se auto neohriva protoze nevykonava zadnou praci... zadnou zatez... jede naprazdno... a tak ani nejsou tak vysoke naroky na mazani a taky nevydava moc tepla... ono kdybys ho na miste turoval naprazdno tak se taky moc neohreje... zahriva se az zatezi... az zacne produkovat nejakej vykon... tak bude produkovat i nejake teplo

vezmi si zavodni auta.... treba presne pro priklad znamy ma corvetu z06 s tlakovym mazanim (auto nema vanu na olej ale primo rozvod co maze kazdou komponentu zvlast a tlakem to tam proste nejak elektrickym kompresorem rozstrikuje po dilech... )
na volnobeh ten tlak je prakticky nulovy... mozna 1-2kpa... protoze nepotrebuje... a jak tomu nalozis tak tlak roste stonasobne...
takze tak....
mam vladni kraxnu... verim ze se k ni nikdo nikdy nechoval hezky spis naopak.... a dlouhe stani a cekani a topeni si v zime na volnobeh si podle me uzila vic nez dost.. nepocitam ze se stridalo 50 policajtu ktery s tim litali vsude na hrane a davali tomu kour jako svine....
ted sem mel sundane vanu vika atd... ve vackach neni po 350 000 ani nepatrna hranka vevnitr je to jak novy vsechno...krasne cisty a nic neopotrebeny.... neverim ze ten motor dokazu ja znicit tim ze ho rano necham 5 minut bezet na volnobeh... klidne 10 .. klidne hodinu...
ani nevim o nikom komu se to podarilo...
a reknu ti skoro kazdej tejden na texacu je kosa jak v pici tak bud u auta stojime nebo v nem kecame a nastartovano a z ledoveho motoru az do vytopeni auta uplne bezne... klidne hodinu tam vrci.. jebat...
kurva ja mam auta rad ale co je moc to je moc... jako neni to auto za dva miliony a nebo ze bych mu ublizoval nejakym turovanim gumovanim bla bla ... ale tohle... dopici auto ma topit.. a ma mi slouzit. .. jestli ho to sere at de dohajzlu... nejsem zadnej otrok a nebudu mrznout jen kuli nejakym kecum

ridsi olej ma vyznam urcite... rozhodne zkrati dobu kdy to jede naprazdno...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
Axel píše:Male BC obsahuje submenu, ve kterem se da zjistit par uzitecnych informaci. Do submenu se dostanes dlouhym stisknutim tlacitka na vynulovani najetych km. Dalsi postup sem pak muzu hodit.jakdojinej píše:jj, maly BC je to s tim autickem![]()
tam si myslim, ze fakt zadyn skryty menu nebude, leda ze by me nekdo opravil a mile prekvapil![]()
Ale jestli je i ve velkem BC (bez auticka) jen voda tak je to stejne pasé
mohl bych poprosit o nejaky ten navod na tyto skryté funkce? Sice se do toho menu dostanu, ale vim prd co co znamena...
diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 406
- Registrován: pát 27.02.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 500
No ja jsem u M3 vypozoroval spíše to, že zatímco teplota vody už ukazovala na 90C, tak teplota oleje byla pořád pod 50C. Byla to jen chvilka, ale raději to do omezovače hned jak je tam 90C vody netočte.
Jinak pokud vím, tak Castrol psal u oleje Magnatec, že zrychluje počáteční promazání, kdy jde kov na kov z asi 1,5min. u minerálního oleje na několik málo vteřin (cca 10?). Takže myslím, že min. lepší nastartovat a pak až se připoutat, vynulovat BC, zapnout rádio, přepudrovat nos a vyjet!

Jinak pokud vím, tak Castrol psal u oleje Magnatec, že zrychluje počáteční promazání, kdy jde kov na kov z asi 1,5min. u minerálního oleje na několik málo vteřin (cca 10?). Takže myslím, že min. lepší nastartovat a pak až se připoutat, vynulovat BC, zapnout rádio, přepudrovat nos a vyjet!

- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
...zapomněl jsi namalovat pusuSkopek píše:No ja jsem u M3 vypozoroval spíše to, že zatímco teplota vody už ukazovala na 90C, tak teplota oleje byla pořád pod 50C. Byla to jen chvilka, ale raději to do omezovače hned jak je tam 90C vody netočte.![]()
Jinak pokud vím, tak Castrol psal u oleje Magnatec, že zrychluje počáteční promazání, kdy jde kov na kov z asi 1,5min. u minerálního oleje na několik málo vteřin (cca 10?). Takže myslím, že min. lepší nastartovat a pak až se připoutat, vynulovat BC, zapnout rádio, přepudrovat nos a vyjet!
